Magnum S9

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Magnum S9

Berichtdoor Arthur » 03 feb 2007, 16:38

op mijn verlanglijste staan de volgende apparaten .

Een magnum s9 uitgebreid tot de meest aantal cavia's 50 + voor in de shovel .

een serio 5000 turbo met kleefvoet of een little wil voor op de auto .


hey welkom hier.

maar een magnum s-9 alleen voor het vermogen kopen is zonde als je hem met zijn vele mogelijkheden niet gebruikt (dat doe je in de shovel toch niet) neem dan wat simpelers en een leuke linear er achter, een cte 747 (= max 100 watt) heb je meer dan genoeg aan voor je werk.

En voor je auto, een turbo of wilson zijn beide geen slechte keuzes, heb ze zelf ook allemaal (wilson1000, little will, en T2000)[/quote]
Arthur
 

Berichtdoor siekman » 03 feb 2007, 17:14

Ik koop de s9 idd als eerste voor het vermogen , en daarna wil ik alle mogelijkheden leren kennen

Een collega van mij heeft een albrecht ultraforce ( voorloper ?? )

en vind het een leuke bak , met leuke foefjes met echo clarifier , en turbo dinges .

Met ssb ben ik nog niet bekend ( dat is toch een band zoals lsb usb )

maar daarom heb ik mijzelf aangemeld op dit forum dan kan ik altijd bijleren .

Maar idd de voornaamste reden is het vermogen en de looks .
en een beetje besmet geraakt door die colega die hem wil aanschaffen en ik wil niet onderdoen zeg maar :wink:

Je moet je cavia ook niet gaan gebruiken om meer vermogen te krijgen want dat werkt natuurlijk niet

Ikzelf ben geen fan van een liniar , waarom weet ik niet precies .
je versterkt alles uit je bak dus ook kraakjes piepjes enz .
mobiel wil dat volgens mij wel de nodige rommel mee gaan versterken .
dan liever alles in 1 kastje , en het oog wil ook watt
siekman
 

..

Berichtdoor Uvcfm993 » 07 feb 2007, 08:36

Versterkt alles uit je bak ?

Kraakjes, piepjes ? Neeeeeeh joh....!! Een lini versterkt alleen het HF vermogen ... Geen piepjes of andere troep die uit je mic komen...

Als ik jou was en, 50+ cavia's zou willen hebben, zou ik ff naar Meneer Montfoort gaan, en een KL203 doosje met cavia's halen..

Hier mag max 10 watt in, en komen op papier 100 uit... Hier, op de meter, en bij arie, komen er bij die van mij rond de 140 uit..., uiteraard loopt hij dan op 110%, dus als je hem met een watt of 6, 7 in stuurt en je haalt er 80 watt uit. blijft hij ook lekker rustig (en hij word zelfs niet snel warm, viel me gelijk op hier ...!)

Misschien tot ziens in montfoort...(ben er a.s. zaterdag middag even.... Ford Focus met een Sirio 1200 achterop, en soms een Diamond 2 / 70 ijzer in het midden)
Uvcfm993
 

Berichtdoor Arthur » 07 feb 2007, 23:58

Ben het met Uvcfm993 eens.

Gewoon lino erachter, of de S-6-80 kopen (als ie in NL te krijgen is)
En doe de rekensom eens,
S9 (nieuw) dik €300 = ca 40 watt
Goedwerkende Grant (bijv.) 220 + 50 vor een linear = 100 watt
Arthur
 


Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 152 gasten