Slechte naam RDV ?

Voor al je vragen over 27mc vossenjacht.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Remco Rozenburg, erik_ark

Slechte naam RDV ?

Berichtdoor Marco_RotterdamseVos » 28 aug 2011, 18:41

Na de vos van gisteravond (27-8) waar we 2 rijders hadden begin ik me af te vragen hoe dat komt.

De RDV heeft een slechte reputatie gehad en Ed van de NZ Vos kan dit beamen,
die kreeg de tip om onder een andere naam verder te gaan en er dan wel rijders zouden komen.
De naam Rotterdamse Vos moest hij maar laten varen.

Ik wil hierbij voor eens en altijd iets recht zetten,
De vorige RDV heeft in de loop der tijd een imago gekregen dat je een 4x4 nodig hebt, 4 wasbeurten voor je auto, illegaal binnen moet komen ed.

Die tijd is niet meer nu het onder Arno's en mijn naam draait !!

Wij staan gewoon LEGAAL op verharde plekkenen hooguit met 100 watt.
Ook bij ons is er koffie,fris en koeken aanwezig.

Wat ik niet begrijp is dat de RDV bijna geen rijders heeft op een zaterdagavond en een andere vos zoals de NZ Vos en een nieuwe vos onder de naam RandstadVos gemiddeld rond de 10 rijders hebben.

Zou graag jullie mening willen weten wat er met de RDV gebeurt is om het imago van de huidige RDV als een spiegel ertegenaan te kunnen houden want wij houden het wel gewoon leuk.
Marco_RotterdamseVos
 

Re: Slechte naam RDV ?

Berichtdoor DX-Power » 28 aug 2011, 18:57

Vroeger hoorde ik ook vaak over vossen en toen ik jong was ben ik er wel eens geweest met mn pa meen ik. Maar de laatste jaren is het niet meer zo denk ik ik hoor er nooit meer over, tenminste hier in de buurt werden mensen ook steeds jaloers op elkaar omdat men steeds met meer vermogen gaat zitten. In de 27mc wereld is geweld/schelden/drukken/vermogen een grotere issue geworden dan lekker rustig zeuren met een paar watjes.

Misschien dat daarom mensen steeds minder bij elkaar willen/durven te komen de gezelligheid is er vanaf het gaat er nu om wie is het beste/hardste enzovoort.
DX-Power
 

Re: Slechte naam RDV ?

Berichtdoor Marco_RotterdamseVos » 28 aug 2011, 20:40

DX-Power schreef:Vroeger hoorde ik ook vaak over vossen en toen ik jong was ben ik er wel eens geweest met mn pa meen ik. Maar de laatste jaren is het niet meer zo denk ik ik hoor er nooit meer over, tenminste hier in de buurt werden mensen ook steeds jaloers op elkaar omdat men steeds met meer vermogen gaat zitten. In de 27mc wereld is geweld/schelden/drukken/vermogen een grotere issue geworden dan lekker rustig zeuren met een paar watjes.

Misschien dat daarom mensen steeds minder bij elkaar willen/durven te komen de gezelligheid is er vanaf het gaat er nu om wie is het beste/hardste enzovoort.


Mja weet het niet..
Krijg net te horen dat een andere vos uit Gouda gisteren 14 rijders had,
stonden hemelsbreed echt niet ver van mij vandaan.
Ik krijg mijn vermoedens...
Marco_RotterdamseVos
 


Keer terug naar Vossenjacht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten

cron