RDV [Alblasserdam]

Voor al je vragen over 27mc vossenjacht.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Remco Rozenburg, erik_ark

[RDV] Marathon Vos 2006

Berichtdoor Tincu » 29 maart 2006, 16:33

Door een aantal veranderingen op het forum is het oude bericht helaas verdwenen, toch wilde ik hier nog even de aandacht op vestigen:

Ieder voorjaar in April organiseert De Rotterdamse Vosde MarathonVos van het jaar, met niet alleen 2x 4 vossen achter maar ook met fantastische plekken. (Vos nr. 4 is een pauzevos en die heeft eten en drinken). Dit jaar zal dat in het weekend van 15 op 16 april.
Deze vos is dan ook al jarenlang het grootste CBradio Vossenjacht evennement van Nederland. Om mee te kunnen praten moet je deze vos gewoon een keer meegereden hebben. Daar is echter wel een enorme dosis nachtrust voor die tijd nodig en minimaal 2 personen om deel te nemen aan de vossenjacht. Het is namelijk een evenement die zich echt over heel Nederland afspeelt.

Aangezien deze vos met een kaartensysteem werkt heeft iedereen gelijke kansen. Omdat bij elke vos de eerste die binnenkomt pas als laatste weg mag, zodoende heeft iedereen gelijke kansen.

Mooie prijzen bij de laatste vos en lekker eten en drinken bij vos 4 en vos 8. De vossen staan ongeveer zo'n 20 a 40 kilometer uit elkaar dus het binnen een uur a anderhalve uur te doen.

Hiervoor moet je je eigen wel tijdig inschrijven bij de inschrijfvos. Op de site word aangegeven waar deze inschrijfvos staat. Alleen daar kan je je eigen inschrijven.
Het inschrijfgeld bedraagt € 2,50 per persoon.
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Berichtdoor hullepim » 03 apr 2006, 13:05

Thijs en ik komen!
Wie nog meer?
hullepim
 

Berichtdoor flevovos » 11 apr 2006, 16:05

Jaja het is ongelooflijk maar deze ouwe vos heeft zich laten overhalen en zal aanwezig zijn bij de enige echte landelijke toppie vos.. Kan ik deze ook op mijn lijstje erbij zetten dan heb ik zo'n beetje alle vossen wel aangedaan..
Dus let op dit is je kans om geen laatste te worden die plek is namelijk voor mij weggelegd.(lol) Zoals je al merkt doen we mee voor de lol..
Mensen met z'n allen zaterdag naar de meern en rijden met die handel.. Wie weet weer net als vorig jaar naar belgie.....
Tot zaterdag..
Grtn het compleet oude flevovos team...
flevovos
 

Berichtdoor hullepim » 11 apr 2006, 16:15

Hey flevo,
Thijs en ik zijn altijd laatste he.... al hoewel, als we op de RDV rijden, komen de rondevenen altijd na ons....
hullepim
 

Berichtdoor flevovos » 11 apr 2006, 17:15

hallo dan,

We zullen erbij zijn dus we zien jullie wel. Dus tot zaterdag..

Grtn Dennis
flevovos
 

Berichtdoor flevovos » 13 apr 2006, 14:14

HELP!

Als je naar de marathon vos gaat en je hebt nog een switcher liggen voor de antenne neem die dan AUB mee ik kan de mijne nergens vinden en heb er voor het gemak toch wel 1 nodig dus als je wat hebt... LAAT HET ME DAN WETEN.

Alvast bedankt..
grtn dennis
flevovos
 

Berichtdoor hullepim » 14 apr 2006, 09:23

Jaja... nog 1 dag! Wie komen er ook?
Zowieso
-Toine en Dennis
-Pim en Thijs
hullepim
 

Berichtdoor hullepim » 18 apr 2006, 08:42

En? Wat vonden we van de marathon?
Ik vond hem in ieder geval geslaagd.....
hullepim
 

Re:

Berichtdoor Tincu » 18 apr 2006, 16:52

hullepim schreef:Thijs en ik zijn altijd laatste he.....

Dat gaat deze keer bij lange na niet op volgens mij.. zo uit mijn hoofd zijn jullie 17e geworden.. met nog velen achter jullie!

(Uitslag staat in het gastenboek van de RDV)
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Berichtdoor Thijs » 18 apr 2006, 17:10

He! er zijn mensen na ons geeindigd! Ik wil een hertelling!

Marathonvos was helemaal super het leek zo super goed te gaan. Bij de eerste vos kwamen we in de midden moot binnen. De 2e vos konden we niet vinden maar we kwamen erg dicht bij we moeten een kleine 384 keer vlak langs hem gereden zijn. De 3e vos kwamen we als laatste binnen maar die hadden we tenminste weer gevonden. Jammer genoeg had dat weer veel sneller gekunt. Je kunt natuurlijk met een flinke boog binnen door terug rijden als op de snelweg de meter al in de hoek slaat.
De 4e vos ging dan weer zoals het hoort.
Maar de 5e vos zijn we weer erg dicht bij geweest maar wij hebben geen broodje hamburger gezien. Hierna was het drama we hadden netjes signaal maar dit wilde maar niet veranderen! tot aan de laatste vos hebben we dan ook geen vos meer gevonden.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor flevovos » 18 apr 2006, 17:49

Zozo zowaar nog 12e in de lijst geworden... Ik moet zeggen het was leuk maar vermoeiend en soms had de vos echt een kl**te plek. De een die lulde de oren van je kop helaas en de ander wist hoe te doen door gewoon alleen het signaal te laten loeien en af en toe eens wat nuttige dingen te zeggen.
Verder de organisatie was top echt goed geregeld.
Nu maar weer afwachten op die quatro vos in augustus.. eens kijken of ik daar wel laatste kan worden dan..!

Vossengroet en hulde aan die geen die de marathon vos hebben uitgereden en net als iedereen kou heeft staan lijden in die parkeer garage.

Latersss
Dennis
flevovos
 

Berichtdoor hullepim » 19 apr 2006, 08:31

Van de RDV site :

UITSLAG MARATHONVOS

1 manke nelis
2 team keistad
3 chris en toine
4 eddy vos
5 tomy en born
6 tulletje
7 remco
Met een vos gemist
8 jos en barry
9 bobo en chris
10 ongeregeld
11 paul en arthur
12 dennis en marco
13 jeffrey en mark
14 thijs en pim
15 cross corsa
16 william en vrouw
17 debiel mobiel
Deze reden voor spek en bonen

18 mickey mouse
19 bulldoggies
20 schagen rode nissan
21 blauwe golf
22 politie
23 beveiliging 3x
hullepim
 

RDV [Alblasserdam]

Berichtdoor Thijs » 20 jan 2008, 21:23

Nog steeds niet helemaal bijgekomen van de RDV Marathonvos van 2007 kondigen de heren de Marathon voor 2008 al weer aan!

De RDV MARATHON-VOSSENJACHT

in het paas-weekend van 22 en 23 maart 2008

(zaterdag op zondag vanaf 20:00, verder info volgt nog)

Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Johanh2o » 20 jan 2008, 21:32

en hij word heftig denk ik !
Johanh2o
 

Berichtdoor Bimmer » 20 jan 2008, 22:04

Leuk een keer gereden te hebben maar daar zal het voor mij bij blijven...
Bimmer
 

Volgende

Keer terug naar Vossenjacht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten