nieuw forumlid

Leuk voor iedereen om je hier even voor te stellen!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

nieuw forumlid

Berichtdoor amphicar » 24 apr 2018, 20:53

Hoi ik ben Peter en woon in Bergen op Zoom .
Ik ben na jaren weer gestart met de hobby maar tot mijn grote spijt weinig mensen [ geen] in Bergen op Zoom te vinden.
Alleen maar wat bedrijven op het industrie terrein en als je dan op dat kanaal eruit komt zijn ze niet blij [ net of het hun eigendom is]
Ik ben half de jaren 70 begonnen op mijn 14e met een 22 kan am bakje begonnen [ mocht niet ,maakte het nog leuker]
Toen na een paar vanwege de toch hoge boetes maar gestopt . daarna kwam de 22 kanalen .500 watt periode vergunning gekocht en ja het was zo druk dat je er de straat net mee uit kon komen.

Ik zoek toch mensen hier uit de buurt [Bergen op Zoom Halsteren ] om weer eens te kijken of er een weer een beetje werkt kan worden op de 27mc.
Vorige week 2 x verbinding gehad buiten de stad Roosendaal en Rilland Bath beide ca 10km ver met 4 watt midlandje .
heb de afgelopen week nog een JFK president gevonden bij iemand in zijn schuur [ top 120 kan 10 watt] en deze even wat op geknapt .Doet het weer met nieuwe mike erop.
Ik wacht even af of er forum leden zijn uit mijn buurt en dan kunnen we misschien wel even contacten over the air.

Dat was hem tot horens :D
amphicar
Nieuw Lid
Nieuw Lid
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 24 apr 2018, 00:03

Re: nieuw forumlid

Berichtdoor pdj10 » 25 apr 2018, 10:48

Welkom :wink:
pdj10
Niet meer weg te krijgen
Niet meer weg te krijgen
 
Berichten: 58
Geregistreerd: 30 jan 2009, 14:19
Woonplaats: Zuid Limburg


Keer terug naar Stel je even voor

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten