feestvos 10-12 2006

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

feestvos 10-12 2006

Berichtdoor zwarte draak en lady » 11 dec 2006, 18:32

dit keer te laat begon om 20.00 uur op kanaal 1 en ik begon pas tegen 20.45 vanaf deventer :) ja eerst lekker gegeten maar goed rij richting draaipunt (hilversum) iets harder gereden dan normaal 8) moet toch tijd inhalen....wat eigenlijk nie hoefde...maar bij apeldoorn kreeg ik pas een beetje signaal binnen weinig maar liep al gauw op richting voorthuizen daar aangekomen goed signaal maar toch verder mijn vermoeden was tussen amersfoort en utrecht dus ik maar voor de zekerheid de a30 op richting ede en dan a12 richting utrecht bij afrit doorn/amersfoort eraf gegaan en inmiddels 5 lokaal ik dacht laat ik richting amersfoort aanhouden weg doorgereden naar austerlitz waar het signaal al een 8 lokaal het dorpje doorgereden waar ik ineens naar zeist of amersfoort kon :idea: denk toch zeist proberen want reed in het dorp parralel aan die weg door richting de kant van zeist dus rij op die weg en al gauw 9/10 en een industriegebied aan de rechterkant toch maar proberen :) maar verkeerde gok :( stond niks ........door gereden de viaduct over toen 20 he :) dan moet ie toch in de buurt wezen 50 meter doorgereden en kon links af ik daar af ..... volle bak ik gekeken en ja hoor achter een clubgebouw en eerlijk de antenne hing daar super :lol: :lol: al met al 3 kwartier nodig gehad om daar te komen dus viel nog mee .....maar een fijne vos om te rijden :wink: http://www.feestvos.nl
zwarte draak en lady
 

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast