Basisantenne in Amerika besteld

Voor al je vragen over antenne's

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Basisantenne in Amerika besteld

Berichtdoor Papa Alpha » 07 apr 2007, 20:33

Na lang dubben de I-10K (Interceptor 10) basisantenne besteld bij Jay in the Mojave in Amerika.
De nieuwsgierigheid heeft toch gewonnen om deze spraakmakende antenne op dak te gaan zetten.
Aangezien de vraag groter is dan het aanbod word ik eerst op een wachtlijst gezet.
Ik hou jullie op de hoogte en zal proberen t.z.t. een fotoreportage op de site te zetten.
Maar nu eerst afwachten tot hij verzonden wordt.
Wordt vervolgd.
Avatar gebruiker
Papa Alpha
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 661
Geregistreerd: 24 feb 2007, 19:46
Woonplaats: Regio Deventer

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 07 apr 2007, 22:14

En wat gaat dat geintje kosten als ik zo vrij mag zijn ,incl ant., verzendosten, invoerrechten ect :?: :?:
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Re: Basisantenne in Amerika besteld

Berichtdoor Wintertje » 08 apr 2007, 09:49

Papa Alpha schreef:Na lang dubben de I-10K (Interceptor 10) basisantenne besteld bij Jay in the Mojave in Amerika.
De nieuwsgierigheid heeft toch gewonnen om deze spraakmakende antenne op dak te gaan zetten.
Aangezien de vraag groter is dan het aanbod word ik eerst op een wachtlijst gezet.
Ik hou jullie op de hoogte en zal proberen t.z.t. een fotoreportage op de site te zetten.
Maar nu eerst afwachten tot hij verzonden wordt.
Wordt vervolgd.


Gaaf! Ik heb op een Amerikaans cb forum alleen maar lovende berichten over deze antenne gelezen. Ik heb vorige week mijn Double Bazooka ontvangen uit The States! Ik heb een fotootje geplaatst bij mijn post. Kijk ook eens op http://www.radiowavz.com

Laat het weten wanneer je hem hebt ontvangen.
Wintertje
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 23 feb 2007, 20:22
Woonplaats: Zuid-Holland

Re:

Berichtdoor Papa Alpha » 08 apr 2007, 12:21

19-AT-068 Frank schreef:En wat gaat dat geintje kosten als ik zo vrij mag zijn ,incl ant., verzendosten, invoerrechten ect :?: :?:


Dat wordt nog de grootste verrassing :oops:
Avatar gebruiker
Papa Alpha
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 661
Geregistreerd: 24 feb 2007, 19:46
Woonplaats: Regio Deventer

Re: Basisantenne in Amerika besteld

Berichtdoor Papa Alpha » 08 apr 2007, 12:29

Wintertje schreef: Ik heb vorige week mijn Double Bazooka ontvangen uit The States! Ik heb een fotootje geplaatst bij mijn post. Kijk ook eens op http://www.radiowavz.com

Laat het weten wanneer je hem hebt ontvangen


Ik heb het gezien, machtig :D
Hopelijk ben je tevreden over je antenne, want ik moet er niet aan denken dat mijn oude GPA 27 1/2 straks hetzelfde resultaat geeft als de bestelde antenne, maar ja, daar kan ik de humor dan ook wel weer van inzien....al zal dat niet meteen zijn :evil:
Avatar gebruiker
Papa Alpha
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 661
Geregistreerd: 24 feb 2007, 19:46
Woonplaats: Regio Deventer

Re: Basisantenne in Amerika besteld

Berichtdoor Wintertje » 08 apr 2007, 21:25

Papa Alpha schreef:
Wintertje schreef: Ik heb vorige week mijn Double Bazooka ontvangen uit The States! Ik heb een fotootje geplaatst bij mijn post. Kijk ook eens op http://www.radiowavz.com

Laat het weten wanneer je hem hebt ontvangen


Ik heb het gezien, machtig :D
Hopelijk ben je tevreden over je antenne, want ik moet er niet aan denken dat mijn oude GPA 27 1/2 straks hetzelfde resultaat geeft als de bestelde antenne, maar ja, daar kan ik de humor dan ook wel weer van inzien....al zal dat niet meteen zijn :evil:


Het ging mij in eerste instantie ook om de lol. Die draadantenne heeft het voordeel dat hij onwijs breedbandig is. De SRW is bijna overal goed. Prestaties heb ik nog niet kunnen testen, maar zoals je op het fotootje kan zien hangt hij verre van optimaal.
Die antenne die jij hebt besteld is al snel beter als zo'n GPA...
En als ik Jay moet geloven waait ie nooit stuk. Deventer - Alphen aan den Rijn; lukt dat op de SSB?
Wintertje
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 23 feb 2007, 20:22
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Basisantenne in Amerika besteld

Berichtdoor Papa Alpha » 09 apr 2007, 18:34

Wintertje schreef: Deventer - Alphen aan den Rijn; lukt dat op de SSB?


Heb ik de jaren 80 wel eens met Alphen aan den Rijn gewerkt, maar dat zal geen dagelijkse routine worden vrees ik :wink:
Destijds met een Universe 5500, GPA 27 1/2 en ik meen me te herinneren een BV 131 van Zetagi.
Avatar gebruiker
Papa Alpha
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 661
Geregistreerd: 24 feb 2007, 19:46
Woonplaats: Regio Deventer

Re: Basisantenne in Amerika besteld

Berichtdoor erik_ark » 10 apr 2007, 15:18

Papa Alpha schreef:Na lang dubben de I-10K (Interceptor 10) basisantenne besteld bij Jay in the Mojave in Amerika.
De nieuwsgierigheid heeft toch gewonnen om deze spraakmakende antenne op dak te gaan zetten.
Aangezien de vraag groter is dan het aanbod word ik eerst op een wachtlijst gezet.
Ik hou jullie op de hoogte en zal proberen t.z.t. een fotoreportage op de site te zetten.
Maar nu eerst afwachten tot hij verzonden wordt.
Wordt vervolgd.


Laat maar weten wanneer de antenne er is, dan kom ik misschien wel effen langs om te kijken als dat goed is tenminste :wink:
19DD012
Avatar gebruiker
erik_ark
Moderator
Moderator
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 27 jan 2005, 16:57
Woonplaats: Deventer

Re: Basisantenne in Amerika besteld

Berichtdoor Papa Alpha » 18 apr 2007, 20:18

erik_ark schreef: Laat maar weten wanneer de antenne er is, dan kom ik misschien wel effen langs om te kijken als dat goed is tenminste :wink:


Je bent van harte welkom Erik, maar eerst nog ff wachten op de postbode :mrgreen:
Ik laat je weten als ik hem opgezet heb.
Avatar gebruiker
Papa Alpha
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 661
Geregistreerd: 24 feb 2007, 19:46
Woonplaats: Regio Deventer

Re: Basisantenne in Amerika besteld

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 18 apr 2007, 21:42

Papa Alpha schreef:
Wintertje schreef: Deventer - Alphen aan den Rijn; lukt dat op de SSB?


Heb ik de jaren 80 wel eens met Alphen aan den Rijn gewerkt, maar dat zal geen dagelijkse routine worden vrees ik :wink:
Destijds met een Universe 5500, GPA 27 1/2 en ik meen me te herinneren een BV 131 van Zetagi.



S'Morgens op staan dan lukt het wel, ik hoor hier in Enschede bijna elke morgen stations uit drente en friesland op fm, ik kan er alleen niet mee werken omdat mijn vertical ant. erg laag staat . Dus op tijd op staan 5.30/6.00 uur voor een ver qso :wink:
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Re: Basisantenne in Amerika besteld

Berichtdoor erik_ark » 19 apr 2007, 13:26

Papa Alpha schreef:
erik_ark schreef: Laat maar weten wanneer de antenne er is, dan kom ik misschien wel effen langs om te kijken als dat goed is tenminste :wink:


Je bent van harte welkom Erik, maar eerst nog ff wachten op de postbode :mrgreen:
Ik laat je weten als ik hem opgezet heb.


Is goed ik hoor het dan wel :D
19DD012
Avatar gebruiker
erik_ark
Moderator
Moderator
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 27 jan 2005, 16:57
Woonplaats: Deventer

Re: Basisantenne in Amerika besteld

Berichtdoor Wintertje » 20 apr 2007, 10:20

19-AT-068 Frank schreef:
Papa Alpha schreef:
Wintertje schreef: Deventer - Alphen aan den Rijn; lukt dat op de SSB?


Heb ik de jaren 80 wel eens met Alphen aan den Rijn gewerkt, maar dat zal geen dagelijkse routine worden vrees ik :wink:
Destijds met een Universe 5500, GPA 27 1/2 en ik meen me te herinneren een BV 131 van Zetagi.



S'Morgens op staan dan lukt het wel, ik hoor hier in Enschede bijna elke morgen stations uit drente en friesland op fm, ik kan er alleen niet mee werken omdat mijn vertical ant. erg laag staat . Dus op tijd op staan 5.30/6.00 uur voor een ver qso :wink:


Als je ze hoort kun je er vast wel mee werken. Alleen 5.30 uur opstaan voor een qsootje.... Ik moet er niet aan denken.
Wintertje
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 23 feb 2007, 20:22
Woonplaats: Zuid-Holland

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 20 apr 2007, 21:28

Mag ook wel iets later hoor :lol:
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Berichtdoor Wintertje » 10 mei 2007, 15:14

Hee heb je die Interceptor al ontvangen?
Ben benieuwd! Maak gelijk even een fotootje.

Het duurde bij mij ongeveer 4 weken voordat ik mijn Double Bazooka ontving....
Wintertje
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 23 feb 2007, 20:22
Woonplaats: Zuid-Holland

Berichtdoor Thijs » 10 mei 2007, 16:24

Volgens mij zijn de levertijden van de Intercepter heeeeeeeeeeeeel lang. Maar dan heb je ook wat :!:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Volgende

Keer terug naar Antennes

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 152 gasten