Klein maar fijn (goed) bakkie voor in mijn VW Golf IV

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Klein maar fijn (goed) bakkie voor in mijn VW Golf IV

Berichtdoor Wintertje » 02 maart 2007, 15:30

Hallo,

Ik zoek een 40 kan. bakkie die in het vakje boven mijn radio past in mijn Golf IV.

Wie weet wat een klein, maar vooral goed bakkie is?

Het belangrijkste is dat het bakkie niet zo diep is, zodat hij niet uitsteekt.

Graag jullie reactie of inbouwtips.

Groeten, René Alphen aan den Rijn
19 ON 139
Wintertje
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 23 feb 2007, 20:22
Woonplaats: Zuid-Holland

Berichtdoor Arthur » 02 maart 2007, 15:35

weet niet hoe diep ie mag zijn, en wat de maat is van het vakje (1 din?) daar pas een danita 640 vast wel in, erg leuke, goede en betaalbare radio's
Arthur
 

Berichtdoor Thijs » 02 maart 2007, 16:31

Ik ben het arthur eens de 640 is een goed betaalbaar bakkie

Ik had zelf een Intek M-490 (vrij populair moneleel) boven m'n radio in gebouwd dat past maar leverde mij om de haverklap kabelbreuken op doordat er niet genoeg ruimte overbleef.

Maar laat even weten hoeveel ruimte je hebt. Er zijn verschillende kleinere bakkies.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Thijs » 02 maart 2007, 16:43

IS dit het dashboard waar we het over hebben?

http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/image/3333.jpg

Dat zie er op het eerste zicht uit als din voormaat. Dan weten we alleen nog niet hoe diep je kunt gaan. Er zijn voor flink wat verschillende bakkies setjes om ze netjes in een din vak weg te bouwen.

https://www.pmr-funkgeraete.de/produktgruppe/produktgruppe-203-seite-.htm?
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re:

Berichtdoor Wintertje » 02 maart 2007, 20:52

Thijs schreef:IS dit het dashboard waar we het over hebben?

http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/image/3333.jpg

Dat zie er op het eerste zicht uit als din voormaat. Dan weten we alleen nog niet hoe diep je kunt gaan. Er zijn voor flink wat verschillende bakkies setjes om ze netjes in een din vak weg te bouwen.

https://www.pmr-funkgeraete.de/produktgruppe/produktgruppe-203-seite-.htm?


Jaaaa, dat is het vakje! Ben benieuwd of daar zo'n Danita inpast! Wat zijn de specs van zo'n bakje? Qua kanalen en qua vermogen. Modificatie naar 400 kanalen, vermogen makkelijk opschroefbaar?
Wintertje
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 23 feb 2007, 20:22
Woonplaats: Zuid-Holland

Re:

Berichtdoor Arthur » 03 maart 2007, 13:27

Wintertje schreef:
Thijs schreef:IS dit het dashboard waar we het over hebben?

http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/image/3333.jpg

Dat zie er op het eerste zicht uit als din voormaat. Dan weten we alleen nog niet hoe diep je kunt gaan. Er zijn voor flink wat verschillende bakkies setjes om ze netjes in een din vak weg te bouwen.

https://www.pmr-funkgeraete.de/produktgruppe/produktgruppe-203-seite-.htm?


Jaaaa, dat is het vakje! Ben benieuwd of daar zo'n Danita inpast! Wat zijn de specs van zo'n bakje? Qua kanalen en qua vermogen. Modificatie naar 400 kanalen, vermogen makkelijk opschroefbaar?


Nee de Danita is niet makkelijk op te voeren, maar je vroeg ook om een 40 kanalen bakje!!!
Vermogen gewoon een linear er achter plakken!
Anders wordt het al snel een imtek, tti of alan bakje, qua vermogen zijn dit soort bakjes meestal niet veel aan te doen!

Bakken met grotere vermogens, de export dingen zijn groter dan 1 din, en hebben vaak de micro aansluiting niet op het front!
Arthur
 

Berichtdoor Johanh2o » 03 maart 2007, 13:33

heb in mijn auto onder de radio zo'n zelfde vakje zitten en daar past precies een alan48+ in met inbouwraam .

ook een toppertje ohja mocht je het inbouwen vergeet het snoertje niet voor externe speaker :lol: :lol:
Johanh2o
 

Berichtdoor Thijs » 08 maart 2007, 00:33

En Rene al wat gevonden?
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re:

Berichtdoor Wintertje » 08 maart 2007, 20:52

Thijs schreef:En Rene al wat gevonden?


Jazeker!

Ik heb nog een paar roepies gegeven naar jou op kanaal 8, maar ik hoorde je niet.
Ik heb een JFK gekocht!
Die past op zeker niet in dat vakje.

Ik ga hem netjes met een beugeltje aan de zijkant van mijn middenconsole vastmaken. Dan valt hij ook niet zo op voor het dievengilde.

Ik krijg hem waarschijnlijk as. maandag of dinsdag. Het mooie van die JFK is dat het vermogen regelbaar is tot 15 watt en er 120 kanalen AM/FM opzit. USB gebruik in niet vanuit de auto. Stel dat het wat drukker op de frequentie wordt kan ik altijd nog een kacheltje achter die JFK prikken om een beetje verstaanbaar te zijn.
Wintertje
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 23 feb 2007, 20:22
Woonplaats: Zuid-Holland

Berichtdoor Thijs » 08 maart 2007, 21:09

Ik heb inderdaad weinig geluisterd de afgelopen dagen ik ga morgen waarschijnlijk een andere auton kopen zodra de boel daarin zit luister ik weer meer.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re:

Berichtdoor Wintertje » 09 maart 2007, 11:07

Thijs schreef:Ik heb inderdaad weinig geluisterd de afgelopen dagen ik ga morgen waarschijnlijk een andere auton kopen zodra de boel daarin zit luister ik weer meer.


Spannend! Ik dacht dat jij ook thuis wel eens stand-by was.
Wat vind je van mijn keuze? Als die JFK in de auto zit rij ik wel eens langs.
Wintertje
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 23 feb 2007, 20:22
Woonplaats: Zuid-Holland

Berichtdoor Thijs » 09 maart 2007, 13:04

Naar mijn mening kun je niet fout gaan met een president (uitzonderingen daar gelaten). En je had al goeie ervaringen met die bak toch?

IK heb de auto net gehaald moet vannavond naar de paps en mams dus de bak zal vandaag wel niet lukken. Maar maandag moet ie vos klaar zijn dus ik heb het weekend wat te doen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re:

Berichtdoor Wintertje » 09 maart 2007, 15:40

Thijs schreef:Naar mijn mening kun je niet fout gaan met een president (uitzonderingen daar gelaten). En je had al goeie ervaringen met die bak toch?

IK heb de auto net gehaald moet vannavond naar de paps en mams dus de bak zal vandaag wel niet lukken. Maar maandag moet ie vos klaar zijn dus ik heb het weekend wat te doen.


Als je wilt weten hoe je eruit komt moet je even zeggen wanneer en waar je stand-by bent. Dan geef ik je een rapportje.
Ik krijg die JFK waarschijnlijk maandag. Hang ik hem gelijk 's avonds in mijn wagen om te testen. Mijn Jackson gebruik ik dan alleen nog maar thuis.
Wintertje
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 23 feb 2007, 20:22
Woonplaats: Zuid-Holland

Re:

Berichtdoor Wintertje » 09 maart 2007, 15:41

Thijs schreef:Naar mijn mening kun je niet fout gaan met een president (uitzonderingen daar gelaten). En je had al goeie ervaringen met die bak toch?

IK heb de auto net gehaald moet vannavond naar de paps en mams dus de bak zal vandaag wel niet lukken. Maar maandag moet ie vos klaar zijn dus ik heb het weekend wat te doen.


Ik vergat helemaal te vragen wat voor auto je hebt gekocht :oops:
Wintertje
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 944
Geregistreerd: 23 feb 2007, 20:22
Woonplaats: Zuid-Holland

Berichtdoor Thijs » 09 maart 2007, 15:46

Een nieuw wrak een 205je diesel
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.


Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 168 gasten