RDV 28 04 07

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

RDV 28 04 07

Berichtdoor Bimmer » 29 apr 2007, 04:40

Nog voor de zekerheid aan Michel van de Schiedamse vos gevraagd of er echt geen vosje de lucht in kwam wat eerder op de avond omdat de Vlaardingse er tot nader bericht mee stop. Helaas was dit niet het geval en was ik genoodzaakt om tot ongeveer 21u thuis te blijven. Na negenen dan maar de spullen in de auto gebouwd en vertrokken naar mijn draaipunt voor de RDV.

Veels te vroeg stond ik dus al klaar om het signaaltje op te pikken. 23u ging de piep erin en ik draaide mijn eerste rondjes. Het was een net sinaal en peilde richting Voorne met op dezelfde lijn Spijkenisse. ik tikte een nieuw peilpuntje in, in de buurt van de Spijkenisse zodat ik kon zien wat het signaal zou doen. Hop, de snelweg op... dit draaipunt zou ik nooit bereiken... een paar kilometer voor het punt ging ik nog door een laatse tunnel (Botlek tunne). Het signaal was voor de tunnel iets opgelopen maar niet echt noemenswaardig. Op het moment dat ik de tunnel zowat uitreed had ik al signaal en wat voor signaal! de meter gaf zowat maximale uitlezing aan, dus meteen na de Botlektunnel de snelweg af terugrijden langs de industrie. Inmiddels al op locaal gezet en vlak voor het weggetje onder de Botlekbrug op een kruispuntje gedraaid. Signaal was zo goed als maximaal. Inmiddels draaide een tweede vosser (Bulldogje) een stukje verderop zijn rondje. Ik probeerde via een omweg aan de andere kant van wat een dijkje moest zijn te komen want ik peilde ricjting de brug en er zat alleen een dijk voor. Even lopen rommelen over een grasveldje (tussen de konijnen) maar kon niet komen waar ik wilde zijn. Dan maar terug om langs een andere kant te proberen. Net dat ik weer de weg opdraaide zag ik naast de brug, tussen de bomen door wat auto's staan en de andere vosser was ook al die kant uit gereden....ik deed hetzelfde en met succes want daar stonden Richard, Bas en Bas. Ik reed dus met een klein halfuurtje op de klok net als tweede binnen.

Ditmaal hadden ze iets leuks bedacht: de Antenne HING ondersteboven van de Botlekbrug naar beneden vlak boven het water. Met behulp van ongeveer 75 meter Kabel overbrugten ze de afstand van de brug naar het plekje waar ze stonden. Nog enkele malen goed kunnen lachen om de hele act van Richard (Wij gaan op en neer, Gesprek op hoog niveau, kabel vieren want de brug gaat weer omhoog, wat is het koud hierboven en als jullie rood hebben, hebben wij groen).

Een leuk idee, alleen had het niet de uitwerking wat men ervan verwachtte ben ik bang :twisted:

Oja, een tl-buis boven het water kan je ook laten branden....

En nu iedereen oogjes dicht en snaveltjes ook dicht....

Afbeelding
Bimmer
 

Zeeziek

Berichtdoor Bassiej » 29 apr 2007, 19:25

Ben nog steeds een beetje zeeziek van gister van al dat op en neer :D:D:D:D:D het was wel weer ouderwets gezellig jongens bedankt voor het rijden!!!!!

groeties Bas
Bassiej
 


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten