D&W - 15-08-08

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

D&W - 15-08-08

Berichtdoor Remco Rozenburg » 16 aug 2008, 01:29

We startten vanaf Rotterdam Spaanse Polder op het befaamde parkeerdek, waar al menig vosser een rondje heeft gedraaid. Eigenlijk zijn we vrij snel op de goede route terecht gekomen en waren we binnen 1.5 uur op de plaats van bestemming; Loon Op Zand / Kaatsheuvel. De route die we hebben gereden is te zien op http://www.trackr.nl/user/rvarkelen/32n ... 15-08-2008, valt me alleszins mee, alleen het laatste stukje hadden we beter over de A59 kunnen rijden i.p.v. binnendoor maar ach, het pontje was gratis :) I Love Brabant :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Na ons kwamen Roy, Toine en Aart nog binnen. Vóór ons waren Bimmer en ? nog binnengekomen, er reed nog iemand uit Veghel toen wij weggingen, maar ik weet niet of die nog binnen is gekomen.

Leuke vos, leuke stek, tot een volgende keer!!!
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Re: D&W - 15-08-08

Berichtdoor Bimmer » 16 aug 2008, 05:56

Die laatste vosser hebben we op moeten halen bij de efteling. Hij was het spoor helemaal bijster. Niet verwonderlijk, hij reed namelijk met een scanner (!!!) op een quad :!: :!: :!:

Nadat we even met hem gebuurt hadden zijn we weer terug gaan rijden, maar onderweg kreeg Dennie een telefoontje of hij mss een pasje had voor de pomp. Dennie niet, ik wel, dus weer terug naar Kaatsheuvel. Bij de pomp aangekomen bleek dat er alleen desberffende pomppasjes werden geaccepteerd, dus op naar de volgende pomp. Daar heeft hij wel kunnen tanken en na een korte wegwijs hoe weer terug te moeten komen in Veghel (zijn navigatie was ook nog eens leeg!)terug naar huis gereden.
Bimmer
 

Re: D&W - 15-08-08

Berichtdoor Remco Rozenburg » 16 aug 2008, 08:17

Hahaha mooi verhaal zeg :D Dat was vast weer een latertje dan :lol:
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Re: D&W - 15-08-08

Berichtdoor Bimmer » 16 aug 2008, 12:13

euh... check tijd van mijn vorig berichtje :P (iets van 05:15u dat ik thuis was denk ik)
Bimmer
 


Keer terug naar D&W vos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast