Zie ook 'Hoe kwam jij op dit forum terecht'

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Zie ook 'Hoe kwam jij op dit forum terecht'

Berichtdoor Honderdelf111 » 12 feb 2014, 13:27

Hallo CB'ers,
Heb heden ook al een voorstelling gegeven op 'Hoe kwam jij op dit forum terecht'
Ben van het type 'eerst doen en dan lezen'
Ik ben van 1953, ergens in 1965 gestart met een handsetje te Rotterdam, heeft een jaar of 4 geduurd.
Opnieuw gestart in 1979 vanuit Dordrecht, met een Majoor 3000 en een Shakespeare 1/2golf en later een President Grant (AM/25W.) met een Avanti 7/8 golf antenne!
Door meer vrije tijd, begint het 27MC virus weer te groeien en ben nu even de kat uit de boom aan het kijken.
Zit nog steeds in Dordrecht, alhoewel ik zelf een voeding voor de bak gebouwd heb, maar op de manier waarop de Jostiband de kleurtjes volgt, heb ik geen technische achtergrond.
Ben benieuwd of er in de omgeving van Dordt nog wat getokkeld wordt?
Zag dat bij mijn profiel ook Dordrecht niet ingevuld staat, moet nog wel gebeuren. eigenlijk is het wel leuk als bij elk lid te zien is van welke plaats of omgeving hij/zij komt.
Groetjes Jan uit Dordrecht
Honderdelf111
 

Re: Zie ook 'Hoe kwam jij op dit forum terecht'

Berichtdoor peter stardust » 12 feb 2014, 14:25

ook ik ben gestart met een handsetje in rotterdam zo ongeveer in 1968 wat later met een robijn en big boomer tot 1979 en dat alles onder de naam van mercedes alles via een 3 el beam vanuit Rotterdam noord.[ nee niet van de auto's maar van de griekse godinnen ]. na 1984 in zeeuws vlaanderen , tot heden.
Avatar gebruiker
peter stardust
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 824
Geregistreerd: 02 apr 2010, 18:02

Re: Zie ook 'Hoe kwam jij op dit forum terecht'

Berichtdoor pdj10 » 12 feb 2014, 15:01

Welkom :wink:
pdj10
Niet meer weg te krijgen
Niet meer weg te krijgen
 
Berichten: 58
Geregistreerd: 30 jan 2009, 14:19
Woonplaats: Zuid Limburg


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 88 gasten