CB Radio Callbook

Alles over wet- en regelgeving, leveranciers ed.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

CB Radio Callbook

Berichtdoor 247robby » 24 maart 2008, 12:11

Hoi Folks,

Even voor stellen, ik ben Rob,QTH is in Almere, en ben de webmaster van diverse website's. In het verleden ben ik de "Editor" geweest van een hele rits callbook gegevens ten bate van de 11 Meter, waaronder een on-line database met *ALLE* packetcalls die ooit "IETS" hebben gedaan op 11 meter (Ik filterde die gegevens uit mijn FBB bestanden).

Nu, kruipt het bloed waar het spreekwoordelijk niet gaan kan, en ben ik weer bezig met een on-line callbook voor 11 Meter stations (waar stond er nog meer één zei je ?) inmiddels heb ik de perl-scriptjes weer draaiend, maar heb ik (natuurlijk) geen gegevens meer van de daadwerkelijke stations.

De vraag is dus deze : Zouden jullie eens willen kijken naar het callboek (in ontwerp, dus geen commentaar dan he ? :D ) op deze website : http://www.onzefotos.org alsje kiest voor "databases" en dan voor CBRadio callbook kun je , je gegevens (of die van anderen,heel graag !) invoeren.

Ik heb het callbook "straight forward" gemaakt, zonder toeters en bellen, op die manier zijn webmasters met radio- of 11 Meter site's in staat het callbook in hun (veel beter dan die van mij) bezochte site te intergreren, toch ?

Nou,succes,en als je vragen heb, hoor ik ze natuurlij graag van je (zoals de link waar je,je gebruikers naar kunt verwijzen om het callbook te kunnen gebruiken)

Nou,cheerio,doe je best, Rob 19D247
247robby
 

Re: CB Radio Callbook

Berichtdoor vincenttor » 26 maart 2008, 00:31

leuk idee
zie dat je de website vanaf je eigen pc host
netname: NL-PMG-ADSL
descr: ADSL2

staat dus nu uit zo te zien
wil j een goeie gratis webserver

http://www.110mb.com
gebruik m ook al jaartje ofzo geen gezeur
en heel veel mag/kan je er doen en staat iets niet aan gewoon webmaster email sturen vrage of het aan kan
Bij twijfel altijd doen!
vincenttor
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2091
Geregistreerd: 07 jul 2007, 02:57
Woonplaats: omg amsterdam

Re: CB Radio Callbook

Berichtdoor CB2SNK » 26 aug 2008, 22:07

Hej leuk een oud packeteer :) fl3xlt !

heb ff de calls van de sneker node en bbs in je database gezet.

telnet://packetradio.ath.cx:23
CB: CB2SNK @ NL3VKL.NBO.NLD.EU
HAM: PA2SNK @ PD0LPM.#FRL.NLD.EURO
CB2SNK
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 371
Geregistreerd: 07 jan 2008, 22:15
Woonplaats: Sneek


Keer terug naar Rand gebeuren

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 176 gasten