Kratjuh stelt zich voor

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

Kratjuh stelt zich voor

Berichtdoor Kratjuh » 27 feb 2012, 16:44

Hallo allen,

Na een paar topics bekeken te hebben besloot ik mij ook maar even te registeren. ;)
Mijn naam is Floris, bijna 32 jaar oud en ben zo'n 20 jaar (met korte pauzes) actief op de 27mc, voornamelijk met vossen. Het vossen deed ik vroeger met vrienden die over rijbewijs beschikten, even later ook met mijn vader als chauffeur. Sindsdien altijd met dezelfde bak gevost: De Midland Alan 48 plus. Heerlijk zware gain. 8)
Toen zelfs nog een paar keer op de fiets en scooter gevost in mijn oude woonplaats Mijdrecht... :oops:

Ik ben ook al zo'n 14 jaar zendamateur (destijds C-licentie). Ik probeer al een tijdje morse te leren en ondanks dat het alfabet er goed in zit, heb ik nog niet de tijd kunnen vinden om de snelheid omhoog te gooien.
Ondanks de leuke kanten van de amateurbanden vind ik de 27mc nog altijd even interessant als 20 jaar geleden. Qua activiteit in de ether is er wel een en ander veranderd blijkbaar.. :mrgreen:
Ik woon in Nieuwkoop en zet sinds een aantal maanden een aantal keer per maand mijn Santiago 1200 op de auto tijdens woon/werk verkeer naar Amsterdam Zuidoost, maar heb nog geen gesprekken gevoerd. Wie weet kom ik via dit forum wat mensen tegen met wie ik eens een babbeltje kan maken in mijn regio.

Wanneer het weer iets warmer wordt buiten, wil ik mijn vertrouwde Antron 99 weer plaatsen (dezelfde die ik zo'n 15 jaar geleden kocht) om zo ook vanuit huis weer lekker radioactief te worden.

Ik denk dat jullie een aardig idee hebben wie ik ben, anders staat vragen vrij. ;)

Groeten en tot horens,
Kratjuh
Kratjuh
 

Re: Kratjuh stelt zich voor

Berichtdoor taxie » 27 feb 2012, 18:52

Kratjuh de gekste ! ! ! Welkom
taxie
 

Re: Kratjuh stelt zich voor

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 27 feb 2012, 23:05

Welkom op het CB forum.
Avatar gebruiker