Kratjuh stelt zich voor

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

Kratjuh stelt zich voor

Berichtdoor Kratjuh » 27 feb 2012, 16:44

Hallo allen,

Na een paar topics bekeken te hebben besloot ik mij ook maar even te registeren. ;)
Mijn naam is Floris, bijna 32 jaar oud en ben zo'n 20 jaar (met korte pauzes) actief op de 27mc, voornamelijk met vossen. Het vossen deed ik vroeger met vrienden die over rijbewijs beschikten, even later ook met mijn vader als chauffeur. Sindsdien altijd met dezelfde bak gevost: De Midland Alan 48 plus. Heerlijk zware gain. 8)
Toen zelfs nog een paar keer op de fiets en scooter gevost in mijn oude woonplaats Mijdrecht... :oops:

Ik ben ook al zo'n 14 jaar zendamateur (destijds C-licentie). Ik probeer al een tijdje morse te leren en ondanks dat het alfabet er goed in zit, heb ik nog niet de tijd kunnen vinden om de snelheid omhoog te gooien.
Ondanks de leuke kanten van de amateurbanden vind ik de 27mc nog altijd even interessant als 20 jaar geleden. Qua activiteit in de ether is er wel een en ander veranderd blijkbaar.. :mrgreen:
Ik woon in Nieuwkoop en zet sinds een aantal maanden een aantal keer per maand mijn Santiago 1200 op de auto tijdens woon/werk verkeer naar Amsterdam Zuidoost, maar heb nog geen gesprekken gevoerd. Wie weet kom ik via dit forum wat mensen tegen met wie ik eens een babbeltje kan maken in mijn regio.

Wanneer het weer iets warmer wordt buiten, wil ik mijn vertrouwde Antron 99 weer plaatsen (dezelfde die ik zo'n 15 jaar geleden kocht) om zo ook vanuit huis weer lekker radioactief te worden.

Ik denk dat jullie een aardig idee hebben wie ik ben, anders staat vragen vrij. ;)

Groeten en tot horens,
Kratjuh
Kratjuh
 

Re: Kratjuh stelt zich voor

Berichtdoor taxie » 27 feb 2012, 18:52

Kratjuh de gekste ! ! ! Welkom
taxie
 

Re: Kratjuh stelt zich voor

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 27 feb 2012, 23:05

Welkom op het CB forum.
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Re: Kratjuh stelt zich voor

Berichtdoor pdj10 » 28 feb 2012, 12:14

Welkom :wink:
pdj10
 

Re: Kratjuh stelt zich voor

Berichtdoor plientjebr » 28 feb 2012, 12:23

WELKOM :)
Avatar gebruiker
plientjebr
Compleet los geslagen!!!
Compleet los geslagen!!!
 
Berichten: 2433
Geregistreerd: 25 nov 2011, 22:15
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Kratjuh stelt zich voor

Berichtdoor rob kenwood » 29 feb 2012, 13:29

welkom op het forum! bekende van klaas? hoor je wel een keer roepen hier in de regio!
rob kenwood
 

Re: Kratjuh stelt zich voor

Berichtdoor Kratjuh » 01 maart 2012, 11:53

Ik ken geen Klaas vrees ik. Welk(e) kanaal/kanalen zitten ze in onze regio? ;)
Kratjuh
 

Re: Kratjuh stelt zich voor

Berichtdoor Remco Rozenburg » 01 maart 2012, 13:08

Welkom! Volgens mij hebben we elkaar wel eens gesproken in de nachtelijke uurtjes, maar ik kan me vergissen ;)
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Re: Kratjuh stelt zich voor

Berichtdoor Kratjuh » 01 maart 2012, 13:50

Dat moet dan wel een tijdje geleden zijn vrees ik, Remco.. Denk dat je toch iemand anders hebt gesproken. ;)
Kratjuh
 

Re: Kratjuh stelt zich voor

Berichtdoor rob kenwood » 02 maart 2012, 14:26

Kratjuh schreef:Ik ken geen Klaas vrees ik. Welk(e) kanaal/kanalen zitten ze in onze regio? ;)



de klaas die ik bedoel zit op op het forum hierzo,is ook radioamateur en is bijna je buurman hahaahha! heb geen idee op wat voor kanaal ze tegenwoordig zitten! kom nl nooit op de gewone 40 kanalen uit! ( bijna nooit ) maar toender tijd zaten ze op kanaal 36 fm.
rob kenwood
 

Re: Kratjuh stelt zich voor

Berichtdoor Hét Drentse Station » 02 maart 2012, 14:59

welkom.
Hét Drentse Station
 


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten