Rotterdamse Vos 23 Juni 2006 of was het toch de ZOZvos!!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Rotterdamse Vos 23 Juni 2006 of was het toch de ZOZvos!!

Berichtdoor Thijs » 25 jun 2006, 04:01

Vanavond na me werk toch weer de kriebels gekregen! Van uit m'n werk bij de eerste de beste carpool er af en de antenne er op schroeven! ZO als altijd Drame! :cry:
Na de laatste keer RDV ervaren te hebben dat ie toch wel echt straki moet. De tang er op en draaien maar! En pats beide vleugels van de moer.
Dus antenne weer los en diep teleur gesteld weer verder richting huis dan maar niet vossen! :cry:

Net voor bij Utrecht (de meern) er even af bij het tankstation voor een paar pakjes rookwaar. Tot mijn verrassing parkeerde ik naast 2 met antennes uitgeruste auto's waar van 1 bekend (menno ex. DIVR) Na even geinformeerd te hebben of ze de RDV gereden hadden. Vertelde ze mij dat ze net terug kwamen van de streekvos. Auto nummer 2 bleek dan ook de streek vos te zijn.
Na mijn dramma verteld te hebben stelde Menno zich op als redder in de nood en gaf mij zijn vleugel moer! Dus snel mijn antenne er op en rijden maar.

Het signaal stuiterde wat en was bij utrecht niet echt te horen, Maar dichter bij huis werd het beter. Dus door naar leiden daar met een 4tje dan wel een 5je werd ik ook eindelijk hoor baar voor de vos.
Na een klein tipje van de vos dat leiden er te vroeg af is als je uit richting amsterdam komt verder richting Den Haag. (jammer dat ik al richting amsterdam zat!) :D

Ondanks dat het signaal terug viel regelmatig weg viel door gereden naar denhaag prinsclaus plein daar was meeteen weer duidelijk waarom je niet alleen moet gaan rijden. Na een paar verkeerde gokken en rijstroken. Compleet uit de richting verzeilt te zijn terug naar L:eidschendam. Waar ik me de volgende 1,5 uur vermaakt heb met eindelose rondjes draaien met been ipingpong signaal tussen de 9 en de 0. Bij het 346ste stop ligt waarbij het signaal bij stil stand van 0 in eens weer hard werkt na gestopt te zijn. Ging het dan toch dagen dat het natuurlijk ook aan mij kan liggen. Na Leiden had ik de antenne al een keer gesleept na dat die om gegaan was.! :(

Uiteindelijk na nog een hintje (een z'n beetje uitgetekende plattegrond waar ze stonden) dan toch ook binnen gereden ook daar was het vermoeden al dat er wat mis was met m'n spullen.
OOk was menno al tijden aanwezig wat natuurlijk ook iets is om je diep te schamen! Deze RDV was mogenlijk gemaakt door de ZOZvos (elke maandag avond) terwiojl zij aan het wewrk waren op een naar bij gelegen feestje ZOZvos bedankt!

Maar eind goed al goed een leuk avondje. RDV En of ZOZvos bedankt voor de Peip.
Menno Zeer maar dan ook Zeer bedankt voor de vlkeugel moer zonder jou was ik er helemaal niet gekomen! Bedankt!!!
En uh pim sorry zonder jou rijden is natuurlijk verraad maar toen ik de piep hoorde moest iki gewoon!!! :twisted: :twisted:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor hullepim » 25 jun 2006, 09:35

Das lekker, ik zat gister zelf in die buurt (wassenaar) en reed daar om 11 uur weg. Alleen staat de Albrecht op een andere band, en die kreeg ik gister niet verschoven. Ik heb mijn bak dus ook nog aan gehad.
hullepim
 

Berichtdoor Thijs » 25 jun 2006, 11:22

Zeker als je bedenkt dat ik rijder nummer 3 was. Had het toch leuk geweest als je ook even binnen gekomen was.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

RDV, >>zoz

Berichtdoor Barrabazz » 27 jun 2006, 01:21

Tja 3 rijders was toch een beetje jammer, maarja het waren er toch nog 3 beter dan helemaal niets. Ik werd ook op het laatste moment gebeld door ruud of ik alsjeblieeeeft zijn vos voor een x kon overnemen. Hij was verhin=derd. Gelukkig had ik spullen achterin om een vossie op werklocatie op te zetten.

eind goe al goed. Gelukkis heb ik 3 mensen een leuke vos avond(uur) bezorgd, daar doen we het voor !!!!
Barrabazz
 


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten