Amerikanen rijders op de bak.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Amerikanen rijders op de bak.

Berichtdoor Arthur » 08 mei 2006, 01:05

het 27mc virus slaat ook toe in de american scene hier in Nederland.
Zie de flyer voor als je ze tegenkomt..

Afbeelding
Arthur
 

Berichtdoor Tincu » 08 mei 2006, 06:52

Hey grappig, ook Mini's hebben een \"eigen kanaal\", namelijk kanaal 7 (naar de vroegere Mini Seven ;)).
Maar goed mocht je mij tegen komen kijk dan ook even op kanaaltje 18 (thuiskanaal van Noordwolde) ;)
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Re:

Berichtdoor Arthur » 08 mei 2006, 16:36

Tincu schreef:Hey grappig, ook Mini's hebben een "eigen kanaal", namelijk kanaal 7 (naar de vroegere Mini Seven ;)).
Maar goed mocht je mij tegen komen kijk dan ook even op kanaaltje 18 (thuiskanaal van Noordwolde) ;)


denk eerder dat je mij ziet dan ik jou (6 meter amerikaans geweld vs een mini)
Kanaal 8 hebben ze vanwege de aantal cylinders waar de meesten van ons mee rijden..

Kanaal 7 was ooit het home van Rijswjk, maar daar is voor zover ik weet niks meer van over.
Arthur
 

Re:

Berichtdoor Tincu » 08 mei 2006, 16:52

Arthur schreef:denk eerder dat je mij ziet dan ik jou (6 meter amerikaans geweld vs een mini) .

Hmm.. vergis je niet, mijn Ugly is een erg opvallende verschijning Afbeelding
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Re:

Berichtdoor Arthur » 08 mei 2006, 16:54

Tincu schreef:
Arthur schreef:denk eerder dat je mij ziet dan ik jou (6 meter amerikaans geweld vs een mini) .

Hmm.. vergis je niet, mijn Ugly is een erg opvallende verschijning Afbeelding


dat zal best, maar verstopt zich iets makkelijker achter andere voertuigen op de weg als de mijne.
Maar nou is de kans van tegenkomen wel klein aangezien er toch zo'n 180km tussen ons inzit, al ik wel 85 km dichterbij je ga wonen dit jaar
Arthur
 

Berichtdoor Tincu » 02 jun 2006, 12:31

Verplaatst uit \"Slap ge-ouwehoer\"
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland


Keer terug naar CBers onderweg

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten