Wie kent de LB 3 transverter

Voor alle overige apparatuur

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Wie kent de LB 3 transverter

Berichtdoor 14 WAC 001 » 20 sep 2014, 09:42

Hallo allemaal

wie heeft er wel eens gehoord van een LB 3 Transverter van elctronic sytems, ik ben eigelijk op zoek ook voor het schema.
Ik heb er zelf namelijk een , en die is gekoppelt aan een Galaxy Saturn en als ik mobiel zit dan koppel ik hem aan de superstar 3900 HEPF.
De ant die ik hier voor gebruik is een DV 27 en deze is 2 meter en 20 cm lang.
wel leuk als je dan in de auto zit dan kan je gezellig mee luisteren naar de radioamateurs.
Als je zou willen zenden dan zou ik een zigma 40 meter ant nemen, het leuken van dit apperaat is je kan het in je auto kwijt maar je kan het ook thuis gebruiken, gewoon een een op negen ballon een draad van 22 meter er aan hangen en je kan mee luisteren op de amateur banden.
Dus mocht iemand een schema hier van hebben dan hoor ik het graag, alvast bedankt

Met vr.gr. 14WAC001 Ludo
14 WAC 001
 

Re: Wie kent de LB 3 transverter

Berichtdoor 19RE000 » 20 sep 2014, 10:03

14 WAC 001 schreef:Hallo allemaal

wie heeft er wel eens gehoord van een LB 3 Transverter van elctronic sytems, ik ben eigelijk op zoek ook voor het schema.
Ik heb er zelf namelijk een , en die is gekoppelt aan een Galaxy Saturn en als ik mobiel zit dan koppel ik hem aan de superstar 3900 HEPF.
De ant die ik hier voor gebruik is een DV 27 en deze is 2 meter en 20 cm lang.
wel leuk als je dan in de auto zit dan kan je gezellig mee luisteren naar de radioamateurs.
Als je zou willen zenden dan zou ik een zigma 40 meter ant nemen, het leuken van dit apperaat is je kan het in je auto kwijt maar je kan het ook thuis gebruiken, gewoon een een op negen ballon een draad van 22 meter er aan hangen en je kan mee luisteren op de amateur banden.
Dus mocht iemand een schema hier van hebben dan hoor ik het graag, alvast bedankt

Met vr.gr. 14WAC001 Ludo



Hallo Ludo,

Veel plezier met het schema.
Dit was de tweede link op Google.
http://snoopy.tippete.net/~ik5pvx/Elect ... Hz_sch.pdf
19RE000
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 765
Geregistreerd: 09 maart 2010, 16:18
Woonplaats: Fietsenstalling van Den Haag

Re: Wie kent de LB 3 transverter

Berichtdoor 14 WAC 001 » 20 sep 2014, 20:22

Bedankt voor de moeite en het meedenken en je snelle reactie

garoeten Ludo.
14 WAC 001
 

Re: Wie kent de LB 3 transverter

Berichtdoor 19RF675 » 16 okt 2014, 11:26

zoek dit schema ook, bovengenoemde schema is helaas niet de goeie, die is voor de tr 50, en niet voor de lb-3
maar niet temin..bedankt

`73
19RF675 Koos
19RF675
 


Keer terug naar Diversen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten