Storing CBForum

Post hier al je vragen en ideeën over dit forum.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Storing CBForum

Berichtdoor hullepim » 16 jan 2007, 15:45

Vanwege een upgrade in de wijkcentrale is het forum onder een nieuw ip-adres bereikbaar. Helaas is het forum hierdoor beprekt bereikbaar. Ook is dit nieuwe ip-adres niet definitief en zal het forum nog een keer een ander ip-adres toegewezen krijgen. Hierdoor zal het forum dus nog een keer niet goed te bereiken zijn. We doen er alles aan om het forum zo goed als bereikbaar te houden, maar garanderen kunnen we op dit moment niets.
hullepim
 

Berichtdoor Thijs » 17 jan 2007, 03:56

Ah het forum is ook gewoon weer bereikbaar via http://www.cbforum.nl :!: jammer dat we er binnenkort nog weer een tijdje uit zijn maar daarna weer vele maanden zonder problemen :!:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor hullepim » 20 jan 2007, 14:39

Eindelijk! Het is gelukt!
We hebben een nieuw vast ip-adres en de upload snelheid van de server is ook omhoog gegaan.
Op dit moment draaien we op een verbinding van 16,8Mbit om 1,3Mbit.
Qua internet verbinding hoeven we nu niet meer down. Wel staat er op het programma om binnenkort te verhuizen naar een nieuwe server. Waar we nu op draaien werkt goed, maar ik wil meer zekerheid in gaan bouwen. Zo moet er een server komen met de hardeschijven in raid en moet ik een tape streamer komen. Op dit moment maken we namelijk alleen maar backups naar disk.
Maar mocht het zover zijn, dan komt daar melding van.
hullepim
 

Re:

Berichtdoor hullepim » 23 jan 2007, 14:18

hullepim schreef:Eindelijk! Het is gelukt!
We hebben een nieuw vast ip-adres en de upload snelheid van de server is ook omhoog gegaan.
Op dit moment draaien we op een verbinding van 16,8Mbit om 1,3Mbit.
Qua internet verbinding hoeven we nu niet meer down. Wel staat er op het programma om binnenkort te verhuizen naar een nieuwe server. Waar we nu op draaien werkt goed, maar ik wil meer zekerheid in gaan bouwen. Zo moet er een server komen met de hardeschijven in raid en moet ik een tape streamer komen. Op dit moment maken we namelijk alleen maar backups naar disk.
Maar mocht het zover zijn, dan komt daar melding van.


Helaas toch niet helemaal. Gister weer een nieuw ip adres gekregen van Tweak. Nu zeiden ze wel dat ik deze dus echt houd!
hullepim
 


Keer terug naar Helpdesk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten