Antenne hoogte voor DX

Alles over DX

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Re: Antenne hoogte voor DX

Berichtdoor vincenttor » 14 feb 2012, 22:48

Ja en ik weet lang niet alles zoals ik hier zeg en al meerdere malen heb geschreven, je weet je weg er telkens omheen te praten zodra het er op neer komt.
En lezen is denk ik niet je sterkste punt want ik gaf kritiek om de reden van dat je niet eens de moeite neemt om te zoeken wat je zelf ook bevestigde trouwens maar dat terzijde.
Ik ben erg benieuwd hoe en wat , het is niet alleen nemen maar ook geven.
Misschien is dat je ontschoten. ( ook 1 van de normale omgangsregels van een forum overigens)
Ik zou ook eigenlijk niet meer reageren op jou topics maar het word toch best interessant want wie wil er nu niet iets meer leren over dit topic, je draagt zelf aan nieuwe informatie te hebben gewonnen.


Je negeert ook gewoon Henry en Tjebbe hun reactie, wat ontgaat mij hier ?
Dat je mij een eikel vind of niet mag, tja daar lig ik echt niet wakker van maar dat je de moeite en tijd niet eens kan opbrengen om een degelijk antwoord te geven op mensen hun vraag.
En gelijk gaat schrijven sluit het topic maar als het te heet onder de voeten word, dat noem ik best kinderachtig. ( had ook het woord kind in geen reactie in mn mond genomen !)
Maar ja ik ben pas 26 dus wat heb ik in te brengen of niet ?
2 woorden , Jammer , Teleurgesteld
Bij twijfel altijd doen!
vincenttor
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2091
Geregistreerd: 07 jul 2007, 02:57
Woonplaats: omg amsterdam

Re: Antenne hoogte voor DX

Berichtdoor Peter-dx » 15 feb 2012, 00:31

Als ik mij er mee mag bemoeien ..... en dat doe ik graag ...... geef ik Vincent, Tjebbe en Henry gelijk. Sommige antwoorden worden door vele
niet goed gelezen en worden maar luk raak hier op het forum gezet. Heb het toevallig vandaag met iemand op het forum gehad dat de waarde van het forum steeds minder wordt.
De forum leden openen onderwerpen die al lang terug te vinden zijn op deze site, heb je nieuwe inbreng, dan post deze maar stel AUB de vraag niet opnieuw !
Kijk voor dat je een onderwerp plaatst eens op andere forums ........ het is niet om iemand af te kraken maar een beetje moeite mag toch wel gedaan worden!
Nu zie ik vaak vragen hier .....dan denk ik .... tja ..... ben ik ook zo geweest toen ik nieuw was of heb ik alles zelf uitgezocht..... Ik denk toch het laatste ....

De laatste tijd ...... merk ik steeds meer dat het Nivo steeds minder wordt ! :mrgreen: of ligt dit aan mij ? :(
Peter-dx
Opgegeven Geval!
Opgegeven Geval!
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15 jul 2011, 17:44

Re: Antenne hoogte voor DX

Berichtdoor tjebbe » 15 feb 2012, 17:46

tjebbe schreef:
dxmuis schreef:In de lessen die ik volg bij de radioamateur club hebben wij het gehad over dit onderwerp, heb ZEER veel bijgeleerd, ook veel die niet gezegd werd op het forum.


dan ben ik ook ZEER benieuwd wat je geleerd hebt over dit onderwerp, wat nog niet staat beschreven in dit forum.
( graag duidelijk antwoord op deze vraag )


ben het helemaal met je eens Peter, ik heb zelfs nog geen antwoord gekregen :?
De beste versterker is een goede (richt)Antenne ! /-[]-/--/----/-----/ LFA
als de buren nog met je spreken, is je antenne te klein !
Avatar gebruiker
tjebbe
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1552
Geregistreerd: 05 dec 2007, 23:03
Woonplaats: Fryslan

Re: Antenne hoogte voor DX

Berichtdoor vincenttor » 15 feb 2012, 23:20

het niet zoeken naar antwoorden is tot daar aan toe, maar wel informatie tot je nemen.
Bekend maken dat je nuttige info hierover hebt geleerd en dan dood leuk zeggen nee is te lang om te vertellen.

de tijd dat mensen hierin jou steken doet er niet toe dus , de lappen tekst in zo simpel mogelijke taal van henry bijv waar je toch al snel een kleine 15min of meer Aan bezig bent of andere reacties maken dus niet uit.

Ja ik krijg het gevoel dat het gewoon een mooi verhaal is om interessant te doen zoals enkele andere reacties.
zie nog geen enkel antwoord op vragen van andere mensen.
dat je mij niet wilt antwoorden prima. maar dat je niet eens de andere personen wil te woord staan zegt toch wel iets over je.

jammer had er zeer zeker wel oren naar .


Verzonden met samsung galaxy tab
Bij twijfel altijd doen!
vincenttor
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2091
Geregistreerd: 07 jul 2007, 02:57
Woonplaats: omg amsterdam

Re: Antenne hoogte voor DX

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 16 feb 2012, 08:22

Heren laten we het ff rustig houden . Het is lastig dat mensen niet altijd de zoek funtie gebruiken ,maar dit is niet verplicht.Net zoals het niet verpicht is om overal op te antwoorden. De beste manier is als je ergenS aan stoort ,het onderwerp maar te laten rusten en niet op te reageren ! Om elke keer onderling met "modder" te gooien zitten wij hiet van het CB forum NIET op te wachten . Er zijn al genoeg andere forum's waar met dit soort ellende . Dit forum is altijd bijna helemaal schoon geweest en dat willen we graag zo houden .
Dus bij deze zet ik dit onderwerp op slot .
Laat de zaak ff tot rust komen a.u.b

Grt Frank
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Vorige

Keer terug naar DX

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten