gekke vraag

Plaats hier al je berichten die niet met de hobby te maken hebben.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

gekke vraag

Berichtdoor Johanh2o » 19 maart 2007, 00:21

hallo ,

ik had vandaag met vrienden een discussie en wij kwamen er niet uit,misschien weten jullie het antwoord.

we hadden het erover als je met je zendbak en versterker voorbij een flitspaal rijd zonder sensoren in de weg dat je met de straling van je zender de flitspaal kan laten flitsen weet iemand of dit zo is ????

vind het wel grappig om te weten

groetjes johan
Johanh2o
 

Berichtdoor Arthur » 19 maart 2007, 11:40

alles werkt op bepaalde freuqenties, maar ga er maar niet vanmuit dat je bakkie met een lino erachter de flitser in werking kan stellen, dan zo sabotage andersom namelijk ook erg mogelijk zijn.
Met een juist vermogen op de juiste frequentie zal er best wat kunnen gebeuren, maar die dingen zijn zo afgeschermt dat je met huis tuin en keuken zendertjes het denk ik niet zal lukken.
Arthur
 

Re: Vraag invloed CB-freq op radar

Berichtdoor RamsesIV » 19 maart 2007, 12:45

+ het feit dat we over een geheel andere frequentie spreken. Waarom had je anders de RD's om radars op te sporen?

Zou anders wel heel leuk zijn! Beetje spelen met de mike :twisted: ... en die chauffeur heeft een lelijke kop =FLITS= ...en die auto heeft een lelijke kleur =FLITS= ...dat knap ding mag door... :lol:
RamsesIV
 

Berichtdoor Johanh2o » 19 maart 2007, 18:17

het leek mij ook al sterk maar twijfelde er toch over.

bedankt voor de reacties ik heb van de week weer wat te vertellen
Johanh2o
 

Re:

Berichtdoor Equinox » 04 mei 2007, 16:11

Beetje laat, maar vond dit toch wel een erg leuke lol...

In principe is het sowieso niet mogenlijk..
Paal zonder wegdetectoren is een radarpaal.
Enige doel van de zender-inrichting is het uitzenden van een signaal wat wordt teruggeketst op de ontvanger, welke aan de hand van die gegevens een koers en snelheids berekend en daarna de computer beslist of er geflitst moet worden.

Als jij op de juiste frequentie gaat zenden, dan maak je alleen de ontvanger gek, waardoor ie juist eerder niet zou flitsen..

Helaas zijn de frequenties van die dingen niet iets waar de overheid open mee rond loopt, ze gebruiken volgens mij ook meerdere frequenties..
Heb eens een rapport gelezen waar de werking in stond, daarin stond toen 2.2Ghz.. Durf alleen niet te zeggen of dat (nog) klopt..
Debemus autem nos firmiores inbecillitates infirmorum sustinere et non nobis placere

-Midland Alan 48+ Excel
-Sirio Turbo 800 (meestal)
-Sirio Performer 5000 (soms)
Avatar gebruiker
Equinox
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 101
Geregistreerd: 17 apr 2007, 16:47
Woonplaats: Delft


Keer terug naar Diversen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 145 gasten