Dennis uit Collendoorn

Alles over wet- en regelgeving, leveranciers ed.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Dennis uit Collendoorn

Berichtdoor -Mark- » 09 apr 2009, 11:01

ik heb toch nog een vraag aan de forumgebruikers hier...

kent iemand, of heeft er iemand ervaring met ene Dennis uit Colllendoorn?
hij staat op marktplaats met enkele spullen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Re: Dennis uit Collendoorn

Berichtdoor jack1956 » 10 apr 2009, 17:27

rare vent die dennis
verkoopt eenmaal 15 m en eenmaal 20 m coaxkabel rg213 , en dan plaats hij zelf een advertentie van gevraagd 15 tot 20 m coaxkabel rg 213
maar zal wel zijn reden hebben
Iemand die goed bezig is met zijn hobby, maakt geen rotzooi.

Een goede antennen hoeft niet duur te zijn,maar een dure antennen hoeft niet altijd goed te zijn.

http://www.acdx.nl
http://www.everyoneweb.com/19ac155/ eigen website AC
http://www.sdholland.nl/index.html
http://19-sd-255.jouwweb.nl/ eigenwebsite SD
Avatar gebruiker
jack1956
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 495
Geregistreerd: 18 feb 2009, 22:17
Woonplaats: Roermond e.o Limburg

Re: Dennis uit Collendoorn

Berichtdoor -Mark- » 10 apr 2009, 21:55

had ik ook al gezien... vond het ook al vreemd

maar goed, ik zie dat er verder geen ervaringen zijn met deze kerel.
bij deze wil ik mensen dan ook waarschuwen uit eigen ervaring:

na geld overmaken stuurt deze man niks op, en houd je aan het lijntje dmv smoesjes.

een gewaarschuwd man telt voor 2....

misschien ben ik er net eentje uit waar het mee scheef loopt, misschien doet hij het altijd zo... geen idee.

EDIT:

na enkele mails vanuit mijn kant vandaag toch reactie, hij zou onderweg zijn.... wij wachten af.
Laatst bijgewerkt door -Mark- op 11 apr 2009, 18:50, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Re: Dennis uit Collendoorn

Berichtdoor -Mark- » 17 apr 2009, 20:10

Big Sexy schreef:had ik ook al gezien... vond het ook al vreemd

maar goed, ik zie dat er verder geen ervaringen zijn met deze kerel.
bij deze wil ik mensen dan ook waarschuwen uit eigen ervaring:

na geld overmaken stuurt deze man niks op, en houd je aan het lijntje dmv smoesjes.

een gewaarschuwd man telt voor 2....

misschien ben ik er net eentje uit waar het mee scheef loopt, misschien doet hij het altijd zo... geen idee.

EDIT:

na enkele mails vanuit mijn kant vandaag toch reactie, hij zou onderweg zijn.... wij wachten af.


na wat over en weer gemail en woorden over justitiele vervolging, had ik vandaag spontaan de lineair in de bus liggen.
ik rook al verbrande onderdelen uit de doos komen, en na aansluiten geen TX lampje en geen extra vermogen. blijkt dus defect te zijn, terwijl deze verkoper me had geschreven dat het na zijn weten 100% in orde was, en goed werkend weg was gelegd.
jammer dat het zo moet.
hij gaat op marktplaats onder de naam dennis of 27mc en komt uit collendoorn\hardenberg.
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Re: Dennis van de Pol(l)

Berichtdoor 19GB01 » 14 jul 2009, 23:20

Ook ik ben slachtoffer geworden van de praktijken van Dennis van de Pol(l) uit Collendoorn ! :evil:

Ik heb via Makrplaats een pager van hem gekocht. en braaf het bedrag overgemaakt op zijn rekening. Hij beloofde: Zodra het geld op mijn rekening staat stuur ik de pager op! Na een week heb ik hem gebeld, en duidelijk gemaakt dat ik dit niet tollereer!, hij kwam met de smoes dat internet niet werkte, maar dat hij de pager "opnieuw" :?: :?: :?: zou opsturen :?: :?:
Ik heb hem daarna iedere gemaild en ge-sms't met hezelfde bericht: Dennis je hebt nog ... dagen om er voor te zorgen dat de pager hier is of het bedrag terug te storten. anders volgt aangifte. GERT

Iedere dag stuurde ik hem deze text met iedere dag een dag minder. Eindelijk, vlak voor het ultimatum verstreek kreeg ik mijn pager. maar...Er zat geen houder bij ( die in de advertentie wel vermeld was! ) en de pager had gebreken. zowel hardware- als softwarematig was hij goed in de war, en vertoonde diverse defcten en gebreken.
Ik ben er een halve dag mee bezig geweest, en heb hem aan de praat ( opnieuw geprogrammeerd, en de nodige hardware reparaties !
Naturlijk heb ik hem daarop via SMS op aangesproken....Het kwam er op neer dat ik niet moest zeuren, en dat ik blij moest zijn dat de pager er eindelijk was !

Mijn advies: doe geen zaken met Dennis van de Pol - 27mc - Dennis etc. Deze hobbyist is niet te vertrouwen...en verkoopt voor zover ik het kan zien alleen maar kapotte electronica !

Gert / Freewind
19GB01
 

Re: Dennis uit Collendoorn

Berichtdoor tjebbe » 15 jul 2009, 11:38

ja ik had ook zo iets met Remy K uit Belgie. net over de grens bij nederland zit hij.

ik had zijn thuis telefoon achter haald ( doe dat altijd ), want toen ik het geld over had gemaakt kreeg ik niks te horen.
via email geen reactie. toen heb ik via een ander email adres een email naar hem gestuurd ( want hij had nog meer spul te koop staan ) dat ik wel belang had en daar kreeg ik wel reactie op.

dus toen heb ik hem opgebeld, kreeg eerst zijn ouders aan de telefoon, en toen hij zelf en ja dat had hij niet verwacht, zei hij aan de telefoon dat zijn internet eruit lag :lol: toen zei ik hem dat het niet zo was want ik vertelde hem dat ik via een andere email adres wel reactie kreeg :lol: toen was het stil aan de andere kant :lol:

daarna heb ik het wel gekregen, en verders goed spul. alleen jammer dat ze het proberen.
De beste versterker is een goede (richt)Antenne ! /-[]-/--/----/-----/ LFA
als de buren nog met je spreken, is je antenne te klein !
Avatar gebruiker
tjebbe
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1552
Geregistreerd: 05 dec 2007, 23:03
Woonplaats: Fryslan

Re: Dennis van de Pol(l)

Berichtdoor -Mark- » 16 jul 2009, 10:14

19GB01 schreef:Ook ik ben slachtoffer geworden van de praktijken van Dennis van de Pol(l) uit Collendoorn ! :evil:

Ik heb via Makrplaats een pager van hem gekocht. en braaf het bedrag overgemaakt op zijn rekening. Hij beloofde: Zodra het geld op mijn rekening staat stuur ik de pager op! Na een week heb ik hem gebeld, en duidelijk gemaakt dat ik dit niet tollereer!, hij kwam met de smoes dat internet niet werkte, maar dat hij de pager "opnieuw" :?: :?: :?: zou opsturen :?: :?:
Ik heb hem daarna iedere gemaild en ge-sms't met hezelfde bericht: Dennis je hebt nog ... dagen om er voor te zorgen dat de pager hier is of het bedrag terug te storten. anders volgt aangifte. GERT

Iedere dag stuurde ik hem deze text met iedere dag een dag minder. Eindelijk, vlak voor het ultimatum verstreek kreeg ik mijn pager. maar...Er zat geen houder bij ( die in de advertentie wel vermeld was! ) en de pager had gebreken. zowel hardware- als softwarematig was hij goed in de war, en vertoonde diverse defcten en gebreken.
Ik ben er een halve dag mee bezig geweest, en heb hem aan de praat ( opnieuw geprogrammeerd, en de nodige hardware reparaties !
Naturlijk heb ik hem daarop via SMS op aangesproken....Het kwam er op neer dat ik niet moest zeuren, en dat ik blij moest zijn dat de pager er eindelijk was !

Mijn advies: doe geen zaken met Dennis van de Pol - 27mc - Dennis etc. Deze hobbyist is niet te vertrouwen...en verkoopt voor zover ik het kan zien alleen maar kapotte electronica !

Gert / Freewind


inderdaad, exact hetzelfde hier helaas.

jammer dat zon mensen het voor de rest verprutsen...
wijze les voor mij: ga het zelf halen, test het zelf en laat het anders liggen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Re: Dennis uit Collendoorn

Berichtdoor 19GB01 » 18 jul 2009, 21:54

Hallo Marc..

wil je zeggen dat je bij dezelfde eikel iets hebt gekocht ?

gr Gert
19GB01
 

Re: Dennis uit Collendoorn

Berichtdoor -Mark- » 19 jul 2009, 14:13

jep.... ik heb op goed vertrouwen een zetagi b300p gekocht. na veel over en weer gemail kreeg ik dennis zover om hem zwart op wit te laten zetten dat het apparaat 100% goed was en functioneerde.
na heel veel gebel en gedreig kreeg ik eindeijk het pakketje na weken en weken wachten en aandringen, het was zogenaamd kwijt bij de post. ook een track en trace nummer kon hij niet geven, want dat was hij ook kwijt. heb overigens alles via mail gedaan, zodat ik een heel dossier over hem heb zwart op wit, hierdoor sta ik misschien in de toekomst sterker in mijn schoenen. er kwam al een brandlucht uit het pakketje. uiteraard eindtrap doorgebrand, dennis hierover aangesproken. ik had maar komen moeten kijken, dan had ik kunnen zien dat hij 1000000000% goed was.


ik heb nooit zijn achternaam gekregen, noch een adres. geen afzender op t pakketje, en alleen zijn voornaam en rekeningnummer gekregen. telefoonnummer had ik ook, maar ja, deze kan men dus simpelweg ook niet oppakken. marktplaats hierover gemaild, zij konden helaas niet veel doen. aangifte doen was de beste optie, maar helaas kan ik niet bewijzen dat ik het zelf niet om zeep geholpen heb. heb marktplaats wel gevraagd dit op te slaan in hun systeem, en mij kennisgeving te geven als er meerdere klachten tegen hem kwamen zodat we met meerdere mensen een zaak konden aanspannen tegen hem. weg 80 euro....
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Re: Dennis uit Collendoorn

Berichtdoor Remco Rozenburg » 20 jul 2009, 09:27

Ik heb het onderwerp gesplitst uit het topic over Ario uit Oosterhout.
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Re: Dennis uit Collendoorn

Berichtdoor 19GB01 » 20 jul 2009, 10:23

Dat maakt het wat duidelijker...

Ik heb inmiddels Marktplaats ook een bericht gestuur, met daarin een redelijke opsomming van de klachten betreffende Meneer Dennis van de Pol uit Collendoorn. ( Het leuke van dit hele verhaal is dat het gaat om een minderjarig knulletje van een jaar of 18 ! )

Met dat ik dit type schiet me iets te binnen...Waarom maken we geen website met juist al deze berichten + een lijst van Marktplaats-misbruikers, wedden dat deze giga bezocht word... !

Je kan natuurlijk ook een forum opzetten met zoiets..Tis maar een idee... :wink:

gr Gert
19GB01
 

Re: Dennis uit Collendoorn

Berichtdoor Remco Rozenburg » 20 jul 2009, 11:03

Ik heb het topic enigszins opgeschoond na overleg met de moderators. N.m.m. heeft een verhaal altijd twee kanten maar anderzijds is het goed als men gewaarschuwd wordt.
Zie bijv. http://www.marktplaatsoplichting.nl/ voor dit soort topics, laten we elkaar hier waarschuwen maar niet gaan zwartmaken. Ook het noemen van naam, toenaam, telefoonnummers, rekeningnummers of andere persoonlijke gegevens mag van mij achterwege worden gelaten, men vindt elkaar anders wel via een privéberichtje.
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Re: Dennis uit Collendoorn

Berichtdoor Hét Drentse Station » 20 jul 2009, 13:38

de troep die dennis aanbiedt ruikt al verbrand op je beeldscherm...hij biedt regelmatig wat te koop aan...een echt handelaartje. Zelf heb ik er nooit wat gekocht. beste is altijd zelf ophalen natuurlijk, zelf gok ik ook wel eens, maar dan moet de prijs heel aantrekkelijk zijn...volgens mij heeft hij nu weer een grant te koop staan...
Hét Drentse Station alias Dé Croky 19 IR 081 On air ! Inmiddels 142 via qsl bevestigde divisions:
1,2,3,4,5,6,7,9,10,11,12,13,14,15,16,18,19,20,21,22,23,25,26,27,28,29,30,31,32,34,35,36,37,38,40,
43,44,45,47,49,50,51,52,54,55,56,59,61,64,66,67,68,69,72,73,74,75,76,79,80,81,84,85,88,90,91,93,
97,102,103,104,105,106,108,109,110,111,112,114,115,116,119,120,121,122,123,125,126,128,133,
136,141,146,152,153,158,161,163,165,166,167,169,173,178,181,185,186,189,190,195,196,199,205,
206,207,212,214,216,218,219,233,251,301,302,303,304,306,307,308,309,310,311,312,314,315,317,
327,328,329,330,331,340
klik hier voor qsl kaarten !

Mijn shack : Daiwa CN-410 - Astatic 636 L - Astatic d-104 tafelmike - Turner Plus Three
Mobiel: Wilson 500 - President Taylor

Use your brains, invest in a good antenna, not in power!
Avatar gebruiker
Hét Drentse Station
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 3785
Geregistreerd: 22 sep 2007, 19:29
Woonplaats: JO32KR

Re: Dennis uit Collendoorn

Berichtdoor Marco_RotterdamseVos » 20 jul 2009, 16:18

Vroeger had je hier een hele goede site voor namelijk www.internetoplichting.nl waar ook juristen en van dat andere slimme spul zaten.
Die konden je heel goed op weg helpen en dit soort praktijken oplossen..

Helaas is die site door een rechter offline gegaan.. :roll:
Marco_RotterdamseVos
 

Re: Dennis uit Collendoorn

Berichtdoor -Mark- » 20 jul 2009, 19:55

Remco Rozenburg schreef:Ik heb het topic enigszins opgeschoond na overleg met de moderators. N.m.m. heeft een verhaal altijd twee kanten maar anderzijds is het goed als men gewaarschuwd wordt.
Zie bijv. http://www.marktplaatsoplichting.nl/ voor dit soort topics, laten we elkaar hier waarschuwen maar niet gaan zwartmaken. Ook het noemen van naam, toenaam, telefoonnummers, rekeningnummers of andere persoonlijke gegevens mag van mij achterwege worden gelaten, men vindt elkaar anders wel via een privéberichtje.


volledig mee eens. ik wil ook niemand zwartmaken, of beschuldigen van dingen die hij of zij niet gedaan hebben. wel vond ik, dat ik andere forumgebruikers over mijn ervaring moest informeren over dit geval. wat iedereen er zelf mee doet mogen ze zelf weten. achternaam, telefoonummer en rekeningnummers houd ik liever voor mezelf. dat zijn dingen die niet de hele wereld hoeft te weten. De verkoopnaam vind ik niet zo'n probleem, iedereen kan het aan de advertentie zien, het is geen nieuwtje. toch vond ik het noodzakelijk om dit te melden ivm andere mensen die, misschien, ook het bootje in gingen met deze verkoper. een gewaarschuwd mens telt voor 2, alhoewel ik ook duidelijk heb vermeld dat het ook een eemalig akkefietje kan zijn geweest en ik heb hem ook nergens anders van beschuldigd, ik kijk wat dat betreft wel uit met mijn uitspraken. ik kan alleen over mijn eigen ervaring spreken.
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Volgende

Keer terug naar Rand gebeuren

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 35 gasten