Taxie23

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Taxie23

Berichtdoor taxie23 » 26 aug 2007, 20:57

Het is er nu dan toch van gekomen. Na vele jaren swoegen met een p.c. ben ik nu weer terug bij een van mijn ouwe liefde's het bakkie. Een paar weken geleden liep ik op de oldtimerbeurs in groesbeek en mijn oog viel op een 27mc bakje die ik kocht voor 10 euro's. Eenmaal thuis kwam ik er achter dat de mike ontbrak. Maar de kiem was gelegd. Ik wil weer op de 27Mc band. Dus heel logisch koop ik eerst een voorversterkte mike een turner 3 plus B, toen een voeding van 2.5 ampere en dan ga ik over tot de aankoop van een thuisbak; een alan/midland 87. Ik heb dan wel twee bakken maar nog geen antenne. Via Marktplaats koop ik in mijn stad een dv 27 waarvan later bleek dat het voetje kapot was. de verkoper teruggebeld maar niet echt een oplossing gekregen.De dv27 werkt nu, een gat in mijn golf geboord en een gaatje in de dv 27 het werkt .Dus ik kan mobiel tokkellen. Ik wacht nu op mijn zwager die zeer binnenkort gaat verhuizen, dan mag ik zijn al jaren in onbruik zijnde thuisbasis halve golf antenne van het dak halen. en die kan dan bij mij op de achtergevel.

Kan iemand mij info geven op de volgende vragen:
Wat is de realistic trc2005 voor een bak kwa prestatie? hij hangt bij mij in de auto als koffieleuterbakje.
De ALAN /MIDLAND 87 wat kan ik daar van verwachten? kunnnen jullie mij adviesen geven over gebruik en prestaties van het materiaal.
Met dank
Taxie23
taxie@hccnet.nl
taxie23
 

Berichtdoor Thijs » 26 aug 2007, 22:08

Stel je vragen even in het juiste forum gedeelte dan houden we het overzichtelijk.


En eh welkom!
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor lama » 29 aug 2007, 06:59

welkom,

have fun and enjoy you at this forum.

greetz raymond
lama
Doorzetter
Doorzetter
 
Berichten: 34
Geregistreerd: 08 aug 2007, 14:24
Woonplaats: den helder


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 80 gasten