zetagi b501p

Met hoeveel watt sta jij rond te vonken?

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

zetagi b501p

Berichtdoor andre was » 12 feb 2009, 22:44

Hallo

Hoe zit het met de insturing van deze lineair zetagi b501p?Dus bij welke stand van de schakelaar mag je dus hoeveel watt insturen.Ik heb nml gehoord dat je op stand 6 geen 10 watt in mag sturen!!Of heeft er misschien iemand een schema of gebruiksaanwijzig liggen?Is het ook mogelijk om de standen schakelaar uit te bouwen en eventueel de kabels hiervan te verlengen zodat ik de kachel weg kan bouwen maar toch de standen schakelaar kan blijven gebruiken?

Mvg André
andre was
 

Re: zetagi b501p

Berichtdoor groene seat » 12 feb 2009, 23:24

1 tot 10 watt fm/am
1 tot 20 watt ssb

Op elke stand van de schakelaar. Er is een remote jack te krijgen voor de lineair om hem aan en uit te schakelen
Let je wel goed op waar je hem weg douwt hij kan er heet worden en de bekabeling ook (spreek uit ervaring heb hem zelf ook)
groene seat
 

Re: zetagi b501p

Berichtdoor -Mark- » 13 feb 2009, 22:49

onderop de lineair staat een sticker, op stand 6 (maximaal) is een maximale aansturing van 6W aanbevolen.

de swr mag niet verder staan dan 1:2

schade aan de transistors door bovengenoemde zaken vallen niet onder de garantie

that's what they say :D
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Re: zetagi b501p

Berichtdoor groene seat » 15 feb 2009, 13:34

heb bij de mijne gekeken er staat geen sticker op. maar volgens zetagi kan er 10 watt door heen
Maar ik zou wel aan de veillige kant gaan zitten. Ik stuur de mijne aan met 4,5 watt fm en krijg er 235Watt uit :lol:
groene seat
 


Keer terug naar Linears

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 76 gasten