Eindbestemming mast 5x6

Post hier foto's van je apparatuur, setup & Shack!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Re: Eindbestemming mast 5x6

Berichtdoor vincenttor » 02 apr 2014, 22:59

doorverkopen aan mij natuurlijk ;)
Bij twijfel altijd doen!
vincenttor
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2091
Geregistreerd: 07 jul 2007, 02:57
Woonplaats: omg amsterdam

Re: Eindbestemming mast 5x6

Berichtdoor Peter-dx » 02 apr 2014, 23:03

HIHI .... als ik het aan de vrouw vraag mag je hem zo ophalen :lol: Maar .... dat is het niet Vince .....
Peter-dx
Opgegeven Geval!
Opgegeven Geval!
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15 jul 2011, 17:44

Re: Eindbestemming mast 5x6

Berichtdoor Peter-dx » 24 okt 2016, 10:20

Ben al een heletijd niet meer op Cb-forum actief geweest, heb altijd wel mee gelezen. Maar had niks te melden, ondertussen is er veel gebeurt met de hobby.
Maar zoals belooft komt er snel een up-date van de mast .....
Peter-dx
Opgegeven Geval!
Opgegeven Geval!
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15 jul 2011, 17:44

Re: Eindbestemming mast 5x6

Berichtdoor Peter-dx » 12 nov 2016, 18:38

Het is jammer dat het cb Forum rustiger is geworden dan een aantal jaren geleden. Ik ben daar natuurlijk ook schuldig aan en vele andere door andere activiteiten of gewoonweg een andere hobby. Het is ook jammer dat de foto's van mijn topic niet meer zichtbaar zijn. Hier zitten heerlijke en gezellig uurtjes in van plak en knip werk. Om mijn belofte na te komen, zie titel topic, toch nog even een berichtje.....

Afgelopen zaterdag heb ik de mast , na twee jaar, opgehaald in Culemborg. De mast is daar naar toegegaan om deze te repareren. Echter bij aanvang was er geen beginnen aan .... De RVS mast 5x6 lag daar en er moest wat mee gebeuren ........

Afgelopen zaterdag was het zover, aanhanger opgehaald, mast geladen en weer richting huis gereden ..... Hier heb ik de mast klaar gemaakt voor de grote reis. De mast gaat terug naar de fabriek.

Afbeelding

Maandag ochtend, om 04:00 zijn we weg gereden, dit om de files te ontwijken. Het ging spoedig tot we bij Koblenz waren, regen sneeuw en hagel. De files werden groter en het tempo ging eruit. Na enkele uren gereden te hebben zijn we gearriveerd, de fabriek waar ze de Flammex pull masten maken. De Fabriek zit vlak bij Frankfurt, hier kom ik alleen langs als ik op vakantie ga :D

Bij aankomst, een oudergebouw, zijn we naar binnen gegaan..... Overal kokers... En waren druk bezig om mooie masten te maken. De directeur kwam naar ons toe en heeft ons hartelijk ontvangen en uitgenodigd voor een kopje koffie.

Afbeelding

Na een tijdje gekletst te hebben, zijn we naar onze bijzondere lading gaan kijken wat nog steeds op de aanhanger lag. Meteen werd de mast herkent, een complete RVS mast. Vandeze type hebben ze niet veel van gemaakt. Een medewerker klom op de aanhanger en zag het type nummer, mast komt uit 2000 en was gemaakt door die medewerker. Hij vond dit een leuk moment ......

Afbeelding

Na onze wensen uitgesproken te hebben ( dit is nog een verrassing) zijn we na een heerlijke lunch met de directeur naar huis gekeerd. Om eerlijk te zijn , een mooi bezoek aan de fabriek, Super ontvangst en ze weten wat de klant wil......

Afbeelding

Eindelijk om 18:30 zat ik weer thuis op de bank ....... En nu wachten op het telefoontje.........
Laatst bijgewerkt door Peter-dx op 04 dec 2016, 18:57, in totaal 1 keer bewerkt.
Peter-dx
Opgegeven Geval!
Opgegeven Geval!
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15 jul 2011, 17:44

Re: Eindbestemming mast 5x6

Berichtdoor Erik » 27 nov 2016, 08:29

!
Laatst bijgewerkt door Erik op 29 dec 2018, 21:51, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Erik
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 496
Geregistreerd: 20 jul 2008, 22:25
Woonplaats: Zuid Nederstad in Wereldland

Re: Eindbestemming mast 5x6

Berichtdoor Peter-dx » 04 dec 2016, 18:32

Hoi Erik, en allen .... dit onderwerp wordt veel gelezen echter weinig voorzien van commentaar .... Maar goed inmiddels heb ik de mast weer opgehaald :D
Afbeelding

De heen reis is voor spoedig verlopen, gewoon eigenwijs als ik ben gewoonweg om 07:00 weg gereden omdat ik de vorige keer wel erg vroeg vond :D
Rond 12:00 aangekomen waren ze de mast aan het poetsen en klaar aan het maken voor transport. Inmiddels met de de directeur Herr Frick heerlijk weer
gekletst over een en ander, het blijkt dus dat er maar drie van deze masten zijn. En die bevinden zich in Nederland :D .Deze zijn aangekocht door de firma Coax. Waar ze nu zijn is onbekend, inmiddels bestaat deze firma niet meer. De distributie van deze masten wordt voorzien door De firma Wind voorheen Bijzen .

Afbeelding

Inmiddels de mast opgeladen en zoals de belofte zo goed als nieuw. Binnen werk geheel vernieuwd en de eind de teflon blokken geheel vernieuwd met nieuwe blokken die glasvezel versterkt zijn. Tevens hebben ze de mast geheel nieuw aangepast betreffende de bekabeling. Dus we hebben weer 5 jaar garantie op de mast.

Afbeelding

We hebben wat updates uitgevoerd op de mast, er komt een motor op de Lier met besturing vanuit mijn luie stoel. Dus geheel automatisch ..... Uit lieren tot 25 mtr excl topbuis .. bij harde wind gaat de mast naar beneden.

Dit gaat nog jaren plezier opleveren echter we zijn er nog niet ....... Wacht op de volgende updates ......
Peter-dx
Opgegeven Geval!
Opgegeven Geval!
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15 jul 2011, 17:44

Re: Eindbestemming mast 5x6

Berichtdoor messentrekker » 22 mei 2017, 11:22

En zijn er al updates?

We willen natuurlijk foto's en filmpjes zien van een werkende mast met een pracht antennepark erin.


Het is tenslotte antenne knutsel weer ..
messentrekker
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 163
Geregistreerd: 15 maart 2008, 18:55

Re: Eindbestemming mast 5x6

Berichtdoor messentrekker » 11 jul 2017, 11:26

Hoe staat het met de mast?

Staat deze al ?
Benieuwd naar de foto's. En de ervaringen met de controler vd mast .
messentrekker
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 163
Geregistreerd: 15 maart 2008, 18:55

Vorige

Keer terug naar Foto's van je apparatuur / setup

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten