Nieuw!!! RM KL505

Met hoeveel watt sta jij rond te vonken?

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Re: Nieuw!!! RM KL505

Berichtdoor kol53 » 23 jun 2013, 09:39

Kijk maar eens naar de aangeboden lineairs. Kun je overal op het net terugvinden en het
bewijst mijn gelijk.
kol53
 

Re: Nieuw!!! RM KL505

Berichtdoor Rene » 23 jun 2013, 09:58

Een voeding van 12 volt die 3 ampere levert = 36 watt , die gaat een lineair van 100 watt niet trekken
Het enige waar ik het wel mee eens ben is dat fabrikanten van lineairs de zaak overdrijven als het om output gaat

Verder kun je net zo goed stoppen met deze discussie want kol53 wil koste wat het kost zijn gelijk hebben , iets wat hij niet waar kan maken want hij komt niet met harde bewijzen / berekeningen die zijn beweringen bevestigen..

Output = output , of het nu om audio-output gaat of lf/hf input allemaal 1 pot nat , output kan NOOIT hoger liggen dan input : rendement hoger dan 100% bestaat NIET als het om lineairs of audioversterkers gaat
Van niks kun je niet iets maken en dat had ik ook al eens eerder geschreven in deze topic...
Als je je eigen beperkingen kent , kun je daarbinnen onbeperkt je gang gaan!!
Jules Deelder
Avatar gebruiker
Rene
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 411
Geregistreerd: 11 okt 2012, 21:07
Woonplaats: Onder de dakpannen

Re: Nieuw!!! RM KL505

Berichtdoor 19RF168 panda58 » 23 jun 2013, 18:33

Een voeding van 12 volt die 3 ampere levert = 36 watt , die gaat een lineair van 100 watt niet trekken
Het enige waar ik het wel mee eens ben is dat fabrikanten van lineairs de zaak overdrijven als het om output gaat


En geven autofabrikanten ook niet altijd een ander cijver op over het verbruik
terwijl het in werkelijkheid altijd anders is :mrgreen:

Gr Jan
19RF168 panda58
 

Re: Nieuw!!! RM KL505

Berichtdoor Rene » 23 jun 2013, 20:12

plientjebr schreef: van alle verhalen kan je alleen maar leren.


Inderdaad , maar dan moet het wel een kloppend verhaal zijn en geen flauwe kul zoals kol53 die hier verkoopt in deze topic met betrekking tot powerconsumptie van een lineair uit een voeding en wat die lineair afgeeft.
Iemand met ook maar een beetje kennis van electrotechniek/electronica zal het gezwets van kol53 afdoen als klinkklare onzin.

Ik heb dat al meermalen weerlegd , zelfs 19DT170 heeft het aangetoond met een meting die hij begon in de meterkast van zijn huis.
Als je je eigen beperkingen kent , kun je daarbinnen onbeperkt je gang gaan!!
Jules Deelder
Avatar gebruiker
Rene
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 411
Geregistreerd: 11 okt 2012, 21:07
Woonplaats: Onder de dakpannen

Re: Nieuw!!! RM KL505

Berichtdoor vincenttor » 23 jun 2013, 21:18

plientjebr schreef:Ja, maar wat is ziekenlijk eigenwijs......
Misschien zit in ieders verhaal wel een kern van waarheid.....ik heb een voorbeeld.....
Bij mij was een gigantische storing via of door mijn zonnepanelen.
Nee hoor, dit bestaat en kan niet, ook volgens de zonnepanelen meneer.
Ook volgen sommige 27Mc gebruikers was dit niet waarneembaar....

Dankzij een ontstoringsapparaat die er nu tussenzit totaal geen problemen, althans niets meer als een ieder die af en toe storing heeft.
Flauwekul zeggen velen....nou, kom tot zien, kom tot zien....
Het verschil met of zonder is heel merkbaar, maar ja, is nog steeds flauwekul....

Dingen een beetje goed lezen en daarna tekst en uitleg geven is heel normaal, maar geef elkaar geen rare namen.
Ook ik ben eigenwijs hoor :lol:


Maar dit gaat over totaal wat anders, het gaat hier over iets wat in de praktijk bewezen is meerdere malen door geleerden.
Ze zullen toch niet zomaar deze informatie leren op scholen en delen op het internet , gewoon omdat het niet waar is...
En het is toch meer als logisch als je inderdaad wel iets van elektronica af weet dat een 100W linear niet op een 12v 3 A voeding gaat draaien en volledig vermogen uitstuurt.
Iedereen weet dat versterkers energie vretende apparaten zijn en dat er meer in gaat dan er uit komt, maar dat heb je er voor over.
En het lijstje met vermogens dat fabriek af gegeven worden moet je vaak al met een korreltje zout nemen zoals al lang bekend is en helemaal bij het merk RM italy.
Bij twijfel altijd doen!
vincenttor
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2091
Geregistreerd: 07 jul 2007, 02:57
Woonplaats: omg amsterdam

Re: Nieuw!!! RM KL505

Berichtdoor plientjebr » 23 jun 2013, 21:25

En zo is het weer een keer uitgelegd......
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Nieuw!!! RM KL505

Berichtdoor kol53 » 24 jun 2013, 06:58

Rene schreef:Inderdaad , maar dan moet het wel een kloppend verhaal zijn en geen flauwe kul zoals kol53 die hier verkoopt in deze topic met betrekking tot powerconsumptie van een lineair uit een voeding en wat die lineair afgeeft.
Iemand met ook maar een beetje kennis van electrotechniek/electronica zal het gezwets van kol53 afdoen als klinkklare onzin.

Ik heb dat al meermalen weerlegd , zelfs 19DT170 heeft het aangetoond met een meting die hij begon in de meterkast van zijn huis.



http://www.rva.nl/uri/?uri=AMGATE_10218_1_TICH_R84721376777759&xsl=AMGATE_10218_1_TICH_L786967950
kol53
 

Re: Nieuw!!! RM KL505

Berichtdoor Rene » 24 jun 2013, 16:12

Onderbouw het eens wat er staat , formules kun je zo wel opnoemen , maar snap je ze ook??
Ik blijf er bij dat dc-input altijd lager ligt dan lf/mf/hf output , er zijn al 2 mensen die het hier met me eens zijn : 19dt170 en vincenttor..
Als je je eigen beperkingen kent , kun je daarbinnen onbeperkt je gang gaan!!
Jules Deelder
Avatar gebruiker
Rene
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 411
Geregistreerd: 11 okt 2012, 21:07
Woonplaats: Onder de dakpannen

Re: Nieuw!!! RM KL505

Berichtdoor Thijs » 24 jun 2013, 16:57

Heren ik denk dat we wel klaar zijn over dit onderwerp.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re: Nieuw!!! RM KL505

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 24 jun 2013, 17:11

Dat lijkt mij ook :!:
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Vorige

Keer terug naar Linears

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten