Hallo mede CB fanaten

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

Hallo mede CB fanaten

Berichtdoor Adjeford » 28 sep 2011, 21:20

Hoi , mijn naam is Ad , op de 27 mc noemde ik mezelf Alfa Delta , lekker origineel , maar wel functioneel .
Oorspronkelijk kom ik uit breda , ik ben een jaar of 30 geleden in aanraking gekomen met het CB virus door een buurjongen / vriend die een Major basisbak (22 kanalen) won met een prijsvraag in een toen bekend muziekblad , me broer en ik kochten toen een audio sonic bakje met een astronaut antenne van iemand die op een flat woonde , in het begin is het leuk om met mensen in de directe omgeving te kletsen , maar op een gegeven moment hoor je iemand die aan de andere kant van breda zit , maar je kan m geen antwoord geven , een basisantenne was de oplossing , toen ik op mezelf ging wonen ging ik los , een Galaxy saturn basisbak , een simpele antenne GPA 1/2 golf , maar zónder kachel wel zowat de halve wereld gesproken , een Superstar 3900 F als mobiele bak , qua kanalen kon ik toch niet achterblijven hee :) op verschillende rommel / snuffelmarkten het een en ander aan 22 kanalenspul , swr meters en wat transistor lineairs waarvan de werking altijd een duister geheim zal blijven , gevonden , waardoor me 27 MC verzameling het formaat van een flinke kruiwagen vol materiaal is geworden , het is zonde om weg te gooien , ik ga in de toekomst eens kijken of ik er een hobbyist blij mee kan maken .
Mijn droom is nog eens een Galaxy 1000 lineair te koppelen aan me Galaxy saturn , en dan een shakespeare 1/1 golf antenne aan de gevel , om me her en der te laten horen , al of niet met gereduceerd vermogen .
Ik woon nu in rozenburg , heb een prima baan sinds 2 jaren , daarvoor heb ik dik 24 jaar in een vrachtauto garage gewerkt , ik ben in de tussentijd ook nog getrouwd met een schat van een vrouw die me CB hobby zo maar ZOZO vind :o) :lol:
Adjeford
 

Re: Hallo mede CB fanaten

Berichtdoor Abt » 28 sep 2011, 21:26

Welkom Ad!

Ieder z'n hobby :P
Laatst bijgewerkt door Abt op 28 sep 2011, 21:45, in totaal 1 keer bewerkt.
Abt
 

Re: Hallo mede CB fanaten

Berichtdoor Marco_RotterdamseVos » 28 sep 2011, 21:41

Welkom !
Marco_RotterdamseVos
 

Re: Hallo mede CB fanaten

Berichtdoor Remco Rozenburg » 28 sep 2011, 21:45

Huh Rozenburg? Welkom hier Ad, wellicht spreken we elkaar wel eens, Rozenburg is niet zo groot ;)
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Re: Hallo mede CB fanaten

Berichtdoor Thijs » 28 sep 2011, 21:49

Ah! ik zie dat het gelukt is Ad Welkom
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4481
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re: Hallo mede CB fanaten

Berichtdoor 19-AT-068 Frank » 28 sep 2011, 21:58

Welkom Ad op het CB forum.
Avatar gebruiker
19-AT-068 Frank
Moderator
Moderator
 
Berichten: 4954
Geregistreerd: 18 dec 2006, 21:03
Woonplaats: Enschede/JO32KF

Re: Hallo mede CB fanaten

Berichtdoor Hét Drentse Station » 29 sep 2011, 08:01

Welkom.
Hét Drentse Station
 

Re: Hallo mede CB fanaten

Berichtdoor pdj10 » 29 sep 2011, 10:57

Welkom :wink:
pdj10
 

Re: Hallo mede CB fanaten

Berichtdoor rob kenwood » 30 sep 2011, 20:31

welkom ad
rob kenwood
 

Re: Hallo mede CB fanaten

Berichtdoor Bolle1961 » 02 okt 2011, 15:57

Hoi welkom, zag dat ik me nog niet had voorgesteld. vandaag dus ook maar ff gedaan, en ik kom ook uit Rozenburg
Bolle1961
 


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten

cron