En de winnaars zijn......

Post hier al je vragen en ideeën over dit forum.

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

En de winnaars zijn......

Berichtdoor hullepim » 25 apr 2006, 08:46

Mensen,
De bakkies zijn verdeeld! De mogelijkheden waarmee ze te winnen waren zij bereikt. Het 1ste bakkie was voor degene die 100ste user werdt. De 2e voor de 1000ste post en de 3e was voor het logo dat gekozen werdt. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de 3e pas later werdt bedacht, en niet eens door ons zelf. Sterker nog, de winnaar heeft zelf bedacht om ook hier een bakkie voor beschikbaar te stellen. :D

De reden dat wij niet van te voren bekend hebben gemaakt waarmee ze te verdienen waren snap je misschien nu wel. En anders hierbij de uitleg. Als we het bekend hadden gemaakt dan was het te manipuleren door spook accounts aan te maken en posts te plaatsen die nergens op sloegen.

De winnaars :

1ste prijs : TD-DILE (100ste user)
2e prijs : Evert65 (1000ste post)
3e prijs : Tincu (gekozen logo)
De winnaars kunnen contact met mij opnemen via de mail op pim puntje hulleman apenkringel gmail puntje com

Als je dan je adres gegevens aan mij doormailt dan zorgen Thijs en ik ervoor dat de bakkies naar jullie toe komen. Uiteraard doen wij verder niets met je adres gegevens en worden ze na het verzenden van de bakkies direct weer verwijderd!

Een ieder bedankt voor het enthousiasme van de laatste weken!
Waarschijnlijk doen we binnen niet al te lange tijd weer een ronde waarmee er weer bakkies te winnen zijn, houd het forum dus in de gaten!

Groeten,
Pim en Thijs!
hullepim
 

Re: En de winnaars zijn......

Berichtdoor erik_ark » 25 apr 2006, 09:51

hullepim schreef:Mensen,
De bakkies zijn verdeeld! De mogelijkheden waarmee ze te winnen waren zij bereikt. Het 1ste bakkie was voor degene die 100ste user werdt. De 2e voor de 1000ste post en de 3e was voor het logo dat gekozen werdt. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de 3e pas later werdt bedacht, en niet eens door ons zelf. Sterker nog, de winnaar heeft zelf bedacht om ook hier een bakkie voor beschikbaar te stellen. :D

De reden dat wij niet van te voren bekend hebben gemaakt waarmee ze te verdienen waren snap je misschien nu wel. En anders hierbij de uitleg. Als we het bekend hadden gemaakt dan was het te manipuleren door spook accounts aan te maken en posts te plaatsen die nergens op sloegen.

De winnaars :

1ste prijs : TD-DILE (100ste user)
2e prijs : Evert65 (1000ste post)
3e prijs : Tincu (gekozen logo)
De winnaars kunnen contact met mij opnemen via de mail op pim puntje hulleman apenkringel gmail puntje com

Als je dan je adres gegevens aan mij doormailt dan zorgen Thijs en ik ervoor dat de bakkies naar jullie toe komen. Uiteraard doen wij verder niets met je adres gegevens en worden ze na het verzenden van de bakkies direct weer verwijderd!

Een ieder bedankt voor het enthousiasme van de laatste weken!
Waarschijnlijk doen we binnen niet al te lange tijd weer een ronde waarmee er weer bakkies te winnen zijn, houd het forum dus in de gaten!

Groeten,
Pim en Thijs!


Gefeliciteerd mensen :D .

Ik had al wel zo'n vermoeden dat het om de 100ste user en de 1000ste post ging, en toen later dat logo er bij kwam was mij het al wel duidelijk waar die 3e dan heen zou gaan :wink: .
Avatar gebruiker
erik_ark
Moderator
Moderator
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 27 jan 2005, 16:57
Woonplaats: Deventer

Re: En de winnaars zijn......

Berichtdoor Tincu » 25 apr 2006, 09:53

Joepie de poepie! Ik heb een bakkie gewonnen!! :D (Het is toch niet de wasbak he??)

hullepim schreef:Sterker nog, de winnaar heeft zelf bedacht om ook hier een bakkie voor beschikbaar te stellen. :D

Heb ik dat ergens geopperd? Ik kan het me niet herinneren, nou is mijn geheugen niet zo heel erg best, maar ik kan het ook nergens weer vinden.

Pm volgd.
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Berichtdoor Ernst » 25 apr 2006, 18:12

Alle winaars van harte :D :D :D
Ik ben wel nieuwsgierig wat voor bakjes er gewonnen zijn
En belangrijker nog.... wie ze beschikbaar gesteld heeft..
Diegene verdient het om eens in het zonnetje gezet te worden

m vr gr Ernst
Avatar gebruiker
Ernst
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: 08 feb 2005, 00:06
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor Snowman » 25 apr 2006, 20:18

Allemaal van harte met jullie gewonnen prijs.
Groet Eric :wink:
Snowman
 

Berichtdoor Snowman » 25 apr 2006, 20:20

Allemaal van harte met jullie gewonnen prijs.
Groet Eric :wink:
Snowman
 

Berichtdoor PUMA » 26 apr 2006, 19:48

Aan allen die wat hebben gewonnen. . .

VAN HARTE !
HomePage ; Foto-Albums
Mobiel : DANITA 440 , MIDLAND CTE-747 , SIRTEL S9+ (Dagelijks door Zeeland - CH 24)
Avatar gebruiker
PUMA
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 513
Geregistreerd: 02 maart 2006, 22:41
Woonplaats: Hulst - Zeeuws Vlaanderen

Berichtdoor hullepim » 30 apr 2006, 20:17

Helaas heb ik alleen van Tincu haar gegevens gekregen.
TD-DILE is geen probleem, zodra we daar weer zijn neem ik het bakkie mee. Het is overigens Dennis van Dile, niet Dirk of Leni.
Mocht er op het 3e bakkie geen aanspraak worden gemaakt, dan gaat hij weer in de verloting. Tincu, jouw bakkie komt waarschijnlijk deze week jouw kant uit!
hullepim
 

Berichtdoor Ernst » 30 apr 2006, 21:19

Hoi

Als je bij Dirk, Leni en Denneis bent
Doe ze ook maar de groetjes van Ernst

M vr gr Ernst
Avatar gebruiker
Ernst
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1733
Geregistreerd: 08 feb 2005, 00:06
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor Tincu » 01 mei 2006, 17:51

Doe ze de groeten van het hele CB Forum! Mede dankzij hen wordt het forum mogelijk gemaakt :D
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Berichtdoor hullepim » 30 mei 2006, 08:30

Ik heb helaas van de 1000ste poster nog geen reactie gehad (2e bakkie).
Als ik vrijdag nog geen reactie heb gehad dan gaat hij weer in de verloting. Thijs en ik gaan wat bedenken waarmee hij dan te winnen is. Uitgesloten zijn alleen Tincu en TD-Dile, die hebben er tenslotte al 1 gewonnen. Waarschijnlijk gaan Thijs en ik binnenkort weer een bakkie / bakkies verloten, houd dus het forum in de gaten.
Tincu, thijs gaat jouw bakkie van de week op de post doen!
hullepim
 

Re:

Berichtdoor erik_ark » 30 mei 2006, 09:07

hullepim schreef:Ik heb helaas van de 1000ste poster nog geen reactie gehad (2e bakkie).
Als ik vrijdag nog geen reactie heb gehad dan gaat hij weer in de verloting. Thijs en ik gaan wat bedenken waarmee hij dan te winnen is. Uitgesloten zijn alleen Tincu en TD-Dile, die hebben er tenslotte al 1 gewonnen. Waarschijnlijk gaan Thijs en ik binnenkort weer een bakkie / bakkies verloten, houd dus het forum in de gaten.
Tincu, thijs gaat jouw bakkie van de week op de post doen!


Wie was die 1000ste poster ook al weer?

//edit

Heb het al gevonden:

Evert65 (1000ste post)

hullepim schreef:Waarschijnlijk gaan Thijs en ik binnenkort weer een bakkie / bakkies verloten, houd dus het forum in de gaten.


Dat klinkt goed :D
19DD012
Avatar gebruiker
erik_ark
Moderator
Moderator
 
Berichten: 955
Geregistreerd: 27 jan 2005, 16:57
Woonplaats: Deventer

Re:

Berichtdoor Tincu » 30 mei 2006, 14:58

hullepim schreef:Tincu, thijs gaat jouw bakkie van de week op de post doen!

Zou leuk zijn als het bakkie op donderdag, vrijdag of zaterdag bij me wordt aangeboden door de TPG, dan is Wibo namelijk alleen thuis en die weet nog van niks :mrgreen:
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland

Berichtdoor Thijs » 30 mei 2006, 21:01

Komt goed! :wink:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor hullepim » 02 jun 2006, 11:02

Helaas heb ik van de 1000ste user geen reactie gehad......
Zijn bakkie gaat dus weer in de verloting!
Thijs en ik moeten alleen nog even bedenken waarmee je hem kan winnen. :D
hullepim
 

Volgende

Keer terug naar Helpdesk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten