Verschillen tussen PJ en PL.

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Verschillen tussen PJ en PL.

Berichtdoor mp3president » 16 maart 2007, 22:57

Hallo, ik werk als chauffeur en heb alweer een tijdje een Jackson in de wagen.
Ik ben zeer tevreden over deze bak, maar oude liefde roest niet en mis dus de Lincoln die ik jaren geleden had.

Nu is mijn vraag:
Wat zijn de voor- en nadelen van de President Jackson en Lincoln ten opzichte van elkaar?
Ik hoop hierop verschillende antwoorden te krijgen, zodat ik voor mijn gevoel een beslissende keuze kan maken.

Let wel, dat de bak in een vrachtwagen gebruikt gaat worden, vooral op de normale 40 kanalen (soms luisteren op de andere banden).
Ik werk hierbij ook met een Wilson 1000.

Wat ik vooral wil weten is bijv. last van doorspetteren, of terug trekkend signaal.
Maximaal vermogen wat ook niet schadelijk is voor de bak.
Ontvangst enz enz.

Heb jij ervaringen met 1 of beide bakken, deel het dan ajb met mij.

Groeten Ron.
mp3president
 

Re: Verschillen tussen PJ en PL.

Berichtdoor Wintertje » 18 maart 2007, 12:08

mp3president schreef:Hallo, ik werk als chauffeur en heb alweer een tijdje een Jackson in de wagen.
Ik ben zeer tevreden over deze bak, maar oude liefde roest niet en mis dus de Lincoln die ik jaren geleden had.

Nu is mijn vraag:
Wat zijn de voor- en nadelen van de President Jackson en Lincoln ten opzichte van elkaar?
Ik hoop hierop verschillende antwoorden te krijgen, zodat ik voor mijn gevoel een beslissende keuze kan maken.

Let wel, dat de bak in een vrachtwagen gebruikt gaat worden, vooral op de normale 40 kanalen (soms luisteren op de andere banden).
Ik werk hierbij ook met een Wilson 1000.

Wat ik vooral wil weten is bijv. last van doorspetteren, of terug trekkend signaal.
Maximaal vermogen wat ook niet schadelijk is voor de bak.
Ontvangst enz enz.

Heb jij ervaringen met 1 of beide bakken, deel het dan ajb met mij.

Groeten Ron.


Ik heb zelf ook een Jackson thuis. Het grootste voordeel van een Jackson t.o.v. een Lincoln is het gebruiksgemak. De 'looks' van een Lincoln zijn natuurlijk veel beter. Ik heb voor in mijn auto een JFK gekocht, omdat die lekker makkelijk te bedienen is en standaard 15 watt geeft. Qua doorspetteren is de Jackson wat gevoeliger, maar dat is te modificeren met filters.
Ik zou die Jackson lekker in de wagen houden en thuis een Lincoln neerzetten in combinatie met bijvoorbeeld een Kenwood staande microfoon.
Wintertje
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 23 feb 2007, 20:22
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Verschillen tussen PJ en PL.

Berichtdoor mp3president » 18 maart 2007, 12:23

Wintertje schreef:Qua doorspetteren is de Jackson wat gevoeliger, maar dat is te modificeren met filters.


Dank je voor je antwoord, maar wie kan me dan helpen aan een schema, om evt de filters te plaatsen?
mp3president
 


Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 182 gasten