Pim & Thijs Testvos 20-05-2007

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Pim & Thijs Testvos 20-05-2007

Berichtdoor Thijs » 20 mei 2007, 18:19

Pim & Thijs 20-05-2007

Vanmorgen werd ik grof gewekt door een aanhoudend gebel aan de voor deur. Ik had gisteravond nog even de RDV gereden. (als 2e binnen!!! :mrgreen: ) en had me nu overheerlijk verslapen!.

Na de nu hoog nodige bakjes koffie een snelle douche en een snel ontbijt netjes als afgesproken om 12.00 uur richting de stek in Papekop.Het Weer was goed dus alles zag er goed uit. :D

Het omhoog prikken van de mast nam wat tijd maar om 13.30 zat de GPA netjes boven de boomtop. Dus vlug een belletje naar m'n huisgenoot om even het signaaltje uit te luisteren. Maar m['n huisgenoot gaf geen thuis en lag waarschijnlijk nog lekker te draaien in zijn bed. :?
Dus vlug een belletje naar Bimmer en Danny die hadden in Raamsdonksveer nog geen uislag op de meter maar al wel audio . Daarwaren we dan ook wel best tevreden mee. Door de wat lagere insturing dan de Silver Eagles echt lekker vinden kwamen we dan ook niet boven de 130W uit. Later hoorde we van Danny dat we in Gorinchem (waar Bimmer en Danny zouden draaien) een S4 neer zette. Ons doel was dus bereikt.

Maar na 10 minuten piepen hield mijn set het voor gezien. :shock: We zijn er op dit moment nog niet uit waar het nu precies aan lag. Losgeschoten contactje of een SWR meter met kuren. Maar dat zoeken we van de week wel weer uit.

Na vlug pim zijn set weer aangesloten te hebben stond het signaal met nauwelijks onderbreeking er in. Na drie kwartier kwam dan Seat Mobiel uit Utrecht binnen rijden.

Na een half uurtje Kwamen dan ook Danny en Bimmer binnen rijden. Vervolgens druppelde de rijders binnen met uit eindelijk een opkomst van 5 auto's, 1 afmelder, en 1 afhaker een geslaagd middagje. Toen het weer beroerder werd rond 16.00 uur en geen reacties van eventuele nog rijdende hebben we het signaal er uit gehaald.

Van Deawoolanos kregen we nog wat S-rapportjes terwijl hij naar huis reed. We hebben een paar leuke afstanden neer gezet dus het spul werkt en wat mij betreft gaan we dit vaker doen.
nog een paar plaatjes van de stek:

Afbeelding Afbeelding

Alle rijders en bij rijders bedankt voor het rijden en tot de volgende keer,

Thijs
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor duckmen » 20 mei 2007, 18:29

pim en thijs

jullie bedankt voor het singaaltje.
je was in spijkenisse goed hoorbaar.

groeten aart
duckmen
 

Berichtdoor Bimmer » 20 mei 2007, 18:45

Thijs, Pim,

Bedankt voor het signaaltje!

Een leuk plekkie... ik hoor alleen nu nog steeds die bellen van de spoorwegovergang :lol:

Jammer dat het draaipunt zo ver weg ligt want een vosje op de zondagmiddag is altijd wel leuk (eens in de 3 weken).
Bimmer
 

Berichtdoor Thijs » 20 mei 2007, 18:52

Wat denken andere hiervan. Het draaipunt kan natuurlijk altijd aangesnoeit worden!

We hadden eerst een andere draaipunt in gedachten maar dat was hemelsbreed erg dichtbij.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re:

Berichtdoor Equinox » 20 mei 2007, 20:41

Ik hoorde dus niks in leiden (waarschijnlijk dus omdat je bak kapte) maar denk dat leiden wel goed zou zijn..
Zondag middag = alle tijd, dus waarom haasten...
Debemus autem nos firmiores inbecillitates infirmorum sustinere et non nobis placere

-Midland Alan 48+ Excel
-Sirio Turbo 800 (meestal)
-Sirio Performer 5000 (soms)
Avatar gebruiker
Equinox
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 101
Geregistreerd: 17 apr 2007, 16:47
Woonplaats: Delft


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast