Alphensevos 24-02-2008

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Alphensevos 24-02-2008

Berichtdoor Thijs » 25 feb 2008, 02:08

24-02-2008
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Ik Schaam me kapot!!!!
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Na 3 uur toeren moest de TomTom me vandaag binnen brengen bij de vos door Johan & Pim neer gezet met mijn eigen spullen!!!
Dit hele verhaal begon afgelopen maandag al toen ik m'n vrije dag opofferde om voor bereiden voor de vos van vanmiddag. Ik was m'n middag begonnen met een ritje naar Dile. Maar helaas ze hadden geen kofferbak klem voor me.
Dus plan 2 op weg naar huis langs de Gamma voor een stripje metaal om op die manier een antennevoetje onder m'n bumper te bevestigen. In de hoop op die manier eindelijk eens een fatsoenlijke peilantenne op deze auto te zetten.
 
Maar helaas gisteravond toen ik gisteravond de peilantenne het voetje wilde zetten trok ik de antennekabel stuk. Na een hoop kunst en vlieg werk vertrok ik dan veel te laat opzoek naar de Schiedamsevos. Dit werd dus al helemaal niks! Uiteindelijk heb ik dan ook rond 22.30 de moed op gegeven om wat te gaan drinken, nog wat aan de spullen te morrelen en te wachten op het signaal van de Rotterdamsevos. Om een lang verhaal na 60 nutteloze kilometers 1,5 uur ben ik met een chagrijnig hoofd en pijn in m'n kop ben ik maar weer naar huis gereden omdat ik het niet kon vinden. Maar natuurlijk nog steeds vol overtuigd dat ik vandaag met 10 minuutjes die vos zo kraken!

Vol frisse moet stond ik vanmiddag klaar om dat prachtige AZMV signaaltje te gaan uitpeilen. En een mooi signaaltje hadden de heren neergezet!!! Aangezien ik al een S8 in het prachtige Alphen aan den Rijn kon meten besloot ik om binnen door richting Uithoorn te tuffen. Lekker naïef wetend dat we eigenlijk altijd wat verder weg staan. Bij Amstelveen was dan toch wel duidelijk dat ik warm werd. Niet de snelste route maar toch een redelijke rechte lijn!!! Zo ver Zo goed. Maarrrr zie dan dat #!@&^$ dorp dan maar eens uit te komen.

Ondertussen waren natuurlijk die 10 minuten en het 1e uur al lang voorbij. De jagers begonnen ondertussen binnen te druppelen bij Pim & Johan. En ik begon met 20 minuten heen en weer scheuren over de verschillende snelwegen die de ring van Amsterdam maken.
Om er uiteindelijk bij het Amsterdamsebos er maar eens af te duiken. En daar was het druk!!! Na me daar een kwartiertje of 3 tussen alle Amsterdamse bejaarde zondagsrijders (en dat zijn de ergste die er zijn!!!) door gevochten te hebben werd het tijd om dan toch maar weer eens na te gaan denken op de kaart te gaan kijken. En het geheim wapen achter op te zetten (omgebogen ubber dove 2M/70CM antenne). Naar wat gestaar op de kaart werd het tijd om maar even om te rijden (20min). Natuurlijk lag er daar ook het nodige water in de weg! Maar goed met nog een blokje rijden kwam ik toch nog een keer aan de "goede kant" Ondertussen was het al 16.30uur hoorde ik Johan afscheid nemen van de verschillende jagers die weer huiswaarts keerde.
Na ook hier nog een half uurtje rond getoerd te hebben gezellig samen met Equinox. Johan had tenslotte geroepen dat als we auto's met bootjes zouden zien rijden we goed zaten. En we zaten bij een jachthaven. De verkeerde jachthaven aan de overkant!

Maar om 17.00 uur had m'n humeur weer het absolute diepte punt bereikt! Dus met het schaamrood :oops: op m'n wangen dan toch maar het telefoontje naar Pim dat ik graag een straatje wilde. Na wat gehelpdesk van joshua (ex-Veensevos) bracht de TomTom me met een flinke boog van het signaal af terug bij het water op een eindeloos doodlopen weggetje.
Ik zal weer wat eerder kal zijn ik heb geen nagels meer aan me vingers en die vingers zijn nicotine geel. Maar toch een mooie middagje vossen. Wat een prachtige stek. Johan & Pim hebben me op weg naar huis nog tig keer verzekerd dat zij niet verwacht hadden dat ie zo moeilijk zou zijn.
Maar zelfs de locals hadden het er zwaar mee gehad. Ray en Jessica (SSVA) waren een goede 3 kilometer (hemelsbreed) van huis en hadden toch nog 3 kwartier nodig gehad.
Tom (TopTom) was slecht 5 kilometer weer hemelsbreed van huis en had bijna een uur nodig
Bopper is zelfs omgekeerd!
Bijna iedereen heeft het Amsterdamsenbos uit gekamd dus lastig was ie want natuurlijk het was aan de overkant
En een lol dat die 2 hadden dat ik het in 3 uur niet kon vinden!
Petje af voor Equinox die een kwartiertje na mij op eigen kracht nog binnen gereden kwam!


De heren hadden een prachtige stek gevonden langs het water vlak bij het Amsterdamsenbos maar dan alleen bereikbaar via het industrieterrein aan de overkant. Via het industriegebied was het een lang doodlopend weggetje langs het water. Vlak bij de afslag van de snelweg en toch was je er dan nog niet!


Zelfs toen ik uit eindelijk kwam binnen rijden waren nog de nodige auto's op de stek. En ook van daag werd de stek weer goed bezocht met natuurlijk weer de nodige kinderen. Gelukkig was er voor mij een chocomel over gebleven.

De stand van vanmiddag:
01. Joshua & Jan (ex-Veensevos)
02. Ton (TopTom)
03. Marco + Fam.
04. Ray & Jessica (SSVA)
05. Steef + Fam.
06. Robin & Mandy (Overijsselsevos)
07. Equinox
00. Thijs (AZMV)
00. Bopper + Fam. (NAV)

Iedereen weer bedankt voor het rijden!!!. Ik heb in ieder geval weer even genoeg gereden
Terwijl ik dit verslagje aan het schrijven was en ik even Johan belde voor de volgorde van binnenkomst van vanmiddag. Hebben we met onze grote vriend Google Earth (ook verantwoordelijk voor de stek van vandaag!) Een mooi plekje gevonden voor over 2 weekjes!!!
Een klein tipje van de sluier we staan over 2 weken niet bij het water Dat is een 1e keer voor de AZMV
Johan & Pim kunnen over 2 weken hun hengels dus thuis laten

Tot over 2 weken

Thijs
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re: Alphensevos 30-02-2008

Berichtdoor zwarte draak en lady » 25 feb 2008, 16:48

nou,johan
je hebt thijs wel heel erg laten lijden .....zelf datum weet ie niet meer :P :P
zwarte draak en lady
 

Re: Alphensevos 30-02-2008

Berichtdoor Columbus » 25 feb 2008, 16:54

Ik had de Alphense vos van 30 - 02 - 2008 ook graag willen rijden, maar helaas...mijn agenda laat het niet toe (hihi).

Thijs, kan je mij ook een exemplaar van jou agenda geven? ik kom namelijk altijd tijd te kort dus zo'n extra dagje komt me wel van pas.
_______________________
'Animals can´t shoot back - your DX competitors can! Be a REAL MAN and lets hunt DX - not animals!'
'Get Alive...work DX!'
Avatar gebruiker
Columbus
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 875
Geregistreerd: 05 nov 2007, 23:41
Woonplaats: Gelderland

Re: Alphensevos 24-02-2008

Berichtdoor Thijs » 25 feb 2008, 16:58

Erg he! op de site heb ik alle foto's met een andere verkeerde datum bewerkt!
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re: Alphensevos 24-02-2008

Berichtdoor Johanh2o » 25 feb 2008, 17:40

thijs lieverd ,

dat verander jij toch gewoon effe in 10 minuten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Johanh2o
 


Keer terug naar Alphensevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten