Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Overzicht van DX rondes in binnen- en buitenland

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Edje555 » 07 maart 2010, 13:08

Hallo ik was even nieuwschierig of er al leden zijn van de Whisky Oscarclub die hun certificaat hebben ontvangen van het 30jarige bestaan dat op Zondag 27 December 2009 werd gehouden op 27.805 en waneer iemand zich inmelden bij de rondeleiders dat je genoteerd werd en dan een certificaat van het 30jarige bestaan Whisky Oscar Club toegestuurd zou krijgen.
Nu heb ik plus-minus 6weken geleden gemaild aan het bestuurslid en kreeg de medeling dat het nog 2weekjes zou duren ,maar dat is nu al 5weken geleden en ik heb het Certificaat nog steeds niet ontvangen.
Ook niet leden konden dit Certificaat ontvangen als zijn via E-mail hun adres gegevens achterlieten en zich hadden ingemeld op de ronde van 27 December 2009 en in het logboek voorkwamen van de rondeleiders.
Nu is het bijna 3maanden geleden dat dit 30jarige bestaan van de Whiskey Oscar is gevierd maar tot op heden heb ik nog steeds geen certificaat gezien terwijl ik mij netjes had ingemeld op de ronde van 27 December 2009 en ook via mail mijn adres gegevens achter heb gelaten , ik ben immers zelfs lid van de Whiskey Oscar club !
Dus zijn er ook mensen die zich 27 December hebben ingemeld met jet 30jarige bestaan van deze club en ook nog steeds geen beloofde Certificaat hebben ontvangen ??

73's Erwin 19WO1636 Reeuwijk-Dorp
Edje555
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 13 jul 2009, 18:44

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor -Mark- » 07 maart 2010, 14:25

gegevens heb ik via de mail doorgegeven, adres etc.

nog niks ontvangen overigens.
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor rob kenwood » 08 maart 2010, 02:59

wat ik van kees begrepen heb,is dat de drukkerij een foutje heb gemaakt op het certificaat ! dus nog ff geduld erwin. :D :D
19AC153


is er leven na de dood? steel me kenwood en je weet het!
rob kenwood
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 962
Geregistreerd: 12 aug 2008, 17:59
Woonplaats: gewoon thuis

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor 153ir012 » 08 maart 2010, 07:57

geduld is een schone zaak in de cb wereld
ook de qsl kaart soms
153ir012
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 800
Geregistreerd: 08 maart 2010, 05:34
Woonplaats: Thailand

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Edje555 » 08 maart 2010, 17:28

Ah oke, nou dan wachten we maar af waneer hij in de bus gaat vallen....
:mrgreen:
Edje555
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 13 jul 2009, 18:44

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor -Mark- » 10 maart 2010, 23:06

heb er iig geen haast mee
woon hier nog wel ff :lol:
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Edje555 » 04 apr 2010, 11:48

Zo het is nu inmiddels 4 April en blijkbaar heeft niemand nog een Certificaat ontvangen :roll:

Nee ik geloof er niet meer echt in dat er nog uberhaupt een Certificaat van het 30jarige bestaan in de bus gaat vallen,erg jammer als dit ook werkelijk gaat gebeuren en is dat voor mij echt een negatief beleid naar leden van de Whiskey Oscar club maar dat zal dan persoonlijk zijn denk ik.
Vandaag was er weer een Ronde op de 805 usb , nouja het liep via teamspeak en een repeater die dan de mensen op teamspeak uitzond op de 805 , leek wel een echoput en alsof je op een voetbalveld stond waar de omroeper in de microfoon liep te gillen OKIDOKIE volgende QSO breekie breekie (gaaaalm galm echooooowwwww) :lol:
Nouja het is niet negatief bedoeld maar ik had zoiets dat we via radio-signalen vebindingen maakte en niet via een PC, en opzich is teamspeak een leuke optie maar niet via de ether uitgezonden.

Daaaag 18euro om lid te worden :mrgreen:
73's
Edje555
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 13 jul 2009, 18:44

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor jcva » 04 apr 2010, 14:59

Kan soms even duren, ik heb onlangs een QSL gekregen via het bureau en dit betrof een 2M verbinding op FM van een amateur uit Alkmaar, woon zelf in Heerhugowaard.
Die kaart is een jaar onderweg geweest, als de QSL manager opgelet had en het ding niet via het bureau gestuurd had maar lokaal was het veel sneller gegaan (wij vallen namelijk onder dezelfde QSL regio)

En dat is dan nog georganiseerd, verwacht dat dit binnen de 27Mhz wereld minder is dus kan ff duren.

Bovendien kan het heel goed zo zijn dat het certificaat achteraf pas gedrukt word, men weet dan ook hoeveel er nodig zijn want na die tijd heb je er niks aan, zijn ook allemaal vertragende factoren.

Het zou me verbazen als er helemaal geen certificaat komt maar wil je het weten kun je de club ook ff mailen natuurlijk.

jcva
Avatar gebruiker
jcva
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 707
Geregistreerd: 01 jan 2008, 23:56
Woonplaats: HHW

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor 153ir012 » 04 apr 2010, 17:22

gewoon even mailtje sturen dan weet je hoe het ervoor staat
weet wel zeker dat je hem ontvangt .
ja wat team speak betreft is natuurlijk een oplosing om
toch contact te maken is wat je wilt
ben zelf voorstander contact rechtstreeks via deradio
maar de propagatie is nog steeds niet optimaal en zeker locaal
van zuid naar noord is toch moeilijk kan wel
maar goed moet alles wel meezitten .

73 153 ir 012 andre
153ir012
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 800
Geregistreerd: 08 maart 2010, 05:34
Woonplaats: Thailand

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor -Mark- » 07 apr 2010, 20:04

heb idd ook nog niks mogen ontvangen helaas....
Afbeelding
Avatar gebruiker
-Mark-
Super Spammer
Super Spammer
 
Berichten: 1842
Geregistreerd: 12 aug 2008, 23:08
Woonplaats: Limburg

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Edje555 » 11 apr 2010, 22:33

jcva schreef:Kan soms even duren, ik heb onlangs een QSL gekregen via het bureau en dit betrof een 2M verbinding op FM van een amateur uit Alkmaar, woon zelf in Heerhugowaard.
Die kaart is een jaar onderweg geweest, als de QSL manager opgelet had en het ding niet via het bureau gestuurd had maar lokaal was het veel sneller gegaan (wij vallen namelijk onder dezelfde QSL regio)

En dat is dan nog georganiseerd, verwacht dat dit binnen de 27Mhz wereld minder is dus kan ff duren.

Bovendien kan het heel goed zo zijn dat het certificaat achteraf pas gedrukt word, men weet dan ook hoeveel er nodig zijn want na die tijd heb je er niks aan, zijn ook allemaal vertragende factoren.

Het zou me verbazen als er helemaal geen certificaat komt maar wil je het weten kun je de club ook ff mailen natuurlijk.

jcva


ja dat klopt wel maar,

het is 27december 2009 was de ronde van het 30jarige bestaan van de club, en nu is het al 11 April ! en bovendien liet de whiskey Oscar ze zelf drukken , ik heb hun 2maanden geleden al gemaild en toen kreeg ik als antwoord dat ze bij de drukkerij in Belgie waren en dat het nog 1 week zou duren, later ging er een verhaal dat ze verkeert gedrukt waren en 2weken geleden waren ze opweg :lol:
nee jammer het is in het verleden als een keer fout gegaan toen er een voorzitter met de Kas ervandoor was gegaan :roll: , nouja dat wil natuurlijk niets zeggen over het nieuwe bestuur maar veel vertrouwen heb ik er niet meer in.
ik denk dat er weer veel leden gaan afhaken dit jaar en de contributie voor 2011 niet gaan betalen... Count me in ! :mrgreen:

Sorry dat ik zo kritische ben over deze Whiskey Oscar club maar ik betaalde niet voor niets 18euro om lid te worden ! en dan mogen we daar best wel eens wat voor terug zien als er ook wat beloofd wordt met o.a dat iedereen die zich inmelde op 27december 2009 en lid waren kregen een 30jarige certificaat thuis gestuurd en de niet leden moesten na inmelden ook op de site van de Whiskey Oscar hun adres gegevens achter laten zodat zij ook een certificaat mochten ontvangen ter deelnemen van de ronde op 27december.
maar tot op heden nada zero 0,0 Certificaat.
en ach dan maken mensen mij maar uit voor een zeikert of een zeurdoos.. nee wat je beloofd moet je nakomen ook als Whiskey Oscar club moet je je afspraken nakomen :!: .
Het zou ook mooi zijn als mensen in deze topic die ook op 27december meegdaan hebben met de rond van het 30 jarige Bestaan van de Whiskey Oscar club en hun hier op het formum melden die ook geen certificaat hebben ontvangen.
Dan kunnen we een lijst maken en die mailen aan de Whiskey Oscar club en dan kunnen we mischien verder het uitzoeken wat het vervolg erop is.

Dus bij deze hoop ik ook dat er zich meer mensen gaan melden hier die ook hun certificaat niet hebben ontvangen maar wel mooi 18euro hebben betaald om lid te worden van deze club.

73's
Edje555
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 13 jul 2009, 18:44

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor rob kenwood » 13 apr 2010, 23:54

ik heb kees ook nog ff gesproken voor de ronde begon,en die zij dat hij nog niks had mogen ontvangen van de drukker! dus iets gaat er fout daarzo! :(
19AC153


is er leven na de dood? steel me kenwood en je weet het!
rob kenwood
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 962
Geregistreerd: 12 aug 2008, 17:59
Woonplaats: gewoon thuis

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Edje555 » 14 apr 2010, 18:30

rob kenwood schreef:ik heb kees ook nog ff gesproken voor de ronde begon,en die zij dat hij nog niks had mogen ontvangen van de drukker! dus iets gaat er fout daarzo! :(

Tja als het ook werkelijk waar is dat de Drukker nog niets heeft laten horen of heeft verstuurd :roll:
En wat ik ook al niet erg betrouwbar vind dat er op hun Site niets vermeld wordt over het Certificaat en waarom het zo lang moet duren of hoe het met de vooruitgang staat :lol:
Tjonge zeg je wilt toch de leden op de hoogte houden van bepaalde zaken en dat moet je ook proberen te doen al Club naar je leden toe :!:
Vind allemaal maar erg vreemd dat het alweer aan de drukker ligt , 1e keer waren over 1week klaar (ergens eind february) en toen de 2e keer verkeerd gedrukt (ongeveer begin April) en nu hebben ze nog niks van de drukker ontvangen ??
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: het wordt steeds leuker :lol:
Edje555
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 13 jul 2009, 18:44

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor Edje555 » 19 apr 2010, 21:22

Weer 1 week verder en is het Certificaat al gevorderd ??? :lol:
2x gemaild maar krijg geen response van de Whiskey Oscar Club ofwel de Bejaarde Wispelturige oplichters club :mrgreen:

Nou groeten hoor ik geef het op met deze Club :!:
Groeten van 19WO1636 een ex-lid van de Whiskey Oscar club ..

Gebruik weer lekker de 19-Delta-Papa-872 ... oke de club bestaat helaas al jaren niet meer maar goed.. :mrgreen:
73's
Edje555
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 13 jul 2009, 18:44

Re: Whisky Oscar Club 30jaar betaan Certificaat ?

Berichtdoor rob kenwood » 25 apr 2010, 08:40

nog niks gehoord erwin?
19AC153


is er leven na de dood? steel me kenwood en je weet het!
rob kenwood
www.cbforum.nl verslaafde!
www.cbforum.nl verslaafde!
 
Berichten: 962
Geregistreerd: 12 aug 2008, 17:59
Woonplaats: gewoon thuis

Volgende

Keer terug naar Rondes

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten