RDV 14-07-2007

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

RDV 14-07-2007

Berichtdoor Thijs » 15 jul 2007, 21:25

Vanmiddag werd ik gebeld door RDV Richard. Hij wilde richting Alphen gaan staan en of ik een leuke stek wist. Het werd een beetje een haast klus (ik zat bij m'n ouders in Diep Donker Brabant) maar om 20.30 stonden RDV Richard, Pim en ik zelf bij de MC Donalds in Bodegraven om na een bak koffie naar een stek te gaan die Pim en ik eerder hadden gebruikt voor een test vosje.

Tijdens de testvos hadden we welgeteld 1 auto binnen gekregen :cry: en van hem begrepen dat het een lastige stek was. :) Mooie avond dus om deze stek nog een keer te gebruiken! :!: :D

Na het opbouwen kon het wachten dan beginnen waarbij we konden wachten met de gezangen van de jonge dames van het kamp naast ons. :?


Rustig aan zijn er uit eindelijk een auto of 14 binnen gedruppeld (we waren de tel wat kwijt in de loop van de avond! :? )

Vanavond was er weer een hoop te lachen met Danny Ronde Venen bij wie we in de achtertuin stonden maar die eerst naar Rotterdam peilde om daar het signaal kwijt te raken! :D Alle auto's die eest maar eens AAN DE OVERKANT gingen kijken :D . En Ruud die een hek door ging en vandaar opvallend ver het veld in kon rijden! :twisted:

Weer een geslaagde Rotterrrrrdamsevos dus! :D

We stonden vanavond in de gemeente DE Ronde Venen bij het dorpje de Hoef op een rustplaats langs een dijkje. 38,17km hemelsbreed van Delft.

Plaatjes van de stek vanavond:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Google Earth locatie vanavond:
Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Remco Rozenburg » 15 jul 2007, 23:46

Volgens mij ben ik in eerste instantie ook dat veld in gereden, dat was voor dat \"gehucht\" in een weiland? Ik reed letterlijk tussen de koeien daar, niks geen hekken o.i.d., signaal was wel knetterhard daar :)

Mooie stek, leuk ritje gehad vanuit Haarlemmerliede, het signaal was tot in Rozenburg trouwens nog te horen, S4 op de Yaesu toen ik parkeerde.
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor Thijs » 15 jul 2007, 23:58

Ruud deed het hek 1 afrit voor het paadje waar wij aan stonden open en reed daar het terein van een kweker op. Ik hoorde wel dat er mensen het veld in zijn gereden bij Mijdrecht.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron