SSVA 28-02-2009

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

SSVA 28-02-2009

Berichtdoor SSVA » 03 maart 2009, 10:55

De Super Gezellige Vos

Wat een Nacht Gister heb ik eigenlijk heel de dag getwijfeld of ik wel zou gaan rijden. Ik had er best zin in maar voelde me een tikkie beroerd na weer te veel telefoontjes over en weer met Johan. Want kreeg hij z'n auto wel op tijd af Besloten met een strip paracetamol in me mik. Om 7 uur al af te reizen naar het draaipunt Johan had de spullen namelijk op tijd in de auto gekregen. Maar had zeer de twijfels of het allemaal wel werkte En dan denk je als je een uur voor de piep op het draaipunt aan komt dat je de eerste gek bent die er al is Niks hoor op het draaipunt stonden de Lama's, Foxy's en Doomer ook al te wachten De spullen bij Johan bleken gewoon te werken (was wat stil op de band gister middag) Nadat de meter afgeregeld was kon de rustig wachten op de piep Om 9 uur was het lekker druk op het draaipunt 9 auto's stonden te wachten op de

piep Maar hellaas er kwam geen piep



Vosje 1

01 Thijs
02 Bopper & Family
03 Groene Seat
04 Doomer
05 Bulletje
06 Joshua
07
Johan
08
Lama's
09
Foxy's
10
Ronde Venen
11
Daan
De Heren in de Rode Golf GTI hadden een weigerende vossenpiep Dus dat werd luisteren naar minuten lang slap geouwehoer Maar dat is ook peilbaar Mijn eerste idee was hoofddorp niet bepaald warm maar het bracht me enigzins de goede kant op. Op de A4 peilde het signaal meer richting het noorden. Dus in plaats van door naar Hoofddorp de A10 op richting Zaandam Bij de Afslag Haarlem liep de meter al lekker vol. maar ik besloot toch nog even door te rijden. Het signaal liep erg snel terug dus ik wilde om gaan keren. Na de Coentunnel kon ik er dan eindelijk af Ik was van plan terug te rijden naar de afslag Haarlem. Maar een vreemd stemmetje in m'n hoofd (zal de paracetamol wel geweest zijn) vertelde me binnen door verder te rijden En dat bracht me aan de goede kant van het water De meter liep erg snel en de vos bleek dan ook een stuk dichterbij te staan dan ik verwacht had





De antenne was zo gevonden maar hoe kwam ik daar. Na wat gespit en als een halve zol naar de ander kant van het industrie terrein gecrost te zijn (dan wil ik 1e worden ook) Kwam ik wel als 1e binnen het uur bij Nico & Micheal Goed spul die paracetamol Mooi stekkie trouwens Nico & Micheal



Vosje 2 was dus voor mij na wat toeren kwam ik op wat binnendoor weggetjes tussen Beverwijk en Assendelft.

Vosje 2

01 Lama's
02 Foxy's
03 Doomer
04 Daan
05 Ronde Venen
06 Joshua
07
Bopper & Family
08
Golf GTI
Op het altijd leuke Naamloze weggetjes. De wegen er om heen lijken op elke kaart/navigatie een andere naam te hebben dus dat maakte het extra gezellig toen Nico & Micheal binnen gepraat moesten worden. Nu dacht ik dat ik een leuk stuk bij de 1e vos weg gereden was maar met testen bleek dat nog al mee te vallen Dus speciaal voor Ray linear weer uit en netjes met 4 wat piepen Nu Zie ik dan ook net dat ik wel een dikke 8 kilometer moest overbruggen Nu had ik gedacht een karrenspoor op te schieten en aan de andere kant van de de dijk in het veld te gaan staan. Nu was het zo drassig dat ik bij de 1e poging boven te komen me zelf al bijna vast had staan Dus toch maar besloten op de dijk te gaan staan. gaf meteen de zekerheid dat het signaaltje wel weg kwam. En het leek me wel grappig om iedereen onder me door te zien rijden. Na het signaal even getest te hebben. (veel te hard dus). Toch maar een poging de antenne wat vlakker te zetten en uit de modder. Het zou toch jammer zijn als de Saxo dieper weg zou zaken en we weer een auto lost moesten gaan duwen. Een dot gas hielp me wel weer op gang. maar ik stond in zulke diepen sporen dat het gras op draaien een tikkie spannend was. Het toen ik er uit schoot stond ik toch bijna aan de andere kant van de dijk Doordat ik niet zo ver van vosje nummer 1 stond en voor de jagers die een beetje oplette vol in het zicht Verwachte ik al dat het niet heel erg lang zou duren voordat de 1e binnen kwam. Dat er meteen 4 te gelijk zouden komen had ik niet verwacht Thijmen en Laura hadden me als 1e zien staan. Maarrrrr toen ze over de dijk naar me toe probeerde te rijden stonden ook zij bijna vast. Dusss in eens kwamen er 3 auto's naast me naar boven stormen en lag er in eens een Jessica op m'n motorkap. Ook de andere jagers kwamen snel binnen druppelen. Alleen Nico & Micheal hadden materiaal probelmen. Toen ook zij binnen gepraat waren konden we opzoek naar de Lama's de laatste vos van vandaag.



Vosje 3

01 Thijs
02 Golf GTI
02 Doomer
03 Joshua
04 Groene Seat
05 Johan
06
Foxy's
08
Daan
Na de antennes gewisseld te hebben en de heren in de Rode Golf GTI nog even signaal te hebben gegeven zodat ze de meter nog even konden afstellen. Kon ik op pad om de lama's te zoeken. In eerste instantie wat twijfel om de snelweg op te gaan. De lama's stonden met terug lopend vermogen door dat de accu bijna leeg was. Toch de gok maar genomen en de snelweg op. Bij Akkersloot was het signaal al lekker hard En peilde het signaal wat naar het oosten. Dus hop snelweg af en het dorp in. In het dorp kwam ik al snel op naar mijn idee nog te kleine straatjes. maar tot mijn verrassing liep de meter nu heeeeeeeeeeel snel op en op de parkeerplaats bij de jachthaven stonden die lama's Die iets wat verbaasd keken dat ik/iemand al zo snel naast hun stond Nadat iedereen binnen gedruppeld was konden we richting pomp voor een veel te duur bakkie choco



Weer een zeer geslaagde avond vossen 1x vos gestaan 2x 1eDat gebeurd me anders nooit Goed spul die paracetamol Het was weer zeeeeeer gezellig en uit eindelijk stond er niemand echt vast

Tot over 2 weken

Thijs

En ohhh wat zullen jullie lijden dat ik dan maar met 10 mag staan
kom eens kijken op de website
http://www.ssva.nl
19-RSN-183
Piepende cavia´s bijten niet
Avatar gebruiker
SSVA
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 201
Geregistreerd: 03 okt 2007, 23:10
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel JO22LH11TB (Draaipunt)

Keer terug naar SSVA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron