President jackson 2multy export

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

President jackson 2multy export

Berichtdoor trucker63 » 12 maart 2017, 17:15

Goedemiddag allemaal, ik heb een vraag over mijn niejwe president jackson 2multy export, ten eerste ls ik hem aan zet krijg ik t5 te zien en mijn twede vrag weet iemand hoe het kan dat ik wel op usb en ssb kn zenden en ontvangen maar niet op am fm kan zenden maar wel luisteren. Dank alvast voor jullie aandacht
Owe ja de antenne staat 1op1 op kanaal 1 en op 20 staat hij 1op 3 hij zit in gebouwd in een man vrachtwagen. Gr anton
trucker63
Nieuw Lid
Nieuw Lid
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 12 maart 2017, 10:29

Re: President jackson 2multy export

Berichtdoor jan oss » 14 maart 2017, 11:12

als die jackson2 nieuw is zou ik er terug mee naar de verkoper gaan , zenden op fm/am moet lukken, oorzaak :iets met de microprocessor of zo
jan bak oss
Avatar gebruiker
jan oss
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 687
Geregistreerd: 03 apr 2009, 12:39
Woonplaats: oss

Re: President jackson 2multy export

Berichtdoor jan oss » 14 maart 2017, 17:39

t5 is origineel voor de jackson2 ,het laatste type, dus er is echt wel iets aan de hand met deze radio
de jackson 2 wordt trauwens uit productie genomen door president electronics !!!!!!!!!!!!
t5 betekent dat de radio in exportmode staat, vroeger stond er RU mode, wanneer hij was uitgebouwd
jan bak oss
Avatar gebruiker
jan oss
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 687
Geregistreerd: 03 apr 2009, 12:39
Woonplaats: oss

Re: President jackson 2multy export

Berichtdoor Bulke » 10 jul 2017, 22:20

Ik heb een jackson 1 en heb hem getest maar nu zij degene waar ik vaker mee praat slechter door kwam dan normaal met mijn andere bak. Maar deze bak heeft erg veel functies. Dus heb ik wat verkeerd staan? Zoja wat zou het kunnen zijn. En hoe weet ik dat het een export heb of niet?
19AC331
Bulke
Niet meer weg te krijgen
Niet meer weg te krijgen
 
Berichten: 69
Geregistreerd: 17 mei 2016, 23:47


Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten

cron