D & W - 01-02-08

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

D & W - 01-02-08

Berichtdoor Royaldust » 02 feb 2008, 19:38

Na een tijdje geen verslagen te hebben getikt, zal ik nu maar weer eens eentje proberen.

Het was weer vrijdag en weer tijd voor de Brabantse D & W vos!

[offtopioc]
Had er wel weer zin an omdat ik vorige week een Porto-tje heb weten te bemachtigen (Een Wouxun. Watte een Wouxun? Jep 400 tot 470 Mhz) zodat ik onze vos eens kon verrassen.
[/offtopic]

Uiteraard startte we weer met 2 auto's op Spijkennisse.
Om 21.00 uur kwam het signaal erin en de digitale s-meter wees ons erop dat we niet heel erg ver moesten (s 9 + 20). :!:
Maar gelijk een stuk de rf-gain aan het dichtdraaien gegaan (nog geen kwartje open op m'n Midland) kwam hij nog een s 5 binnen! :!:
We peilden in eerste instantie in de richting van Roosendaal / Etten-leur.
Zodoende zijn we gaan rijden. We namen de A15 richting rotterdam, Bij de Shell pomp bij Charlois nog even een rondje gedraaid, en ervoor gekozen om de A29 te nemen richting Numansdorp ter hoogte van Numansdorp even een rondje gedraaid en besloten om een stukje verder te gaan.
Eenmaal bij de splitsing van A29 en de N59 besloten we er bij Willemstad er af te gaan om te peilen.
Dit bleek een hele goede beslissing want we we waren er net nog niet voorbij. Na dwars door de vesting van Willemstad te zijn gereden kwamen we op een parkeerplaats bij het water, (het zal weer eens niet) waar we de vos vonden.
Slechts 1 minuut later kwamen Aart en Arjanne binnen.

Na een heerlijke bak soep, wat babbels en nog even gewacht op een andere rijder zijn we toch redelijk snel weer huiswaarts gekeerd omdat het ontzettend koud was en omdat het weer begon om te slaan.

Hieronder zal ik de foto's van de stek plaatsen.
:arrow: In de bijlage staan de Google Earth Coordinaten. :!:
CB-Forum Testvos 20-05-07.doc

(hernooem .doc naar .kmz)
Laatst bijgewerkt door Royaldust op 10 feb 2008, 20:22, in totaal 2 keer bewerkt.
Royaldust
 

Re: D & W - 01-02-08

Berichtdoor Royaldust » 02 feb 2008, 19:46

Afbeelding

Afbeelding
Royaldust
 


Keer terug naar D&W vos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten