liniear!

Plaats hier al je berichten die niet met de hobby te maken hebben.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Berichtdoor Bimmer » 19 dec 2007, 02:15

Puur uit principiële overwegingen weiger ik enige vorm van licentie te behalen. En ja, IK PIRAAT, zowel op 2m als op 70cm, hierbij gebruik ik een eigen verzonnen call of babbel lekker als PA3GLA (iedereen weet uiteraard wel waar dat voor staat).

Laat deze gozer verder lekker zijn ding doen. Niet iedereen spreekt/schrijft voutloos Nederlands. Hij hoeft zich verder ook niet te verantwoorden hier op dit forum over de apparatuur die hij al dan niet bezit. Zegt hij dat hij het heeft, prima dan is het zo maar kleinneer hem dan niet en laat achterwege wat je er verder over denkt. Verder zijn er forumgebruikers die evengoed \"zwammen\", pak hen dan ook aan!

Wordt het allemaal te gortig dan zullen de mods/beheerders hun werk ongetwijfeld doen.

That's all...

Mocht iemand zich aangesproken voelen...PRIMA! Zoniet dan was het niet voor je bedoeld.
Bimmer
 

Re:

Berichtdoor hullepim » 19 dec 2007, 10:18

Bimmer schreef:Puur uit principiële overwegingen weiger ik enige vorm van licentie te behalen. En ja, IK PIRAAT, zowel op 2m als op 70cm, hierbij gebruik ik een eigen verzonnen call of babbel lekker als PA3GLA (iedereen weet uiteraard wel waar dat voor staat).

Laat deze gozer verder lekker zijn ding doen. Niet iedereen spreekt/schrijft voutloos Nederlands. Hij hoeft zich verder ook niet te verantwoorden hier op dit forum over de apparatuur die hij al dan niet bezit. Zegt hij dat hij het heeft, prima dan is het zo maar kleinneer hem dan niet en laat achterwege wat je er verder over denkt. Verder zijn er forumgebruikers die evengoed "zwammen", pak hen dan ook aan!

Wordt het allemaal te gortig dan zullen de mods/beheerders hun werk ongetwijfeld doen.

That's all...

Mocht iemand zich aangesproken voelen...PRIMA! Zoniet dan was het niet voor je bedoeld.


En daarmee BASTA!
hullepim
 

Vorige

Keer terug naar Diversen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 119 gasten