rm kl500

Met hoeveel watt sta jij rond te vonken?

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

rm kl500

Berichtdoor zwarte draak en lady » 06 feb 2008, 21:43

ja ik heb eens een probleem :wink: of toch niet iemand info
bij moduleren gaat de led tx branden.....en als ik de mike loslaat uit best logisch maat dit doet ie alleen als ie koud is .....als ie nou warm is zoals bij vos staan blijft ie zwak branden als er niet wordt gemoduleerd .....te warm kan ie niet worden......er zitten 4 koelers op en de swr is op vol ver mogen 1 op 1,5 dus ook niet dat je zegt probleem .....maar zijn er meer met deze ervaring.........hij blijft nu nog keurig zijn vermogen dr uit gooien dus druk maken doe ik me er niet over maar tis toch een vraag :D :wink: :?:
zwarte draak en lady
 

Re: rm kl500

Berichtdoor Remco S » 09 feb 2008, 12:23

mijne doet exact hetzelfde :wink:

ik zie je volgende week zaterdag als je weer de ssva gaat rijden (ben alleen wat later)
Remco S
 

Re: rm kl500

Berichtdoor zwarte draak en lady » 09 feb 2008, 12:57

ja see you next week 8) en nu een update.......nu heb ik er aansluit stekkers van een sub eraan zitten het 2de setje kan 50 ampere continu hebben .....en nu weer krijg ik het voor elkaar..........ik ga over op ceramische kroon stenen want dit is niets ......en van de stekkers heb me geld terug gekregen ...toch nog 14,95 maar goed voor diegene die nieuwsgierig is geworden ........

Afbeelding
zwarte draak en lady
 

Re: rm kl500

Berichtdoor tjebbe » 09 feb 2008, 13:11

je mag je nagels ook wel eens schoon maken :wink:

maar die standaard draden ( de rode en zwarte ) zijn ( vind ik ) veels te dun.
heb bij mezelf echt dikke draden er op gesoldeerd en het verschil is echt ! merkbaar.
meer Vermogen kwam er uit. dus ik kon minder insturen. en SWR stond beter bijna op 1:1
en ik werkte met een voeding en die werd veel minder warm.

En dan heb je ook geen last van draden / kroon stenen die weg schroeien.


maar op jou vraag over dat ledje dat blijft haken, kan ik geen antwoord geven.

Tjebbe
De beste versterker is een goede (richt)Antenne ! /-[]-/--/----/-----/ LFA
als de buren nog met je spreken, is je antenne te klein !
Avatar gebruiker
tjebbe
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1552
Geregistreerd: 05 dec 2007, 23:03
Woonplaats: Fryslan

Re: rm kl500

Berichtdoor zwarte draak en lady » 09 feb 2008, 13:41

hey dimmen hey ben ook maar een automonteurtje en sleutel graag :wink: :D

zullen we het zo zeggen alles is aangesloten zoals rm vermeld aarde zo kort mogelijk aan het carroserie + kabel niet langer dan 2,5 meter > 3 meter max .....en tuurlijk aan 1 stuk is altijd beter maar de stekkers zater ertussen omdat het redelijk diefstal gevoelig is en ik het er zo uit kan pakken.......maar goed .... ben inmiddels voor zien van een aardlek schakelaar .........want stom genoeg hij komt niet over 36 ampere heen ......
zwarte draak en lady
 

Re: rm kl500

Berichtdoor 19DT2120 » 10 feb 2008, 13:52

Hier kan je nog ee mooie oplossing vinden voor de voeding van Amp's :http://www.powerwerx.com/.

Nee ik heb geen aandelen in powerpole stufffff
>Let's go digital<
JS8call JT65
WSPR ROS PSK
Etc . RIP FT8
Avatar gebruiker
19DT2120
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1706
Geregistreerd: 25 sep 2006, 15:31
Woonplaats: Eibertjesdarp

Re: rm kl500

Berichtdoor groene seat » 10 feb 2008, 17:20

vind de draden evengoed nog erg dun 8)

gebruik zelf 2 keer zo dik naar de lineair toe en de zelfde dikte naar binnen toe en zo kort mogelijk aarde bij mij was de srw ook al redelijk oke :mrgreen: wordt ook niet meer zo erg heet! Het stoorde tevens ook niet meer bij mij in de auto
groene seat
 


Keer terug naar Linears

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 77 gasten