D&W 24 11 06

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

D&W 24 11 06

Berichtdoor Bimmer » 25 nov 2006, 03:50

Vrijdagavond begint voor mij het weekeinde met vossen, deze keer liep het iets anders door een bedrijfsetentje.

Na het \"verplichtte\" socializen met collega's in een wok restaurant in de omgeving van Breda ben ik eerder vertrokken om de D&W vos te kunnen rijden welke om 21:00u zou beginnen. Op naar het draaipunt te Moerdijk... daar alles aangesloten en wachtten tot het 21:00u werd... Ja hoor, daar was die piep... mooi signaaltje, even rondje draaien om de richting te bepalen en gaan!!! Signaal wees de richting uit van Etten-Leur, eenmaal daar aangekomen bleek dat ik nog een stukje verder moest, zo dus ook gedaan. Via een omzwerving door een bos over modderige paden waarvan ik elke keer weer spijt kreeg dat ik ze in gegaan was (diepe modderpoelen en glibberend en glijdend vooruit komen) weer uit het bos gekomen met de conclusie dat hij daar niet stong. Dan maar om het bos heen... met een aardig gangetje reed ik over een weg welke naar de andere kant van het bos zou leiden en ondertussen klom de meter steeds verder omhoog.... wel heel erg hoog.... en toen ineens weg! Op de rem... en keren... weer klom de meter.... he een paadje naar rechts... meter gaf maximale uitslag en verderop in het schijnsel van mijn koplampen zag ik de Caddy van de D&W vos... Binnen! Ik kon gelijk aan de soep want Dennie had een pan op staan... ook lekker met het gure weer deze avond... Nadat de laatste rijder binnen was ben ik ook maar huiswaarts gegaan.

Eenmaal thuis altijd even zoeken waar ze stonden op Google Earth... Wat bleek.... Meneer de vos stond hemelsbreed 3,48Km van het restaurant vandaan vanwaar ik eerder vertrokken ben eerder op de avond. Als ik dit geweten had, had ik tussen 2 gangen door even de vos kunnen zoeken en weer kunnen aanschuiven.... :D Voortaan laat ik me niet meer uit waar ik de uren voordat deze vos de lucht in gaat verblijf... (vertelde hem vorige week over het etentje in de buurt van Rijsbergen).

Maar weer leuk gereden... Dennie en Michel bedankt voor het signaaltje!

Oja, hier stond de vos en bij de rode pijl zat ik enkele uren voordat ik de vos vond te tafelen...

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Bimmer op 09 dec 2006, 03:48, in totaal 1 keer bewerkt.
Bimmer
 

Berichtdoor NL1ZZE » 25 nov 2006, 13:16

Zat die vos toevallig op kanaal 4?
NL1ZZE
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 351
Geregistreerd: 07 mei 2006, 16:03
Woonplaats: Zierikzee

Berichtdoor Bimmer » 25 nov 2006, 14:04

Klopt! zat op kanaal 4, nadat de piep eruit is gegaan heeft hij nog enkele lijntjes getrokken naar: Best, Krimpen a/d Yssel en Ouddorp (Goeree overflakkee).
Bimmer
 


Keer terug naar D&W vos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron