Welke bak is het beste voor Mobiel gebruik?

Voor al je vragen over bakkies, CB's en Export Radios

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Welke bak is het beste voor Mobiel gebruik?

Berichtdoor NL1ZZE » 23 apr 2007, 22:52

Hallo!

Nu ik al weer een half jaar rond rij met m'n little Wilson (ga binnekort een 1000 halen of 5000) en m'n President Lincoln op de bijrijdersstoel wil ik nu toch een bak vast in m'n auto bouwen.


Nu heb ik een Seat Cordoba en had een vakje in m'n dashboard waar ik wat spullen in kon doen.. die heb ik eruit gesloopt (en wat beschadigd maargoed) en die Lincoln erin proberen te bouwen maar helaas die is te diep.

het luchtkanaal naar m'n blowers loopt er precies achter.. dat gaat dus niet werken.

Nu heb ik besloten om toch een andere (kleinere) bak aan te schaffen.. Lieft eentje met SSB en AM/FM op 10 en 11 meter band (ik ben ook radio amateur namelijk) maar ik ben bang dat je dan weer een bak krijgt met het zelfde formaat als de Lincoln.

Dus dan maar alleen 11 meter..

maar welke bak heeft nu een goeie ontvangst en werkte lekker vanuit de auto en niet te groot natuurlijk..??


Grtz,
Martijn..!

PS: Heeft er trouwens iemand een Seat die een bakkie in z'n dashboard heeft gebouwd??
NL1ZZE
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 351
Geregistreerd: 07 mei 2006, 16:03
Woonplaats: Zierikzee

Klein maar fijn (goed) bakkie voor in mijn VW GolfIV

Berichtdoor RamsesIV » 24 apr 2007, 09:51

Ik ben zo vrij geweest om is te kijken even verder bij een vraag van Wintertje. Het vraagje kwam mij reeds bekend voor. Onder "Bakkies: ALgemeen">"Klein maar fijn (goed) bakkie voor in mijn VW GolfIV". Was de vraag ongeveer hetzelfde en ik citeer gewoon even Thijs en de Arthur...
Arthur schreef:weet niet hoe diep ie mag zijn, en wat de maat is van het vakje (1 din?) daar pas een danita 640 vast wel in, erg leuke, goede en betaalbare radio's

Thijs schreef:Ik ben het arthur eens de 640 is een goed betaalbaar bakkie
Ik had zelf een Intek M-490 (vrij populair moneleel) boven m'n radio in gebouwd dat past maar leverde mij om de haverklap kabelbreuken op doordat er niet genoeg ruimte overbleef.
Maar laat even weten hoeveel ruimte je hebt. Er zijn verschillende kleinere bakkies.

Weet niet of het interessant genoeg is, en anders, hoe groot is je vrije ruimte?
RamsesIV
 

Berichtdoor Thijs » 24 apr 2007, 11:05

Denk eens na over een Albrecht AE485S die zijn iets kleiner.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.


Keer terug naar Bakkies

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 170 gasten