LCD TV van 80CM voor 99 euro bij Otto

Plaats hier al je berichten die niet met de hobby te maken hebben.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

LCD TV van 80CM voor 99 euro bij Otto

Berichtdoor hullepim » 25 okt 2006, 13:53

LINK


Ik moest het zelf wel een paar keer proberen voor het lukte mijn bestelling door te sturen.
hullepim
 

Berichtdoor Arthur » 25 okt 2006, 23:35

bestelling in 1x goed kunnen doen, hopen dat ze niet gaan mekkeren om: prijs en typ fouten onder voorbehoud.
Want elders is ie iet wat duurder LOL
Arthur
 

Berichtdoor hullepim » 26 okt 2006, 06:55

Inderdaad, die prijs kan natuurlijk nooit.
Ik denk dat er moet staan €999 ipv €99
Maar je kan het allicht proberen toch!
hullepim
 

Re:

Berichtdoor Arthur » 26 okt 2006, 09:51

hullepim schreef:Inderdaad, die prijs kan natuurlijk nooit.
Ik denk dat er moet staan €999 ipv €99
Maar je kan het allicht proberen toch!


op andere sites staat ie voor 899 in de aanbieding, maar zie vanzelf wel wat ze rekenen, als het meer is dan die 99 eurie (ex verzenden) dan komen ze hem maar weer ophalen!
Arthur
 

Berichtdoor hullepim » 26 okt 2006, 10:00

Inderdaad, wet kopen op afstand gaat dan op.
Dan mag je alles binnen 8 dagen retour sturen!
hullepim
 

Berichtdoor Arthur » 26 okt 2006, 10:03

Oh dat kan best, maar dacht zelfs dat het 2 weken was.
Maar net nog gekeken en staat nog steeds voor die lage prijs!
Arthur
 

Berichtdoor Tincu » 26 okt 2006, 11:20

Nou.. hou maar op met de feestvreugde en kijk maar even mee:

Stereo-LCD-TV, PHILIPS, 32PF3321 € 99,00
Daar gaat het om, maar zoek nu eens op het type nummer in de Otto Shop:
Dan kom je hier, leuk denk je dan.. hij is er ook in het grijs, ander voetje is ook leuk!
Klik dan eens op de foto van de grijze , Nee, de GROTE foto, op de kleine kan je het niet zien ;)
Das een Sony!

Gaan we nog een stapje verder.. het artikel nummer (maakt niet uit of je dat van de grijze of zwarte neemt, die zijn hetzelfde namelijk):
334559A en maar weer zoeken

Je krijgt nu 4 artikelen te zien (mits de site nog niet is aangepast):
Link.

En wat ziet mijn oog (nadat ze met Otto gebeld had om er nog 1 extra bij te bestellen), er staat een artikel bij wat wel een redelijke prijs heeft als het 99 euro is. Wat dan wel weer raar is is dat het voor een Samsung is, terwijl er weer een Philips tv op het plaatje staat :?

En als je nu denkt, Jah, maar de prijs staat er, dus moeten ze het er voor verkopen!.. Natuurlijk niet, denk je dat een zaak als Otto zich daar niet voor ingedekt heeft:

algemene voorwaarden Otto schreef:Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.


Ik heb er wel 2 besteld, je weet immers maar nooit, maar ik ga er niet vanuit dat ik een tv krijg.

Wat de telefoniste me trouwens zei is dat de bestellingen of worden geannuleerd of dat je dus het "juiste" artikel krijgt. Er was ook al heel veel over gebeld, dus al was het juist, dan zou hij waarschijnlijk al uitverkocht zijn ;) Goeie reclamestunt trouwens.

Let er dan wel op dat als je het retour stuurt dat je geen verzendkosten betaald, zij maken immers de fout, jij niet, daar hoef je dus ook niet voor te betalen!

Wat het is laat ik dus nog even in het midden, hebben jullie nog een "leuke" ?? verassing :mrgreen:

Ow jah.. als laatste.. het toestel kost bij Otto zo'n 1200 euro. Ik zou m dan toch maar ergens anders weghalen.
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland


Berichtdoor Johanh2o » 26 okt 2006, 13:55

\"pleister op de wonde\"

nou ik ben benieuwd !!!!

hou me maar op de hoogte wat otto zegt :P
Johanh2o
 

Berichtdoor Tincu » 28 okt 2006, 21:35

Pleister op de wonde zeg je... hmm.. :?

Mijn pleister is een brief:

Otto schreef:Geachte Mevrouw,

Helaas heeft gedurende een aantal dagen een artikel, te weten een Philips LCD-tv 32PF3321, verkeerd geprijsd op onze website gestaan. U heeft dit artikel besteld voor € 99,- De juiste prijs voor het toestel is echter € 1199,-.

Otto is niet gehouden u dit artikel voor de prijs van € 99,- te leveren. Het is duidelijk dat het hier een vergissing betrof en niet een bewuste actie.
Wij willen u tevens wijzen op onze Algemene Voorwaarden waarin onder "Aanbiedingen en prijzen" de volgende tekst is opgenomen:

"Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de website".

Wij kunnen ons voorstellen dat u teleurgesteld bent. Otto voelt zich verantwoordelijk voor deze fout en biedt u dan ook onze welgemeende excuses aan.

Met vriendelijke groeten,

OTTO's Klantenservice


Nou.. bedankt dan.. kunnen wij onze b*k afvegen :|
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Berichtdoor Johanh2o » 28 okt 2006, 22:58

euhm ik weet niet of ik het goed zeg hoor ,maar ik heb vernomen dat er advocaten mee bezig zijn vanwege het feit dat otto order bevestigingen heeft rond gestuurd .

en bij order bevestigingen schijnt het dat de aanbieder akkoord gaat met de prijs ofzo .

misschien kan je er wat mee ,opzoeken op internet ofzo

wel jammer :cry: zo'n ding zou best mooi staan :P
Johanh2o
 


Keer terug naar Diversen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 123 gasten