s-meter samen met ranger rci 2950f

Voor al je vragen over wat voor type meter dan ook!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

s-meter samen met ranger rci 2950f

Berichtdoor Macgyver » 05 feb 2008, 21:44

hallo ik heb een vraagje ik heb sinds kort een 2de hands ranger rci 2950f versie nu heb ik ook daar bij mijn s-meter van het merk maas k-sm-4 maar de s-meter doet heel vreemd op die ranger rci 2950F en als ik mijn andere bakkie weer terug zet de president george loopt de maas k-sm-4 s-meter perfect wat ka er mis zijn? ik heb alles nagekeken alles zit goed maar toch loopt de losse s-meter niet lekker met de ranger rci 2950F iemand een idee? als ik de bak uit zet gat de naald heelemaal naar links toe ik kan hem wel op de 0 zetten maar als ik de bak dan aanzet slingerd de meter wat bij de 7 tot een beetje aan de 9 alvast bedankt mvg:Riccardo ook wel Macgyver :D
Macgyver
 

Re: s-meter samen met ranger rci 2950f

Berichtdoor zwarte draak en lady » 07 feb 2008, 10:59

hmzz bijde bakken hebben een andere spanning .....op de s-meter uitgang .....dus hoe je het went of keert je zult altijd je s-meter moeten afstellen ;)
zwarte draak en lady
 

Re: s-meter samen met ranger rci 2950f

Berichtdoor Macgyver » 07 feb 2008, 19:20

hallo zwarte draak en lady dat heb ik al gedaan ik heb dat schuif knopje op de 0 gezet zo als die moet staan en dan heb je nog die draai knop hoe iemand binnenkomt maar ja als er niks word gezegt op het akkie en de meter slingerd wat van de 5 en naar de 7 kan dat niet gewoon zijn hij geeft ook wel aan wat de storing op het moment is maar dat kan geen s6 zijn dat is onmogenlijk als er geen soring is wat ik nu ook niet heb maar op die president george reageert hij veel beter en staat ie ook metheen goed want mensen van ver weg geeft hij aan als een dikke +10 db dat is onmogenlijk mvg:Riccardo ook wel Macgyver :D
Macgyver
 

Re: s-meter samen met ranger rci 2950f

Berichtdoor beemer320i » 07 feb 2008, 19:26

Draai hem dan gewoon wat minder met die draaiknop,als er iemand 10+ binnenkomt heb je toch al wel iemand gehoord,draai hem dan tot je het signaal goed vind of iets in de goede richting
Albrecht AE-6890/ sirio turbo-5000
Avatar gebruiker
beemer320i
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 309
Geregistreerd: 10 jul 2007, 01:49

Re: s-meter samen met ranger rci 2950f

Berichtdoor Macgyver » 07 feb 2008, 19:28

hallo beemer320i oke dat ga ik eens proberen bedankt mvg:Riccardo ook wel Macgyver :D
Macgyver
 


Keer terug naar Meters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten

cron