Live broadcast 27 MHZ

Alles over DX

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Re: Live broadcast 27 MHZ

Berichtdoor Papa Alpha » 21 jul 2008, 20:36

Papa Alpha schreef:Net een tijdje met het http://livecbradio.com/talk.htm bezig geweest.
Op het ene moment nauwelijks te verstaan wat er wordt gezegd vanwege de robotachtige stemmen die je hoort.
Op het andere moment is het net of je wordt doorgeschakeld en lijkt het alsof je live op één de 27 Mc kanalen bent terechtgekomen: je hoort dan de stemmen zeer duidelijk en volkomen normaal.
Of men je ook "echt" hoort vraag ik me af, want ik krijg geen enkele reactie als ik wat zeg.
Toch is het beslist wel grappig om eens uit te te proberen, dus ik zou zeggen: waag eens een poging.

Groeten, Harry.


Zojuist mijn eerste gesprek gevoerd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
2 stations uit de U.K. (Devon) gesproken.
Het blijft een beetje raar want als je de PTT-button indrukt en gaat praten, hoor je soms gewoon andere stations nog uit je luidspreker komen, die je dan wel schijnen te horen!!!
Soms hoor je inderdaad diverse stations door elkaar heen praten, maar wellicht kun je dit als het ware per "kanaal" luisteren of zoiets, zodat je niet alles door elkaar hoort.
Ben er nog niet helemaal achter wat nou allemaal de mogelijkheden zijn, maar ik vind het toch wel grappig om af en toe zo te kletsen.

Groeten, Harry.
Sirtel 2000 Silver basisantenne + President Jackson II Euro + Turner Plus 3B
Op zolder ligt nog een Avanti Sigma IV, een Avanti Astro-Beam AV-150, Avanti AV-101 Astroplane en een Mantova Turbo 8.
Instructiefilmpje van Avanti Sigma IV antenne/How to assembly an Avanti Sigma IV: http://www.mijnalbum.nl/Album-MVHRLAKY-
EEN INNIGE BAND MET DE 11 METER BAND SINDS 1974.
Avatar gebruiker
Papa Alpha
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 661
Geregistreerd: 24 feb 2007, 19:46
Woonplaats: Regio Deventer

Vorige

Keer terug naar DX

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 127 gasten