Het kwebbelhoekje

Plaats hier al je berichten die niet met de hobby te maken hebben.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Re: Het kwebbelhoekje

Berichtdoor Rene » 21 nov 2017, 19:16

Je kunt je wel afmelden van facebook.
Je moet een 1 of andere procedure volgen en dan een tijdje niet inloggen : dan verdwijnt je account.
Als je je eigen beperkingen kent , kun je daarbinnen onbeperkt je gang gaan!!
Jules Deelder
Avatar gebruiker
Rene
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 411
Geregistreerd: 11 okt 2012, 21:07
Woonplaats: Onder de dakpannen

Re: Het kwebbelhoekje

Berichtdoor BugHunter » 21 nov 2017, 19:59

Okee, ik zal nog eens zoeken. Ze hebben het wel weggestopt denk ik. Stelletje floepers. :-)
BugHunter
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 114
Geregistreerd: 08 dec 2015, 22:51

Re: Het kwebbelhoekje

Berichtdoor Thijs » 22 nov 2017, 02:14

Google account verwijderen
Dan vind je Wel een link.
Op Hun eigen site blijf je inderdaad zoeken
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re: Het kwebbelhoekje

Berichtdoor BugHunter » 22 nov 2017, 18:25

Nou dan laat ik het maar zo, want die wil ik niet kwijt. Laat wel zien hoe mistig dat wereldje is. Maar goed, terug naar het kwebbelen. Ik weet even niks meer. :-)
BugHunter
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 114
Geregistreerd: 08 dec 2015, 22:51

Re: Het kwebbelhoekje

Berichtdoor plientjebr » 27 nov 2017, 12:40

BugHunter schreef:Nou dan laat ik het maar zo, want die wil ik niet kwijt. Laat wel zien hoe mistig dat wereldje is. Maar goed, terug naar het kwebbelen. Ik weet even niks meer. :-)



Niemand weet nog wat te kwebbelen geloof ik.
Afijn, ik heb nog wel wat.......vrijdag naar de kno arts voor mijn oren.
De bak heb ik weinig meer aan, want ik blijf aan iedereen vragen WAT ZEG JE??????
Ik krijg dus weer een gehoortest en die was de vorige keer al bar slecht.
Hopelijk krijg ik straks met gehoorapparaatjes wel weer alles goed te horen, want dit is lastig.
En verder gaat alles goed :D
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Het kwebbelhoekje

Berichtdoor BugHunter » 27 nov 2017, 17:12

Gelukkig, dat laatste. Ja, het forum gaat best met een slecht gehoor. De techniek van de gehoorapparaatjes schijnt al heel ver te zijn, dus goede kans dat je straks weer alles hoort. En met een koptelefoon, gaat dat ook niet? Mijn vader is bijna doof en verdraagt geen gehoorapparaatje, krijgt-ie uitslag van. Maar de telefoon gaat best, aan zijn goede oor.
Ik heb weer last van m'n ogen. Nu heb ik voor de computer +1,5 en dat gaat best, ook voor binnenshuis. Maar in de auto geen bril, anders zie ik niet goed op afstand. Ik moet dus eigenlijk een multifocusbril hebben, maar de goeden kosten nogal wat. Dus ik stel het steeds uit. Als ik iets met kleine lettertjes moet lezen, zet ik er nog een bril bij op, 2 brillen dus. Dat gaat sneller dan bril af, andere bril op. Ach, alles went, behalve.......... iets dat niet went. :-D
BugHunter
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 114
Geregistreerd: 08 dec 2015, 22:51

Re: Het kwebbelhoekje

Berichtdoor plientjebr » 28 nov 2017, 09:00

Koptelefoon heb ik ook geprobeerd, maar op 1 of andere manier gaan mijn oren dan ploppen en zeer doen.
Helaas zijn het ook nog beiden oren en beiden even slecht. Ik moest na een half jaar terug komen bij de kno arts, dus kijken wat die te zeggen heeft.
En jij moet eigenlijk een multifocusbril hebben.....ik ken verschillende mensen met zo'n bril en die zijn er niet blij mee.
Die worden er duizelig van. Zelf heb ik ook een bril, maar heb dat ding nooit op, want het gekke is dat als ik met dat ding
naar beneden kijk, ik van mijn stokkie ga.
Dit komt door de AVM die ik heb, mijn pupillen schijnen raar te reageren of zoiets.
Nou ja, zo hebben we allemaal wel wat.
Straks gehoorapparaatjes, een bril heb ik al, nu nog een kunstgebit en het is echt te zien dat ik 50 word :lol:
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Het kwebbelhoekje

Berichtdoor Bulke » 28 nov 2017, 18:39

Ach pliente als voor de rest alles goed is haha ze zeggen wel eens iedere gek heeft een gebrek. Grapje he.
Achter de zender zitten lukt nu helemaal niet meer dan?
19AC331
Bulke
Niet meer weg te krijgen
Niet meer weg te krijgen
 
Berichten: 69
Geregistreerd: 17 mei 2016, 23:47

Re: Het kwebbelhoekje

Berichtdoor plientjebr » 29 nov 2017, 08:42

Ik heb een groot gebrek, dus ben ik ook een grote gek :lol:
Achter de zender zitten lukt nog wel hoor Bulke, aan mijn kont mankeerd niks :lol:
Nee, even zonder gein.....ik heb het spul af en toe nog wel aan, maar kan de gesprekken gewoon
niet goed volgen, het is net of er een emmer over mijn hoofd gezet is.
Het klinkt heel dof, wat voor bak ik ook gebruik.
Zet ik de boel harder, dan gaan mijn oren ploppen.
Oren al een paar keer uit laten spuiten, straks om half 9 weer, maar het helpt niets.
ik laat de boel wel uit spuiten bij de huisarts, want anders gaan ze in het ziekenhuis vrijdag met een tangetje
in mijn oren peuteren en dat doet flink zeer.
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Het kwebbelhoekje

Berichtdoor Bulke » 03 dec 2017, 01:05

plientjebr schreef:Ik heb een groot gebrek, dus ben ik ook een grote gek :lol:
Achter de zender zitten lukt nog wel hoor Bulke, aan mijn kont mankeerd niks :lol:
Nee, even zonder gein.....ik heb het spul af en toe nog wel aan, maar kan de gesprekken gewoon
niet goed volgen, het is net of er een emmer over mijn hoofd gezet is.
Het klinkt heel dof, wat voor bak ik ook gebruik.
Zet ik de boel harder, dan gaan mijn oren ploppen.
Oren al een paar keer uit laten spuiten, straks om half 9 weer, maar het helpt niets.
ik laat de boel wel uit spuiten bij de huisarts, want anders gaan ze in het ziekenhuis vrijdag met een tangetje
in mijn oren peuteren en dat doet flink zeer.

Beterschap!!
19AC331
Bulke
Niet meer weg te krijgen
Niet meer weg te krijgen
 
Berichten: 69
Geregistreerd: 17 mei 2016, 23:47

Re: Het kwebbelhoekje

Berichtdoor plientjebr » 03 dec 2017, 10:39

Dank Bulke.....nou ja, vrijdag dus naar het ziekenhuis geweest en in een jaar tijd zijn mijn oren dus weer achteruit gegaan.
15 december gaan ze met de gehoorapparaten aan de gang, op proef, want ze weten niet of het gaat helpen. Ik heb dus een raar soort doofheid werd mij verteld.
Of dit ook verder in de familie voorkomt was de vraag.....ja, mijn moeder word doof, maar die is dan ook 85 jaar.
Nou ja, ik wacht maar weer af.
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Het kwebbelhoekje

Berichtdoor panda58 » 03 dec 2017, 14:29

Toch niet naar s
Schooneberg of Hans Anders?
Want dan denk ik dat het niet goed komt.
Heb een tante die ook doof is,loopt al jaren met
zo n apparaatje maar helpt niks of weing.
Nu zit er hier in de buurt iemand die ook dit soort zaken verkoopt.
Die zegr dat ze bij schoonenberg en dat soort zaken er niks van bakken.
M n tante is er geweest en kan weer horen.

Succes

Gr Jan
panda58
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 340
Geregistreerd: 25 aug 2013, 09:02
Woonplaats: Vjenne City

Re: Het kwebbelhoekje

Berichtdoor BugHunter » 03 dec 2017, 18:24

In mijn familie zijn ze het over Specsavers wel te spreken. Alleen, als je die reclames op tv ziet heb je voor 10 euro al een merkmontuur en voor 60 euro multifocusglazen. En soms krijg je een 2e bril gratis. Nou, geloof maar dat je niet onder de 300 euro klaar bent. Maar ik ben mijn eigen opticiën, ik draag nu een +1,5 bril van 1 euro. Uit de kunst voor de computer. :-)
BugHunter
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 114
Geregistreerd: 08 dec 2015, 22:51

Re: Het kwebbelhoekje

Berichtdoor plientjebr » 04 dec 2017, 08:14

Nee, Jan, de tenten die jij noemt, daar ga ik niet naar toe. Ik wil heel graag beter horen, dus ga ik naar?
Daarbij hoef ik in zo'n zaak geen gehoortest meer te doen, ze hebben te handelen naar de uitslagen van
de kno arts. Ik heb alle papieren van de uitslag mee gekregen van het ziekenhuis en daar moeten ze het
mee doen.
De tenten die jij noemt heb ik wel als eerste gebeld, maar aan de telefoon voelde ik mij al niet
echt serieus genomen.

En BugHunter...niet alles hoeft duur te zijn om goed te werken hoor....als bij jou een bril van 1 euro goed werkt,
is dat mooi meegenomen toch? Ik heb hier een wat duurdere bril, maar die bevalt me niks, dat is dan toch zonde
van het geld?
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Het kwebbelhoekje

Berichtdoor BugHunter » 05 dec 2017, 14:59

Als -ie niet bevalt istie nog geen euro waard. Maar deze is echt goed, met verende veren :-) 't Is alleen jammer dat als je naar een brillenwinkel gaat, alle aanbiedingen voor jou nou net niet gelden. Zo ook voor gehoorapparaatjes. Maar goed, ik stel het nog maar even uit, de brillenwinkel.
Wat ik wel altijd een ramp vind, is het schoonmaken van de glazen. Ik gebruik daarvoor een microvezeldoekje, maar het resultaat is magertjes. Ook wel een katoenen shirt wat ik draag, en dat gaat al beter. Ik heb ook vochtige brillendoekjes, maar dat is een dure hobby. Al met al blijft het een beetje tobben.
Hoe doen anderen dat? Zakdoek?
BugHunter
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 114
Geregistreerd: 08 dec 2015, 22:51

VorigeVolgende

Keer terug naar Diversen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten