Gezocht tafelmike.

Voor al je 27mc apparatuur

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Gezocht tafelmike.

Berichtdoor henkmen » 31 jul 2009, 16:20

Hallo mensen, ik ben zoekende naar een goede en een goedkope tafelmike voor mijn President Lincoln. Wie heeft er nog een staan.
Gegroet Henk (19 RSN 1007). :roll:
Gegroet Henk. 19LV072.


KPO-DX 5000 V6/Sigma Mantova 5.
Avatar gebruiker
henkmen
Niet meer weg te krijgen
Niet meer weg te krijgen
 
Berichten: 50
Geregistreerd: 28 nov 2008, 18:38
Woonplaats: Erica

Re: Gezocht tafelmike.

Berichtdoor DX-Power » 31 jul 2009, 17:27

Mijn advies wil je een harde duidelijk modulatie koop een turner of een zetagi. Veel mensen kopen een sadelta echomaster klinkt ook wel maar voor een goede echo kun je beter een aparte kast erbij zetten.
DX-Power
 

Re: Gezocht tafelmike.

Berichtdoor Edje555 » 31 jul 2009, 22:22

ik heb nog wel een handmike over en als je die op tafel legt dan heb je ook een tafelmicrofoon :lol:

nee grapje..... neem een kenwood mc-80 daar zitten namelijk ook up/down toetsen op daar spaar je je kanalenkiezer mee op je P.L en deze Kenwood MC-80 klink als een dijk op een Lincoln zowel op FM als SSB...

alleen tja iets prijzig maar dan heb je ook wat....... 2e hands a 75euro als je geluk hebt..
Edje555
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 13 jul 2009, 18:44

Re: Gezocht tafelmike.

Berichtdoor rob kenwood » 01 aug 2009, 15:41

idd een kenwood doet wonderen op je lincoln! mc 60,mc 80.
19AC153


is er leven na de dood? steel me kenwood en je weet het!
rob kenwood
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 962
Geregistreerd: 12 aug 2008, 17:59
Woonplaats: gewoon thuis

Re: Gezocht tafelmike.

Berichtdoor george » 01 aug 2009, 18:06

henkmen schreef:Hallo mensen, ik ben zoekende naar een goede en een goedkope tafelmike voor mijn President Lincoln. Wie heeft er nog een staan.
Gegroet Henk (19 RSN 1007). :roll:




weetje wat ik echt jammer vind dat is dat sommige mensen alles goedkoop willen maar mijn ervaring is met deze hobby
goedkoop is duur koop

en bij een microfoon en natuurlijk je antenne zou ik zelf nooit bezuinigen want dat zijn toch de twee dingen die het doen :D

dus ik zeg op mijn beurt koop een mooie mc kenwood microfoon of een turner stick ( al ben ik over de sadelta ook zeker tespreken heeft een goede modulatie alleen de echo wordt door mij en andere toch wel als irritant ervaren)


groetjes george lokatie den helder
george
 


Keer terug naar Vraag en aanbod

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 121 gasten