linear

Met hoeveel watt sta jij rond te vonken?

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Re: linear

Berichtdoor mister x » 29 apr 2010, 19:55

hallo ernst


ik woon in zuid- limburg. dat is dus ander andere kant van het land.


dat is dus moeilijk




mgr mister x
mister x
 

Re: linear

Berichtdoor mister x » 29 apr 2010, 20:10

hallo
19 AT o68 frank .ja ik hebt geen auto en dan word het toch moeilijk. wat betreft HAJA ELECTRONIC,S .in berg en terblijt ja daar ben ik wel vaker geweest maar die heeft niet veel en is niet erg klant vriendelijk daarbij is hij erg duur en is totaal niet bereid om iets te bestellen als dat hij niet in voorraad heeft en geeft ook weinig of geen inlichtingen.op een antenne is hij vaak dertig euro duurder dan erlders.en van antennes heeft hij maar alleen SIREO
en verder niets.heel vroeger had die veel maar nu niet meer .weet ook vaak niet wat hij verkoopt.ik hebt een paar maal wat gekocht .en toen betrof het een lege kast.die vol moest zijn .oke ik hebt mijn geld wel retour gekregen.maar ik moet er toch wel weer heen om het retour te brengen.hij kijk niet na wat hij inruilt of verkoopt.maar zegt dan van niets te weten.dus daar kopen is voor mijn succes .mister x
mister x
 

Re: linear

Berichtdoor Marco_RotterdamseVos » 30 apr 2010, 10:11

Kijk dan eens op www.dile.nl
Heeft alles wat je wilt hebben en het wordt nog thuisbezorgd ook voor je
Marco_RotterdamseVos
 

Re: linear

Berichtdoor Turfsteker 19MTS001 » 01 jun 2010, 12:17

ik las nog even dit topic. als het nog niet heel is zou je ook met iemand hier kunnen overleggen dat je de lineair opstuurt. dat ze hem nakijken en naar je terug sturen.this maar een idee?
Turfsteker 19MTS001
 

Vorige

Keer terug naar Linears

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten