Idee voor vos van het forum

Voor al je vragen over 27mc vossenjacht.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Remco Rozenburg, erik_ark

Idee voor vos van het forum

Berichtdoor hullepim » 04 mei 2006, 10:45

Mensen,
Is het misschien een idee om een keer met het forum een vossenjacht te organiseren? Een kettingvos ofzo? Dan kunnen we elkaar ook een keer ontmoeten.. Lijkt mij wel grappig. Hoe denken jullie daar over?
hullepim
 

Berichtdoor hullepim » 08 mei 2006, 21:03

Vind niemand dit een leuk idee?
Kom op mensen, er is toch vast wel iemand die mee wil doen?
hullepim
 

Berichtdoor Ernst » 08 mei 2006, 21:18

hoi

ik denk dat we op een andere manier eens wat af moeten spreken
ergens in een knusse bar oid
Ik mag dan wel het een en ander van bakken afweten maar beneigenlijk altijd basis aktief geweest..
Een bak in de auto heb ik bijvoorbeeld niet.
het lijkt er ook op dat de meeste hier aktieve leden van het forum geen vossejagers zijn maar eerder dit forum zien als 27mc als hobby in het algemeen (althans zo zie ik het)
En ...dat het hier gezellig is..
misschien kunnen we ook een meeting organiseren gewoon lekker relaxed in een cafe ergens
Misschien dat er op die basis misschien wat meer respons te verwachten is

m vr gr Ernst
Avatar gebruiker
Ernst
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: 08 feb 2005, 00:06
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor Arthur » 08 mei 2006, 21:19

zou best eens willen maaar
a: momenteel geen app ervoor
b: zijn de afmetingen van m'n auto's nou niet echt ideaal om smalle stekkies te bezoeken enz

En mag ik eerst wel eens een cursus volgen om de verschillende type vossen uit elkaar te halen, vroegah was vossen gewoon vossen, nu kettingvos etc.......

maar misschien gewoon een meetingkje met voor wie dat willen geen adres opgeven, die komen maar via de s-meter erheen LOL
Arthur
 

Berichtdoor hullepim » 08 mei 2006, 21:45

Hey...
Toch reacties. Thijs en ik hadden zaterdag het idee om een soort van vos uit te zetten en daarna een BBQ te doen ofzo. Het wordt weer mooi weer dus een mooie plek ergens op een stuk gras lijkt mij wel leuk. En als je niet wilt vossen, dan kom je gewoon naar die plek toe gereden.
Of iemand anders een beter idee?
hullepim
 

Re:

Berichtdoor Tincu » 08 mei 2006, 22:19

Het idee is wel leuk, het nadeel (voor ons) is dat we altijd een takke eind moeten rijden omdat we niet centraal wonen. Dat is voor ons het struikelblok.

Arthur schreef:b: zijn de afmetingen van m'n auto's nou niet echt ideaal om smalle stekkies te bezoeken enz

Een goede vos houd er rekening mee dat iedereen op de stek kan komen, dus ook jij met je slagschip Afbeelding

Arthur schreef:En mag ik eerst wel eens een cursus volgen om de verschillende type vossen uit elkaar te halen, vroegah was vossen gewoon vossen, nu kettingvos etc.......

Is dat niet een leuke vraag voor een nieuw topic?

hullepim schreef:Thijs en ik hadden zaterdag het idee om een soort van vos uit te zetten en daarna een BBQ te doen

Zaterdag houden wij onze eigen Kettingvos dus dan komen wij zeker niet (maar laat het door ons niet over gaan!)

De vraag over het aantal posts gesplit
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Berichtdoor Arthur » 08 mei 2006, 22:46

@Tinco
Slagschip, welnee valt best wel mee

En een leuke vraag voor een nieuw topic mbt vossen, de verschillen, dat hoort eerder bij de ervaren vossers die een tekst en uitleg topic maken

@Hullepim
Denk dat je zoiets verder vooruit moet plannen, aangezien we allemaal een takke eind uit elkaar wonen, is ergens centraal een leuke plek, maar dan kost het iedereen toch veel tijd, en die moet je dan echt plannen... teminste ik wel ivm meetings en nu ook makelaars etc
Arthur
 

Berichtdoor Thijs » 09 mei 2006, 00:25

hullepim schreef:
Thijs en ik hadden zaterdag het idee om een soort van vos uit te zetten en daarna een BBQ te doen


Pim bedoelde: Afrgelopen zaterdag hadden we het idee opm een keer een vos uit te zetten en vervolgen te BBQ 'en
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re:

Berichtdoor Arthur » 09 mei 2006, 17:56

Thijs schreef:
hullepim schreef:
Thijs en ik hadden zaterdag het idee om een soort van vos uit te zetten en daarna een BBQ te doen


Pim bedoelde: Afrgelopen zaterdag hadden we het idee opm een keer een vos uit te zetten en vervolgen te BBQ 'en


oops my mistake :oops:
Arthur
 

Re:

Berichtdoor Tincu » 24 mei 2006, 12:48

Ernst schreef:het lijkt er ook op dat de meeste hier aktieve leden van het forum geen vossejagers zijn

Dat idee heb ik ook, als men al een bakkie in zijn voertuig heeft dan is het meestal vanwege het werk wat ze doen, er zijn denk ik maar een paar vossenjagers hier op het forum. Neemt niet weg dat het een heel goed en leuk idee is hoor.

misschien kunnen we ook een meeting organiseren gewoon lekker relaxed in een cafe ergens

Voordeel van een bar is dat je beter kennis kan maken met iedereen, nadeel is weer dat er ook onbekenden van het forum rondspoken.

Overal is wel iets voor te zeggen vind ik.
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Berichtdoor Ernst » 24 mei 2006, 14:16

nadeel is weer dat er ook onbekenden van het forum rondspoken.


dat zie ik niet als een nadeel
Zodra ze zich mengen zijn het geen onbekenden meer en zullen misschien gemotiveerd zijn en geen drempel hebben om ook lid te worden en te gaan posten hier

m vr gr Ernst
Avatar gebruiker
Ernst
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: 08 feb 2005, 00:06
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor hullepim » 24 mei 2006, 14:57

Laten we binnenkort een poll opzetten voor een datum. en een poll voor hoeveel mensen er komen. Dan gaan Thijs en ik een vos verzorgen. Dit kunnen we centraal doen (regio Utrecht). Voor de mensen die niet kunnen / willen vossen, die komen dan gewoon naar de vos gereden en dan gaan we daar bbq'en.
Ik moet dit alleen nog overleggen met Thijs..... :D
hullepim
 

Berichtdoor Thijs » 24 mei 2006, 15:06

Ja, Ja ik zat ook aan iets dergelijks te denken. Iets van vossen naar de BBQ plek. En voor hun die niet willen vossen maar wel BBQ'en op een X tijd stip de locatie bekend maken op het forum.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Arthur » 26 maart 2007, 21:41

vandaag al 18 graden dus BBQ smaak zit al in mijn mond.......
Arthur
 

Berichtdoor Thijs » 27 maart 2007, 00:30

Dit idee leeft dan ook nog steeds ik denk wel meer aan de zomermaanden. We hebben het hier dan ook een paar weken terug over gehad met een vosforumlid. Want er is wel wat veranderd sinds dit topic gestart is het aantal vossenjachers is met het leden aantal flink gestegen.

Maar een vossenjacht met een BBQ op het eind lijkt me geen gek idee. En voor de niet vossende onder ons kunnen we natuurlijk het thuisfront een paar uur van te voren de eindlocatie op het forum laten posten.
En als we dit wat groter willen opzetten dan een \"zomaar op zondagmiddag vosje\" (ander ideetje) dan zullen we natuurlijk rekening houden met bereikbaarheid en moelijkheidsgraad.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Volgende

Keer terug naar Vossenjacht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten