Babbelronde woensdagavond Den Haag

Overzicht van DX rondes in binnen- en buitenland

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Babbelronde woensdagavond Den Haag

Berichtdoor marcovp » 02 apr 2015, 12:21

Ik zat gisterenavond rond een uur of acht in de auto mee te luisteren naar een babbelronde op kanaal 12. Deze ronde was vanuit Rijswijk, maar er waren ook deelnemers uit Nijmegen door middel van het gebruik van gateways. Weet iemand toevallig welke gateways dit zijn en wie heeft er meer informatie over deze ronde?
marcovp
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 264
Geregistreerd: 31 jan 2008, 21:32
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Babbelronde woensdagavond Den Haag

Berichtdoor Remco Rozenburg » 02 apr 2015, 13:18

He Marco, dat is de Teamspeak babbelronde, wordt meestal geleid door Ludo uit Frankrijk als ik me niet vergis. Volgens mij is dit de opvolger van het Zeeuwse Babbelrondje op woensdagavond.
Zo'n gateway is een Teamspeak Gateway, iemand die zijn PC heeft aangesloten op de CB en zo de gesprekken ontvangt / doorstuurt.
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Re: Babbelronde woensdagavond Den Haag

Berichtdoor marcovp » 02 apr 2015, 14:40

Remco Rozenburg schreef:He Marco, dat is de Teamspeak babbelronde, wordt meestal geleid door Ludo uit Frankrijk als ik me niet vergis. Volgens mij is dit de opvolger van het Zeeuwse Babbelrondje op woensdagavond.
Zo'n gateway is een Teamspeak Gateway, iemand die zijn PC heeft aangesloten op de CB en zo de gesprekken ontvangt / doorstuurt.

OK, Teamspeak dus. Daar moet ik ook eens naar gaan kijken. Is nu al de tweede keer in korte tijd dat ik ermee in contact kom.

Na een beetje zoeken kwam ik deze tekst tegen op dit forum:

Het Babbelrondje op de Babbel server is er nog steeds, na dat Pascal Jaap en Patrick en de dames hadden besloten na de 100 ste uitzending er mee te gaan stoppen, dit kon en mocht niet gebeuren , daar waren vele mensen het over eens.
Want na 4 jaar om zoiets geweldig op te zetten en dan ineens er niet meer zijn ja dat kon natuurlijk even niet.
De woensdag avond was een begrip geworden voor heel veel mensen, met onder andere de feitjes, de mop van de week, het weer bericht, en het geluid wat je moest raden. En dan niet te vergeten dat je je kon inmelden via de Radio of via teamspeak, of via de gateways.
Het is er altijd beren gezellig, daarom heb ik toen aan de jongens voor gesteld om hier mee door te gaan.
Dus mensen laat u weer horen via de radio of via teamspeak of via de gateways en doe gezellig mee want 27mc doe je niet alleen maar gezellig met zijn allen.
Daaom hoop ik u alle weer te mogen begroeten elke woensdag avond om 20HR met de weerman die verzord wordt door John en de mop van de week en misschien kom je nog andere informatie tegen je weet het maar nooit wat er in een babbelronde kan gebeuren graag tot dan :wink:

Met vr.gr.Ludo


Dat zal dan de rond zijn die ik heb gehoord. Weer een leuke uitbreiding erbij.

http://www.babbelrondje.nl/
marcovp
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 264
Geregistreerd: 31 jan 2008, 21:32
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Babbelronde woensdagavond Den Haag

Berichtdoor radio121 » 20 apr 2015, 19:15

Ik heb cb radio geïnstalleerd op een tablet, zou dat ook werken??
" I love radio | QRV, op CB en 70 CM".
>> Hou hem in de lucht <<
Stand-by on: -http://www.cbforum.nl -
Avatar gebruiker
radio121
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 129
Geregistreerd: 23 jul 2014, 10:58


Keer terug naar Rondes

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten