datums

Voor al je vragen over 27mc vossenjacht.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Remco Rozenburg, erik_ark

datums

Berichtdoor marc » 03 apr 2006, 22:21

vraagie welke vossen hebben het overleeft? volgens mij zijn er een paar die niet meer bestaan????
of heb ik het mis
marc
 

Berichtdoor Tincu » 05 apr 2006, 18:51

Ik weet niet welke jij kent, maar naar mijn idee zijn er toch nog aardig wat clubjes actief.

Kijk eens op http://www.cb-vossenjacht.nl en/of http://www.vossenjachtinfo.nl, daar staan data van de vossenjachten (en links naar vossensites)

Maare.. hoort dit niet in vossenjachten - Tips en Vragen? ;)
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Berichtdoor Thijs » 05 apr 2006, 21:53

Staat ie toch! :wink:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re:

Berichtdoor marc » 09 apr 2006, 10:48

Tincu schreef:Ik weet niet welke jij kent, maar naar mijn idee zijn er toch nog aardig wat clubjes actief.

Kijk eens op http://www.cb-vossenjacht.nl en/of http://www.vossenjachtinfo.nl, daar staan data van de vossenjachten (en links naar vossensites)


ja maar als ik op de zaterdag avond een rondje over de kanaalen draai hoor je er geeneen of 1 net als gisterenavond de eenige die ik hoorde was de wateringse vos op kanaal 10 voor de rest weinigg ik was trouwens de eerste binnen en de laatste
afz marc

[Edit: BBCode ingeschakeld zodat de quote goed werkt - Tincu]
marc
 

Berichtdoor Tincu » 09 apr 2006, 17:53

Vossenjacht?? Kanaal 10?? Dat was de Noordse Vos!! :D
Een verslagje daarvan is binnenkort op dit forum te lezen.
Het kan zijn dat er door de vossenjacht weinig overige activiteit in de buurt was.

Als je een beetje in die buurt zit kan je misschien het rondje Friesland ontvangen op kanaal 18.
In Drenthe zitten nog genoeg actieve bakkenisten (Nieuwlande ed) dus er zou zo af en toe toch wel iets te horen moeten zijn.
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Re:

Berichtdoor marc » 24 apr 2006, 23:23

ik kom uit de randstad maar afgelopen zaterdag weer over de kanaalen gedraait ik hoorde alleen wat op kanaal 2 begon om 8 uur maar kwam maar net door de ruis heen uit de richting van de kop van noord holland
maar hier in de buurt van leiden is geen eene ruk meer te beleeven (behalve de marathon van de rotterdamse en jammer dat die er pas elke zaterdan om 23:00 ingaat) ik heb zitten luisteren van 20:00 tot 22:00 en er was gewoon geen 1 vos meer en al de site's op de zoekpagina's daar bestaan de meeste linken niet meer dus ik denk (weet haast wel zeker) dat zowat iedere vos ermee is gestopt in de randstad
bij deze wie dat niet vind update de lijst eens en meld eens welke vossen er nog leven of is de jacht voorbij??
afz marc

[Edit: Quote verwijderd - Tincu]
marc
 

Berichtdoor Tincu » 25 apr 2006, 07:13

Dit zijn de vossen die op zaterdag draaien. Kijk zelf maar even welke zaterdagen.
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland


Keer terug naar Vossenjacht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten