Voorversterkte Handmike

Voor alle overige apparatuur

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Voorversterkte Handmike

Berichtdoor Bimmer » 09 jan 2007, 20:33

Omdat ik niet zo'n harde prater ben ben ik op zoek naar een voorversterkte handmike voor in de auto. Als er lichte echo in zou zitten zou dat helemaal mooi meegenomen zijn.

Ik zat al te denken aan iets van Astatic, maar nu weet ik niet of deze mikes goed werken op een President Wilson en of ze uberhaupt goed zijn?

Wie kan me er wat meer over vertellen?...
Bimmer
 

Berichtdoor hullepim » 09 jan 2007, 20:52

thijs kan je zeker hier meer over vertellen. Die heeft er namelijk zelf 1
hullepim
 

Berichtdoor Thijs » 09 jan 2007, 21:05

Top combinatie Astatic en de in iedergeval de president lincoln. Lekker van voormaat en lekker in de hand (wel wat licht) ik vind het fijne mikes.

Maar ik heb nog even op de site van Astatic gekeken en die hebben geen model met echo.

Kijk eens op neuner.de misschien dat zij nog een sadelta handmike met echo hebben. IK heb geen ervaring met hun handmikes maar hun tafelmikes zijn best goed. Sadelta is niet meer ik zag een tijdje terug dat neuner er nog een paar had
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Bimmer » 10 jan 2007, 01:51

Welk model Astatic heb je dan?

Ik heb gezien dat het voornamelijk noise cancelling mikes zijn maar zijn er dan nog meer verschillen tussen de diverse soorten?

De Road devil is de duurste in het assortiment, wat heeft deze dan wat de andere modellen niet hebben? Ik kan er maar vrij weinig info over vinden.

Verder heb ik ook nog gekeken naar die Sadelta mikes, die zien er ook wel leuk uit maar zou geen idee hebben waar die tekoop zijn...
Bimmer
 

Berichtdoor Thijs » 10 jan 2007, 05:41

Ik denk dat de enigste manier om nog aan een sadelta te komen is om hem bij neuner.de in duitsland te bestellen.

Volgens mij is de road devil de enigste power mike die ze nog voeren naast de D104 wat een model is wat al een tijd mee gaat.

Zelf heb ik een Astatic 636L maar die is niet voorversterkt. Volgens mij zit zijn dit de enigste 3 in nl leverbare modellen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Bimmer » 10 jan 2007, 20:01

Ben zojuist naar Avera gereden in Etten-Leur en heb daar de MAAS KM 3000 meegenomen. Zelfde uiterlijk als de Astatic serie (druppelvormig) is voorversterkt en heeft ( :lol: ) echo erop zitten. Verder maakt de lange spiraal kabel het allemaal nog iets leuker...
Bimmer
 


Keer terug naar Diversen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 18 gasten

cron