vossenjacht in Belgie ?

Voor al je vragen over 27mc vossenjacht.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Remco Rozenburg, erik_ark

vossenjacht in Belgie ?

Berichtdoor Big Devil » 10 feb 2007, 23:17

Zoals de titel het al zegt ,
weet er iemand hoe het zit hier in Belgie met vossenjachten ?
Waar?
Wanneer?

Alvast bedankt voor de reactie.
Big Devil
 

België??

Berichtdoor RamsesIV » 16 feb 2007, 17:31

He big devil,
In België doen we dit ook. Sinds een zestal jaar ben ik er ok mee bezig, eerst als bijrijder en dan als chauffeur. Het begint terug een beetje aan populariteit te winnen in ons kleine landje. Maar we komen uit een erg diep dal...
Degene waar ik van weet :D
* de Ex- Lierse vossenjagers: club is officieel ontbonden, maar nog altijd elke vrijdagavond. 3 vossen op rij, aan de laatste vos kan je bijpraten en iets klein drinken/eten.
* de Ex- Foxys van Herentals: zelfde verhaal; club officieel ontbonden, maar nog steeds alife and kicking. Elke zaterdagavond, soms tot in de vroege uurtjes. Hier ga je mij al sneller tegen komen dan op vrijdag, spel wordt anders gespeeld, vandaar 8)
* de vossenjagers van Averbode: dit was meer een 4x4-clubje, daarom ook ken ik ze niet, nadruk ligt op was. Ik weet niet wie ze zijn en hoe of wat, maar zover ik weet zijn zij al een jaar inactief :?
* Dessel: sinds n tijdje organiseert men ook in Dessel n vossenjacht op vrijdagavond. Dit is meer zoals ze hierre op de site zeggen: een gelegenheidsvos. Tot hiertoe heb ik er nog niet met mee gedaan.

t is niet vlakbij de deur, maar altijd welkom. Als je nog van ergens anders n reactie krijgt of iemand die nog n clubje weet te België hoor ik het graag. 1 van de vossenjagers, den Jumbo, heeft een site opgezet via http://www.vossejacht.be
Later!
RamsesIV
 

Berichtdoor Big Devil » 19 feb 2007, 01:46

Hey ramsesIV,
Heb de site van de mannen uit Herentals en Lier ook gevonden en dat ziet er erg leuk uit .
Wij gaan één van de volgende zaterdagen eens afkomen, maar waar is de vertrekplaats dan ?
Groeten Big Devil.
Big Devil
 

België continued

Berichtdoor RamsesIV » 20 feb 2007, 13:15

Op de parking van het Netepark...
Aan het noordelijke uiteinde van de ring rond herentals, richting poederlee. (Je mag eigenlijk gewoon de pijlen naar het Netepark volgen.) Je gaat verder richting poederlee, over de spoorweg, na de watertoren naar links. Daar onmiddellijk naar rechts, als je in deze straat zit heb je op je linkse kant een langgerekte parking.
Link met kaart:
http://www.herentals.be/stratenplan.asp ... oilist=110

Heb technische mankementjes dus ik weet niet of ik er volgend weekend bij ben :oops: Is wel n limit vossenjacht, dus is ideaal voor een keer proberen. See ya there! :D
RamsesIV
 

Foxiesnight

Berichtdoor RamsesIV » 26 feb 2007, 12:22

Ik ben later toegekomen, maar mijn autooke loopt weer als een trein 8) Heb je de kans gehad om te komen? Ik ben vergeten te vragen zaterdagavond of er iemand nieuw is komen opdagen. By the way, welke roepnaam gebruik je?
RamsesIV
 


Keer terug naar Vossenjacht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten